Neequote:
quote:I don't believe in God, but if I did, he would be a black, left-handed guitarist.
Misschien een iets specifiekere hint?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef picodealion het volgende:
Er zijn er vast meer maar ik zoek dus 1 specifieke film.
Als ik de film google staat dat iig vermeld als keyword bij het IMDb resultaat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Misschien een iets specifiekere hint?
Staat dat trouwens daadwerkelijk onder 'keywords' bij IMDb? Dat zijn meestal slechts woorden (soms twee).
quote:I entered this world on the Champs-Elysees, 1959. La trottoir du Champs Elysees. And do you know what my very first words were? New York Herald Tribune! New York Herald Tribune!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
Once upon a time in the west?Wel andere Morricone muziek.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:27 schreef Asap het volgende:
Lady SnowbloodDie is alleen in 1 te horen
Shogun Assassin?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:35 schreef Sands het volgende:
A Fistful of Dollars
For a Few Dollars More
The Good, The Bad & The Ugly
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:37 schreef Asap het volgende:
Django?Wel andere Bacalov muziek, maar die films zijn waarschijnlijk veel te obscuur om te raden.
De bekendste die nog kunnen zijn 2 Corbucci films en een paar Shaw Brothers films.quote:
Keoma?, die komt altijd vaak langs hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
De bekendste die nog kunnen zijn 2 Corbucci films en een paar Shaw Brothers films.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:46 schreef Asap het volgende:
Kean
[..]
Keoma?, die komt altijd vaak langs hier
Je kan kiezen uit 1 met Nero in de hoofdrol en 1 met Reynoldsquote:
En jij de quotefunctiequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hulkio snapt niet hoe de "open nieuw deel" knop werkt
Nieuwe muis kopen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Mijn muis is stuk dus ik selecteer altijd van alles wat ik niet wil
Bounty Hunter?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kost geld, vertel me liever die Corbucci indianenfilm met Burt
Die andere Corbucci gaat over iemand die graag dingen voor geld doet.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet je wat, we houden het wel bij 2 films. En die kwam van Sands.
Dus Sands+1
The Mercenary, die met Burt was Navajo Joe en de Shaw Brothers film waar ik naar verwees was Five Fingers of Death.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |