Ik weet wat de gevoeligheden van verschillende FMT'ers zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat Gillingham allemaal niet teweeg brengt met zijn vragen
Jij hebt een hele lijst?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Gillingham het volgende:
Last post:
[..]
Ik weet wat de gevoeligheden van verschillende FMT'ers zijn.
ow, en spuit 12quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Welke film moet ik eerst kijken?
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
Mezelf even erbij gedumptquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef hornage het volgende:
Meet-tijd!Waarschijnlijk in Utrecht ivm centrale ligging
maar ideeën zijn welkom
Wie wil er mee en kan wanneer:
zaterdag 3 september
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
zaterdag 10 september
FireFox1
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
Sands
zaterdag 24 september
Hornage
Robby87
picodealion
Patch
Asap
(quoten en dan de quote-haakjes verwijderen en je naam erin gooien)
Dat sequels slecht uitpakken kan ik me nooit zo aan storen, maar dat ze zo vaak niets nieuws proberen of zich op 1 element van het origineel storten vind ik ergerquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Mee eens, zie je vooral bij horrorfilms dat de sequels gewoon compleet ruk zijn
In mijn hoofd ja, daarom vergeet ik ook altijd namen en titels...quote:
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat staat er bij Sands op die lijst?
Veel...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat staat er bij Sands op die lijst?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Veel...
Stewart, Capra, Disney, musical, animatie, topickiller, valsspeler....
Goh, de laatste dan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goh, de laatste dan....Flauw natuurlijk, mijn ecxuses.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou heb ik nog niet zoveel, je laat het achterste van je tong niet zo snel zien in tegenstelling tot sommige andere users hier. Wellicht studeren en slapen.What's it going to be then, eh?
Maar dat is allemaal niet filmgerelateerd. Ik kijk ook geen chickflicks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Gillingham het volgende:
Flauw natuurlijk, mijn ecxuses.
Bij jou heb ik nog niet zoveel, je laat het achterste van je tong niet zo snel zien in tegenstelling tot sommige andere users hier. Wellicht studeren en slapen.
Ik heb inderdaad weinig weet van je film/regisseur/acteur voorkeuren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal niet filmgerelateerd. Ik kijk ook geen chickflicks.
Werken, studeren, eten, slapen. Dat is het ook wel zo'n beetje. Saai.
Dat viel de afgelopen weken best mee. Daarvoor hooguit 2 vragen gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
Dat heb ik ook altijd. Ik probeer wel te varieren maar ik grijp toch gauw terug naar favorieten. Ik beloof deze maand geen Jena Malone vragen meer te stellen.
Hmm, het overwegen waard, ook al heb ik hem al 2x gezien...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef wyccie het volgende:
Cool, Manos: the Hands of Fate is bij Boudisque te bestellen.
Waarom zou je die film willen hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef wyccie het volgende:
Cool, Manos: the Hands of Fate is bij Boudisque te bestellen.
Ik heb ook al in geen tijden naar A Clockwork Orange of Reservoir Dogs gevraagd. Wordt toch weer eens tijd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat viel de afgelopen weken best mee. Daarvoor hooguit 2 vragen gezien.
Ben jij mensenschuw? Brrrrrrr..... altijd vaste kliekjestypje?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:51 schreef Falco het volgende:
Ik kom alleen op de meet, als Mike, SaintOfKillers en Mainport ook acte de presence geven.
Ik ga m'n bed laten kraken, duurt mij te lang.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:11 schreef picodealion het volgende:
Ik hoor jullie hersenen hier kraken.
Argh de leeuw... Ik heb al een vermoeden dat is alweer meer dan genoegquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:16 schreef picodealion het volgende:
Nouja Robby heeft de goede naam gepost, ik heb dit topic lang genoeg opgehouden. Mr Blue dus, YouTube dat maar even
Ik open niet echt veel topicsquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef hornage het volgende:
Wat een wicked stats
Nu zien we pas echt wie er die-hard zijn!
Efficiëntie heet dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Valt me op dat bijv Sam veel meer posts heeft gemaakt dan ik, maar in minder delen iets heeft gepost (en ook veel meer punten heeft)
Waar haal je die stats vandaan ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:25 schreef Asap het volgende:
Ik scoor ongeveer een punt per deel / topic dat ik heb bezocht. Daarnaast ongeveer 1/10 van mijn posts zijn een punt
En voor de stats, gewoon het aantal posts etc delen door het aantal puntenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[FOK! MOVIE TRIVIA] Juni 2011 Deel II
Ik heb ze niet zelf gemaakt hoor, Arcee heeft er een handige tool voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
intre en stats
Ik had ze zover ik weet nog nooit gezien.
Intre en Asap ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien moet ik bij een volgende martial arts film vraag maar eerst zeker weten dat onze Mortal Kombat fans in de buurt zijn
En Hornagequote:
Als het op vrouwen en gameverflimingen aan komt wel ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat we hornage nog een tree hoger kunnen zetten dan Asap
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat we hornage nog een tree hoger kunnen zetten dan Asap
Martial Arts?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Idem, mijn boeken zijn meestal van een andere genre
Anime-pockets?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Idem, mijn boeken zijn meestal van een andere genre
Hehe idd, ik ben ook een zwaar gespierde, geleerde en stoere Martial Arts goeroequote:
Dan durf ik sowieso niet naar die meet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe idd, ik ben ook een zwaar gespierde, geleerde en stoere Martial Arts goeroe
Ow, als je zulke mensen eng vindt moet ik ook maar niet komenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan durf ik sowieso niet naar die meet...
Op je avatar zie je er niet zó eng uit hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, als je zulke mensen eng vindt moet ik ook maar niet komen
Maar op de meet komt hij in een Mortal Kombat Sub-zero outifitquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Op je avatar zie je er niet zó eng uit hoor.
Kut, daar wilde ik al in komen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar op de meet komt hij in een Mortal Kombat Sub-zero outifit
Sub-Zero?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar op de meet komt hij in een Mortal Kombat Sub-zero outifit
Misschien als je tombola of wyccie lief aankijktquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Gillingham het volgende:
Een Alizee-pakje lijkt me interessanter.
Hornage in een Alizee pakje?!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Gillingham het volgende:
Een Alizee-pakje lijkt me interessanter.
Er komen toch geen dames?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Misschien als je tombola of wyccie lief aankijkt
Dan kom ik ook niet!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik neem wel wat 13 jarige voor je mee
Hou oud ben jij, oh klein zandkasteeltje van mequote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hou oud ben jij, oh klein zandkasteeltje van me
quote:
Dakota Fanning, Miley Cyres, Justin Bieberquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Tsss Fox wil alleen tienertjes
Voortaan beter nadenken Pico
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dakota Fanning, Miley Cyres, Justin Bieber
Is toch een lekker wijf?quote:
Ik snap het ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet nu waarom er geen vrouwen op de meet zullen zijn, of naja nu...
Ik weet niet of ik wel op de meet durf te komen met Fox erbijquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet nu waarom er geen vrouwen op de meet zullen zijn, of naja nu...
Hoezo? Je bent al te oud...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel op de meet durf te komen met Fox erbij
Voor Sands maak ik een uitzonderingquote:
Omgquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor Sands maak ik een uitzondering![]()
Al die kut vragen van hem... ik ga hem wat leren wat hij niet meer vergeet![]()
Cabaret jongens!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omg![]()
Iemand stop aub een kurk ofzo in FF z'n muil...
wtfquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor Sands maak ik een uitzondering![]()
Al die kut vragen van hem... ik ga hem wat leren wat hij niet meer vergeet![]()
Mee eensquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omg![]()
Iemand stop aub een kurk ofzo in FF z'n muil...
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."quote:
Boys from Brazil 7?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."
uit welke film?
Einde van Limitlessquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."
uit welke film?
Goed dat je dit zegt, de cybernannies waren al bezig.quote:
Wat is het andere alternatief?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Gillingham het volgende:
Vanavond komt Cinderalla Man op tv. Ik ben in dubio. Wil wel film kijken, maar ben geen fan van Howard en de film duurt me wat lang. Is die 8.0 op IMDb een beetje serieus te nemen?
Niks.quote:
Ik vond A Beautiful Mind erg mooi, weet niet of je het een beetje met elkaar kunt vergelijken... overigens enige die ik van Howard heb gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niks.
Heb hier nog een DVD liggen van A Matter of Life and Death, maar die ga ik sowieso nog wel kijken, niet per se vanavond.
Je hebt 'm nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond A Beautiful Mind erg mooi, weet niet of je het een beetje met elkaar kunt vergelijken... overigens enige die ik van Howard heb gezien.
Cinderalla Man is het standaard huilie huilie ik ben een aan lagere wal geraakte bokser verhaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Gillingham het volgende:
Vanavond komt Cinderalla Man op tv. Ik ben in dubio. Wil wel film kijken, maar ben geen fan van Howard en de film duurt me wat lang. Is die 8.0 op IMDb een beetje serieus te nemen?
Daar was ik al een beetje bang voor. Heb niet zo'n behoefte aan een dergelijke film.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Cinderalla Man is het standaard huilie huilie ik ben een aan lagere wal geraakte bokser verhaal.
Wil niet zeggen dat het een slechte film is ofzo maar dan weet je wat je ongeveer kan verwachten
4de...why?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben Limitless voor de 4e keer aan het kijken
Inddquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat het Limitless heet. Ik vond 1x overigens meer dan genoeg.
Ik vind het een geniale filmquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat het Limitless heet. Ik vond 1x overigens meer dan genoeg.
Wat Pico zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:20 schreef picodealion het volgende:
Wat een klotevraag Sam. Ik dacht dat we hadden afgesproken dat vrijdag makkelijkevragendag was.
Canes ken ik niet, maar heeft maar 358 votes op imdb en een 3,2quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
En is het van hetzelfde geniale niveau als Furlongs andere meesterwerken zoals Canes?
Werk en zulksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:54 schreef Robby87 het volgende:
Auto's en vrouwen... waar is Fox als je hem nodig hebt.
Helmond is geen probleem voor mij. Mensen kunnen zich via PM aanmelden om mee te rijden vanuit Amsterdam of op de route tussen Amsterdam en Helmond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef Patch het volgende:
Wat betreft de Meet:
De pub in Utrecht na een biosfilmpje klinkt goed.
Een real-life movie trivia met organisatie door een buitenstaander, zodat we allemaal mee kunnen doen, kan ik wel regelen, maar dan helaas alleen in het pitoreske Helmond.
Wie weetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef Patch het volgende:
Zouden Hornage en ikke de enige oudjes zijn tijdens de meet?
Mike? Tombolafan? Flitspaal?
Op mr_anonimous en dyonvbaal hoeven we niet te rekenen helaas?
Hey, ik post ook al een tijdje meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef Patch het volgende:
Zouden Hornage en ikke de enige oudjes zijn tijdens de meet?
Mike? Tombolafan? Flitspaal?
Op mr_anonimous en dyonvbaal hoeven we niet te rekenen helaas?
Hij bedoelt mensen die ook op de eerste meet waren gok ikquote:
Zolang jij maar ook komtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij bedoelt mensen die ook op de eerste meet waren gok ik
Ik kijk welquote:
Ik heb stoelverwarming in mijn autoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je mag zelfs naast hem in de auto zitten, toch Fox?
Maar niet vanaf het eerste jaar toch?quote:
Dat snap ik hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar niet vanaf het eerste jaar toch?
En ik doelde idd op de mensen die op de eerste meet waren.
Ach, ik doe maar een paar weken korter mee dan Patch, maar ben ook nog steeds noob volgens hen.quote:
De 1e meet, wanneer was deze eigenlijk en hoeveel meets zijn er al geweest dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar niet vanaf het eerste jaar toch?
En ik doelde idd op de mensen die op de eerste meet waren.
Hehe, dan valt het meequote:Op maandag 20 juni 2011 10:23 schreef hornage het volgende:
Er is 1 meet geweest en die was september 2009
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja, je zei dat in een cameo op zo'n manier dat ik dacht dat je bedoelde dat het geen Hitchcock film was
Ik vind hem twijfelachtigquote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Doff het volgende:
Dit is trouwens ook een mooie.
Of het klopt of niet maakt eigenlijk niet uit.
Mijn Jackass heldquote:Ryan Dunn is vanochtend vroeg overleden bij een verkeersongeluk in de Amerikaanse staat Pennsylvania. Dat heeft de moeder van Bam Margera bevestigd aan showbizblog TMZ.
TMZ publiceerde een foto die Dunn vlak voor het ongeluk op zijn Twitter-feed had gezet. Daarop is te zien dat Dunn aan het drinken is met enkele vrienden. Of alcohol een rol heeft gespeeld bij het ongeluk, is niet bekend.
Matchbox
Dunn was een vast lid van de Jackass crew. In de eerste film is onder meer te zien hoe hij een speelgoedautootje rectaal bij zichzelf inbrengt en vervolgens een bezoekje aan de dokter brengt om een röntgenfoto te laten maken.
Ryan Dunn werd 34 jaar.
Toevallig gisteren Jackass 3.5 gezien. Dunn, Steve-o en Bam Margera vind ik altijd de leukste stunts doenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef picodealion het volgende:
Damn. Er zijn al zoveel hoaxes over dode Jackass-leden geweest maar dit lijkt idd echt te zijn.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef picodealion het volgende:
Damn. Er zijn al zoveel hoaxes over dode Jackass-leden geweest maar dit lijkt idd echt te zijn.
Dronken rijden is not done, maar daarom iemand de dood gunnen vind ik wat ver gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
![]()
Als hij echt met een zatte kop heeft lopen rijden vind ik het niet erg, net goed.
Oké, het was misschien wat cru uitgedrukt, maar ik kan echt geen medelijden met zo iemand hebben hoor...quote:Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dronken rijden is not done, maar daarom iemand de dood gunnen vind ik wat ver gaan.
Als je moet kiezen tussen enerzijds zo iemand dood tegen een boom of anderzijds levend (en lekker dronken) bovenop een doodgereden fietser, dan weet ik wel wat ik zou kiezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dronken rijden is not done, maar daarom iemand de dood gunnen vind ik wat ver gaan.
Dood gunnen vind ik ook wat ver gaan, maar ik heb ook wel een beetje iets van "eigen schuld dikke bult" hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Ik ook.. Volgens TMZ gingen ze ook 180 km/h. Anyways, wel triest natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dood gunnen vind ik ook wat ver gaan, maar ik heb ook wel een beetje iets van "eigen schuld dikke bult" hoor
Wees eerlijk, zijn imago roept nou ook niet op om gelijk kaarsjes te gaan opsteken, "hij was altijd zo'n lieverd" en voorzichtig...quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef The_Substitute het volgende:
Maar zonder dat het duidelijk is of hij wel degene was die achter het stuur zat, of wie dan ook die achter het stuur zat sowieso gedronken had, zijn dit allemaal loze opmerkingen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Doff het volgende:
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het zijn opmerkingen die stellen dat "als het idd zo is dat er dronken gereden werd het eigen schuld dikke bult is"quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef The_Substitute het volgende:
Maar zonder dat het duidelijk is of hij wel degene was die achter het stuur zat, of wie dan ook die achter het stuur zat sowieso gedronken had, zijn dit allemaal loze opmerkingen.
Dat is een mening, en dat is dus gebaseerd op de veronderstelling dat het zo isIs het niet zo dan is het ook geen eigen schuld dikke bult
Beetje als "als het regent ga ik met de auto" geen regen --> ik ga met de fiets
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zijn imago roept bij mij ook geen onverschillige reactie op. Ik vind het gewoon pijnlijk om te zien/horen dat mensen door zulke fouten een fataal eind krijgen. Ze weten beter, en doen toch zulke dingen. Als zometeen blijkt dat het idd een combinatie was van te hard rijden en te veel drank, dan is 't gewoon eigen schuld. Maar dat maakt het voor mij niet minder tragisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef Robby87 het volgende:
Wees eerlijk, zijn imago roept nou ook niet op om gelijk kaarsjes te gaan opsteken, "hij was altijd zo'n lieverd" en voorzichtig...
Je draait het nu leuk om.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef tombolafan het volgende:
Nee, het zijn opmerkingen die stellen dat "als het idd zo is dat er dronken gereden werd het eigen schuld dikke bult is"
Dat is een mening, en dat is dus gebaseerd op de veronderstelling dat het zo isIs het niet zo dan is het ook geen eigen schuld dikke bult
Beetje als "als het regent ga ik met de auto" geen regen --> ik ga met de fiets
Ik draai niks omquote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je draait het nu leuk om.
Jammer dat zulke opmerkingen altijd geformuleerd zijn als veroordelingen. En net zoals bij een rechtzaak er alleen geoordeeld kan worden als alle feiten bekend zijn, heeft 't weinig nut om al te gaan zeggen: "Eigen schuld, .......", terwijl nog niet alle details naar buiten zijn gebracht. Hoe zeer het er ook op lijkt dat drank de oorzaak was.
Waarin duidelijk staat dat ALS hij met een zatte kop heeft lopen rijden het net goed gevonden wordtquote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
![]()
Als hij echt met een zatte kop heeft lopen rijden vind ik het niet erg, net goed.
En daar sta ik nog steeds achterquote:Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dood gunnen vind ik ook wat ver gaan, maar ik heb ook wel een beetje iets van "eigen schuld dikke bult" hoor
Ik zeg: Ja, lullig voor z'n omgeving, het is z'n eigen schuld, maar 't blijft toch tragisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ja, lullig voor zn familie/omgeving, en het blijft tragisch, maar toch eigen schuld dikke bult
Okee, ik reageerde idd op Pico, maar die reageerde weer op Robby dus ik zag het wel als verlengdequote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef The_Substitute het volgende:
Jij reageerde op Pico's reactie, dus ik zag jouw reactie niet als een verlengde van Robby's post. M.a.w. als ALS in jouw reactie had gestaan, had ik zo kunnen interpreteren.
Maar ik zie al waarin wij verschillen. Jij zegt:
[..]
Ik zeg: Ja, lullig voor z'n omgeving, het is z'n eigen schuld, maar 't blijft toch tragisch.
Details.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen enerzijds zo iemand dood tegen een boom of anderzijds levend (en lekker dronken) bovenop een doodgereden fietser, dan weet ik wel wat ik zou kiezen.
Als je dan toch mag kiezen dan liever tegen een boom levend en daar dan van lerendquote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.
Zeker, en zoals ik al zei gun ik 'm niet dood. Maar als iemand dronken achter het stuur een dode veroorzaakt dan beter zichzelf dan een onschuldige omstander. Maar het is sowieso allemaal speculaassie.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je dan toch mag kiezen dan liever tegen een boom levend en daar dan van lerend
Hoe kom je daar nu ineens bij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef wyccie het volgende:
Doff en Gillingham, zijn jullie goede vriendjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Jullie hebben allebei in Nijmegen gewoond, en allebei filmfanaten. Volgens mij wisselen jullie ook films uit. En allebei geschiedenis toch?quote:
quote:Als ik eraan denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou maar eens die kant op moeten komen. Te treurig voor woorden dat de meeste communicatie via een internetforum plaatsvindtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie hebben allebei in Nijmegen gewoond, en allebei filmfanaten. Volgens mij wisselen jullie ook films uit. En allebei geschiedenis toch?
Maar nu wonen jullie beiden niet meer in Nijmegen...wat nu?!
[..]
Als ik eraan denk.
Nee. Ik verkas waarschijnlijk binnenkort weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef wyccie het volgende:
Maar is het je bedoeling om permanent in Wenen te verblijven?
Ik ken ook niet alle 160.000 invowners.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zelf ook enkele jaren in Nijmegen gewoond, ken beide heren echter niet
.
En je vriendin dan? Is zij Weense en ben je daarom naar Wenen gegaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef Doff het volgende:
Nee. Ik verkas waarschijnlijk binnenkort weer.
Nog steeds, en ik blijf nog wel even.quote:Werk zoeken is nogal lastig hier. In elk geval voor een pas afgestudeerde met een beperkt begrip van de Duitse taal
Goed genoeg om boeken in eht Duits te kunnen lezen. Ik denk dat je afstudeerrichting belangrijker is.
Woon jij nog in Nijmegen?
Die is Weense ja. Die moet maar gewoon meekomenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alle 160.000 invowners.
[..]
En je vriendin dan? Is zij Weense en ben je daarom naar Wenen gegaan?
[..]
Nog steeds, en ik blijf nog wel even.
En zij heeft daar geen werk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Doff het volgende:
Die is Weense ja. Die moet maar gewoon meekomen.
Ben er wel een beetje klaar mee. Duurt allemaal langer dan ik dacht.quote:Je studeert nog even?
Ik vind juist het wonen hier heel prettig. Werken is een tweede, ik wil niet in het Radboud.quote:Nijmegen trekt me trouwens helemaal niet meer. Prima om te studeren, maar daar laat ik het ook maar bij denk ik.
Het Radboud is toch een prima ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
En zij heeft daar geen werk?
[..]
Ben er wel een beetje klaar mee. Duurt allemaal langer dan ik dacht.
[..]
Ik vind juist het wonen hier heel prettig. Werken is een tweede, ik wil niet in het Radboud.
Jij bent best bijdehand volgens mijquote:
Het is een academisch ziekenhuis.quote:
Dus als het Fokkers uit Nijmegen zijn moet je ze kennen?quote:
Nope, als zij kortaf doet dan krijg je van mij zo'n reactie.quote:
Academici en kwaliteit gaan niet samen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is een academisch ziekenhuis.
[..]
Dus als het Fokkers uit Nijmegen zijn moet je ze kennen?
Dat was sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef Robby87 het volgende:
Nope, als zij kortaf doet dan krijg je van mij zo'n reactie.
Van een academisch ziekenhuis mag je juist kwaliteit verwachten. Het is de sfeer en de prestatiedruk die me niet trekken.quote:Academici en kwaliteit gaan niet samen?![]()
Dan zou je wel heel veel mensen moeten kennen om toevallig iemand die ook Fokt in het echt ook te kennen. Ik vind het in ieder geval verwonderlijker dan jij. Of minder vanzelfsprekend.quote:Daarnaast is het zo dat ik wel eens op FMT zit en het dus niet verwonderlijk zou zijn als ik daadwerkelijk één van jullie zou kennen irl, ook vanwege het feit dat we qua leeftijden ook niet zo veel verschillen.
Als je aan het einde van een topic een nieuw deel opent neemt hij alles over, je kunt dus niks verkeerd doen.quote:
Wat was de precieze aanleiding voor die vraag. Zo plotseling.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef wyccie het volgende:
Doff en Gillingham, zijn jullie goede vriendjes?
Stalker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie hebben allebei in Nijmegen gewoond, en allebei filmfanaten. Volgens mij wisselen jullie ook films uit. En allebei geschiedenis toch?
Maar nu wonen jullie beiden niet meer in Nijmegen...wat nu?!
Hoe doe ik dat hij altijd het nieuwste topic pakt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef hornage het volgende:
Ik zie anders helemaal geen link in de OP naar het SC topic
Niet. Handmatig updatenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef afro het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat hij altijd het nieuwste topic pakt?
Gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef picodealion het volgende:
Maar misschien kunnen we voortaan naar het reeksoverzicht linken?
Topicreeks: FMT Slowchat.
Dat is wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef picodealion het volgende:
Maar misschien kunnen we voortaan naar het reeksoverzicht linken?
Topicreeks: FMT Slowchat.
Die is er niet. Soms gebeuren dingen zomaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Gillingham het volgende:
Wat was de precieze aanleiding voor die vraag. Zo plotseling.
Ik onthoud ook wel eens wat.quote:Stalker.
Zit waarschijnlijk lekker te eten, opstarter staat er!quote:
Heel goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk lekker te eten, opstarter staat er!
The Big Lebowskiquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef afro het volgende:
Weet iemand nog een leuke humor film waar ze ballen er bijna vanaf vielen van het lachen?
Dat ja.quote:
Thnx! Heb de film meteen gekocht en tnt heeft de dvd meteen afgeleverd.quote:
Pootie Tang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef afro het volgende:
Eigenlijk domme vraag van mij![]()
Mischien iets duidelijker maken dan. humor films waarvan je denkt die heeft hij zeker nog niet gezien
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef afro het volgende:
Weet iemand nog een leuke humor film waar ze ballen er bijna vanaf vielen van het lachen?
Hmmmmquote:
Ik vond apocalypto echt prachtig vormgegeven. Leuk om te kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef Tem het volgende:
Haha ja maar eerst dacht ik nog aan die ander film van hem over die Inca's. Braveheart was wel een erg toffe film
Ik heb hem nog niet eens gezien maar kwam er nog niet op. Toen dacht ik braveheart als gok aangezien daar nogal flinke veldslagen in zaten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik vond apocalypto echt prachtig vormgegeven. Leuk om te kijken.
Je zei net "die Mel Gibson zooi". Was dat niet negatief bedoeld dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef Tem het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gezien maar kwam er nog niet op. Toen dacht ik braveheart als gok aangezien daar nogal flinke veldslagen in zaten.
Moest daar ook wel lachen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:35 schreef Michelangelo2 het volgende:
Als je echt wilt lachen:
Kwam niet meer bij na het zien van deze scene in de film
C'est Arrivé Près de Chez Vous vond ik geniaal. Alhoewel er door rake satire ook een zure smaak achterblijftquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef afro het volgende:
Neuh niet echt. Beetje baldadig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je zei net "die Mel Gibson zooi". Was dat niet negatief bedoeld dan?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die zit ik nu te kijken door jouw opmerking.
Morgen indd Once Upon A Time in The West kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vanavond Once Upon a Time in the West kijken? Of was het The Good, The Bad and The Ugly?
De hele tijd dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Sands het volgende:
Bij Saving Private Ryan trilde de bank mee met de explosies![]()
Natuurlijk, maar de beste zijn nog niet op Blu ray...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De hele tijd dus
Nu heb je een excuus om geen musical troep meer te bekijken, of is dat ook allemaal in blu-ray te bewonderen?
Ik kijk tijdens de meeste dubbele-punten topics uit naar een regulier topic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:32 schreef Asap het volgende:
![]()
Eigenlijk moest ik het nieuwe topic uit de reeks gooien, minder mensen en dus meer kansen op dubbele punten
![]()
Het dubbele punten is toch juist mooi, originele en uitgebreide vragenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kijk tijdens de meeste dubbele-punten topics uit naar een regulier topic.
Ik ook, ik kan er vaak niets mee, veel te moeilijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik niet. Dat er dan weer 15 Giallo films worden gevraagd en dat je 4 uur lang zit te wachten tot het eindelijk eens is beantwoord, en dan komt Patch weer vragen naar 20 acteurs die een auto hebben ingesprokenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef Sands het volgende:
Ik vind de uitgebreide dubbele puntenvragen altijd een mooie uitdaging
Goeie tip!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik niet. Dat er dan weer 15 Giallo films worden gevraagd
Dat klinkt als een mooie vraagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik niet. Dat er dan weer 15 Giallo films worden gevraagd en dat je 4 uur lang zit te wachten tot het eindelijk eens is beantwoord, en dan komt Patch weer vragen naar 20 acteurs die een auto hebben ingesproken.
Fijn weekend!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Asap het volgende:
[..]
Het dubbele punten is toch juist mooi, originele en uitgebreide vragen
Bovendien is degene die de punten toegewezen krijgt bijna nooit degene die het verdiend heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef Sands het volgende:
Ik vind de uitgebreide dubbele puntenvragen altijd een mooie uitdaging
Klinkt als gratis puntjes voor mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Goeie tip!![]()
*Onthoudt 15 Giallo films vraag*
Nu met de huidige vraag welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar dat heb je bij bijna alle vragenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Bovendien is degene die de punten toegewezen krijgt bijna nooit degene die het verdiend heeft.
Dat is het ook wel een beetje soms.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Bovendien is degene die de punten toegewezen krijgt bijna nooit degene die het verdiend heeft.
Bij veel vragen inderdaad. Zeker bij opsomvragen.quote:
Ik heb liever dat er iemand een 10e aanvult wanneer ik er maar 9 weet (dan weet hij of zij die 10e tenminste) dan dat een vraag verwatert en het antwoord dermate wordt voorgekauwd dat iemand die geen flauw idee had uiteindelijk met het punt aan de haal gaat, dan heb je 't echt helemaal niet verdiend.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bij veel vragen inderdaad. Zeker bij opsomvragen.
Maar in reguliere topics wordt er regelmatig naar één film/acteur/regisseur o.i.d. dergelijks gevraagd, waardoor het daar relatief minder gebeurt.
Dat zeker. Maar helaas lopen vragen soms (wellicht iets te vaak) onbedoeld uit op een of andere vorm van galgje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er iemand een 10e aanvult wanneer ik er maar 9 weet (dan weet hij of zij die 10e tenminste) dan dat een vraag verwatert en het antwoord dermate wordt voorgekauwd dat iemand die geen flauw idee had uiteindelijk met het punt aan de haal gaat, dan heb je 't echt helemaal niet verdiend.
Merk ik wel eens met mijn vragen ja of gewoon dat heel het topic dood gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar helaas lopen vragen soms (wellicht iets te vaak) onbedoeld uit op een of andere vorm van galgje.
Sandsvragen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Merk ik wel eens met mijn vragen ja of gewoon dat heel het topic dood gaat
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef picodealion het volgende:
Godver, bowievraag gemist. 2 punten misgelopen.
quote:
Daarom probeer ik dan een filmkennis-rebus te doen. Eerste drie letters van de actrice van.., etc. Dan weet je in elk geval dat degene die het goed heeft op basis van filmkennis het punt heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar helaas lopen vragen soms (wellicht iets te vaak) onbedoeld uit op een of andere vorm van galgje.
Dat is inderdaad al beter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarom probeer ik dan een filmkennis-rebus te doen. Eerste drie letters van de actrice van.., etc. Dan weet je in elk geval dat degene die het goed heeft op basis van filmkennis het punt heeft.
Je moet je vragen gewoon beter afstemmen op onsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Merk ik wel eens met mijn vragen ja of gewoon dat heel het topic dood gaat
Zijn mijn vragen toch ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je moet je vragen gewoon beter afstemmen op ons
Michel verdient het eigenlijk nog wel meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef picodealion het volgende:
Eigenlijk istie wel voor jou lijkt me Michelangelo. Of Horry.
Afstemmen op wat we WEL kunnen of zouden moeten weten, bedoelt ie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |