Ik open niet echt veel topicsquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef hornage het volgende:
Wat een wicked stats
Nu zien we pas echt wie er die-hard zijn!
Efficiëntie heet dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Valt me op dat bijv Sam veel meer posts heeft gemaakt dan ik, maar in minder delen iets heeft gepost (en ook veel meer punten heeft)
Waar haal je die stats vandaan ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:25 schreef Asap het volgende:
Ik scoor ongeveer een punt per deel / topic dat ik heb bezocht. Daarnaast ongeveer 1/10 van mijn posts zijn een punt
En voor de stats, gewoon het aantal posts etc delen door het aantal puntenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[FOK! MOVIE TRIVIA] Juni 2011 Deel II
Ik heb ze niet zelf gemaakt hoor, Arcee heeft er een handige tool voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
intre en stats
Ik had ze zover ik weet nog nooit gezien.
Intre en Asap ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien moet ik bij een volgende martial arts film vraag maar eerst zeker weten dat onze Mortal Kombat fans in de buurt zijn
En Hornagequote:
Als het op vrouwen en gameverflimingen aan komt wel ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat we hornage nog een tree hoger kunnen zetten dan Asap
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat we hornage nog een tree hoger kunnen zetten dan Asap
Martial Arts?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Idem, mijn boeken zijn meestal van een andere genre
Anime-pockets?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Idem, mijn boeken zijn meestal van een andere genre
Hehe idd, ik ben ook een zwaar gespierde, geleerde en stoere Martial Arts goeroequote:
Dan durf ik sowieso niet naar die meet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe idd, ik ben ook een zwaar gespierde, geleerde en stoere Martial Arts goeroe
Ow, als je zulke mensen eng vindt moet ik ook maar niet komenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan durf ik sowieso niet naar die meet...
Op je avatar zie je er niet zó eng uit hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, als je zulke mensen eng vindt moet ik ook maar niet komen
Maar op de meet komt hij in een Mortal Kombat Sub-zero outifitquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Op je avatar zie je er niet zó eng uit hoor.
Kut, daar wilde ik al in komen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar op de meet komt hij in een Mortal Kombat Sub-zero outifit
Sub-Zero?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar op de meet komt hij in een Mortal Kombat Sub-zero outifit
Misschien als je tombola of wyccie lief aankijktquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Gillingham het volgende:
Een Alizee-pakje lijkt me interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |