Wat Pico zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:20 schreef picodealion het volgende:
Wat een klotevraag Sam. Ik dacht dat we hadden afgesproken dat vrijdag makkelijkevragendag was.
Canes ken ik niet, maar heeft maar 358 votes op imdb en een 3,2quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
En is het van hetzelfde geniale niveau als Furlongs andere meesterwerken zoals Canes?
Werk en zulksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:54 schreef Robby87 het volgende:
Auto's en vrouwen... waar is Fox als je hem nodig hebt.
Helmond is geen probleem voor mij. Mensen kunnen zich via PM aanmelden om mee te rijden vanuit Amsterdam of op de route tussen Amsterdam en Helmond.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef Patch het volgende:
Wat betreft de Meet:
De pub in Utrecht na een biosfilmpje klinkt goed.
Een real-life movie trivia met organisatie door een buitenstaander, zodat we allemaal mee kunnen doen, kan ik wel regelen, maar dan helaas alleen in het pitoreske Helmond.
Wie weetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef Patch het volgende:
Zouden Hornage en ikke de enige oudjes zijn tijdens de meet?
Mike? Tombolafan? Flitspaal?
Op mr_anonimous en dyonvbaal hoeven we niet te rekenen helaas?
Hey, ik post ook al een tijdje meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef Patch het volgende:
Zouden Hornage en ikke de enige oudjes zijn tijdens de meet?
Mike? Tombolafan? Flitspaal?
Op mr_anonimous en dyonvbaal hoeven we niet te rekenen helaas?
Hij bedoelt mensen die ook op de eerste meet waren gok ikquote:
Zolang jij maar ook komtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij bedoelt mensen die ook op de eerste meet waren gok ik
Ik kijk welquote:
Ik heb stoelverwarming in mijn autoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je mag zelfs naast hem in de auto zitten, toch Fox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |