picodealion + 1quote:
quote:Plot Summary
A sixty-something woman, faced with the discovery of a heinous family crime and in the early stages of Alzheimer's disease, finds strength and purpose when she enrolls in a poetry class.
Het gaat omquote:: Hey, our girl was nice.
: She was okay. She wasn't anything special.
: What's special? Take you in the back and suck your dick?
: I'd go over twelve percent for that. -- IMDb Quotes: ***** (1992)
Jup. Het einde van een zeer memorabel gesprek in een restaurant.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm Lenny zegt me niet heel veel, ik gok dat dat die winnaar is van een van de running man shows of dat sulletje wat met Kotto en Arnold in die show zit. En die ken ik allebei niet.
Die quote is van de jaren 90 film?
quote:: I don't tip because society says I have to. All right, if someone deserves a tip, if they really put forth an effort, I'll give them something a little something extra. But this tipping automatically, it's for the birds. As far as I'm concerned, they're just doing their job.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef picodealion het volgende:
100% zeker gezien en je kent het gesprek zeker weten. Maar hier een cryptische hint.
[ afbeelding ]
Gillingham + 1quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:14 schreef afro het volgende:
i am sam ( wat een drama film na 30 min uitgezet)![]()
Sean penn![]()
Nog drie namen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:28 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie een jonge Dakota Fanning....![]()
maar daar houdt het ook op want Sean Penn is al genoemd
Nog twee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Dopekoe het volgende:
Dat ziet eruit al Renee Russoof Michelle Pfeiffer
, die 2 haal ik altijd door elkaar...
De Spielberg actrice heeft tevens in meerdere Lynch films gespeeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:44 schreef Dopekoe het volgende:
Robin Penn ?![]()
Sigourney Weaver ?![]()
Drew Berrymore ?![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Dopekoe het volgende:
Oh ik las Alien
Doe eens een hint voor die spielberg film--> Nóg meer hints? Dat zou voor jou niet nodig moeten zijn.
![]()
Heeft Dakota Fanning een zusje ?, zo ja, geen idee hoe zij dan heet, zelfde verhaal met Pfeiffer dan--> Lees het huidige Slowchat topic een rustig door.
Woody Allen films ken ik niet echt.... --> Die Burton ken je wel.
Gelukkig maar... De andere actrice die ik zocht is Dianne Wiest, uit o.a. Edward Scissorhands.quote:
Ik vond dit wel genoeg gezien je avatar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Dopekoe het volgende:
Had dan gelijk gezegd dat ze in 2 delen van een trilogie speelt, waarvan 1 geregisseerd door Spielberg
Maar er zijn zoveel spielberg actricesquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond dit wel genoeg gezien je avatar.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel spielberg actrices
Dit was natuurlijk op zich al een hint...quote:Doe eens een hint voor die spielberg film --> Nóg meer hints? Dat zou voor jou niet nodig moeten zijn.
Gisteren was scherpe-woensdag, vandaag is laatste-werkdag-en-dan-lang-weekend-donderdagquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Dit was natuurlijk op zich al een hint...
4quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef Asap het volgende:
Wolverine natuurlijk
Die film met Bullock dat ze naakt voor hem staat... ze werken samen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:13 schreef The_Substitute het volgende:
Casanova?
Heath Ledger
Sienna Miller
Oliver Platt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet dat ik hem ken, maar daar houdt het verder ook wel even mee op
Je kent hem zeker. Jij ook Gill.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet dat ik hem ken, maar daar houdt het verder ook wel even mee op
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |