quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien als ik hem binnenkort herkijk op blu ray dat hij dan wat hoger komtquote:
Aardig filmquote:
Kijk dan gewoon de originele. Veel beterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien als ik hem binnenkort herkijk op blu ray dat hij dan wat hoger komt
Hoewel de Redux versie wel erg lang blijft
Aaah okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon de originele. Veel beter
De redux is juist een minuut of 50 langer dacht ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef The_Substitute het volgende:
Wat voor scenes zijn er weggehaald bij de redux?
Heb hier ook zelf de redux-dvd. En de laatste keer dat ie op tv was, was ook de redux-versie. Dus wat maakt die andere versie beter?
De scenes die er in de Redux bij zijn gekomen vind ik ongeacht de kwaliteit van de scenes eigenlijk allemaal overbodig. En de lange tafelscene vind ik echt verschrikkelijk in de uitvoering. Maar erger vind ik dat al die extra scenes het (in mijn ogen perfecte) tempo van de film iets veranderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef The_Substitute het volgende:
Wat voor scenes zijn er weggehaald bij de redux?
Heb hier ook zelf de redux-dvd. En de laatste keer dat ie op tv was, was ook de redux-versie. Dus wat maakt die andere versie beter?
Nopequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef The_Substitute het volgende:
Redux langer?Ik mis zeker de logica.
Redux staat dus blijkbaar niet voor Reduction.
Oh god, jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Je vergeet Baby Geniuses...oh man dat ik die nog in de bios heb gezien
Geweldige filmquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh god, ja. Een van mijn weinige 1'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Maar is niet de scene die ik bedoelquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:36 schreef afro het volgende:
Ziet er wel hetzelfde uit alleen andere hoek...
Die had ik ook als eerste gekeken. Je kunt beter de normale eerst kijken, die scene met dat Franse gezin is er bijv. totaal uit geknipt. Loopt lekkerder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien als ik hem binnenkort herkijk op blu ray dat hij dan wat hoger komt
Hoewel de Redux versie wel erg lang blijft
Omdat de topics nu doorlopen is die wat lastiger terug te vinden, maar hij staat in het laatste topic van de vorige maand.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef Asap het volgende:
Staat de laatste overall stand nog ergens? Volgens mij had ik bijna de 500 gehaald, weer een doel in mijn leven bereikt
quote:
Ah maar dat was juist het punt, in de laatste trivia topic van mei is het topic volgemaakt met vragen van juni. Dus daar staat geen stand. In april klopte dat wel, maar van mei is dat niet duidelijk...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Omdat de topics nu doorlopen is die wat lastiger terug te vinden, maar hij staat in het laatste topic van de vorige maand.
Sam zelf zal het wel weten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:19 schreef Asap het volgende:
[..]
Ah maar dat was juist het punt, in de laatste trivia topic van mei is het topic volgemaakt met vragen van juni. Dus daar staat geen stand. In april klopte dat wel, maar van mei is dat niet duidelijk...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[FOK! MOVIE TRIVIA] Juni 2011 Deel II
check, ik mis 2 puntjes, verwerk jij die erin Sam?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef Patch het volgende:
Ik sta op 6 puntjes in de stand, maar dat mogen er 8 in totaal zijn volgens mij, door vragen van Doff en Wyccie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |