Hornage in een Alizee pakje?!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Gillingham het volgende:
Een Alizee-pakje lijkt me interessanter.
Er komen toch geen dames?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Misschien als je tombola of wyccie lief aankijkt
Dan kom ik ook niet!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik neem wel wat 13 jarige voor je mee
Hou oud ben jij, oh klein zandkasteeltje van mequote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hou oud ben jij, oh klein zandkasteeltje van me
quote:
Dakota Fanning, Miley Cyres, Justin Bieberquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Tsss Fox wil alleen tienertjes
Voortaan beter nadenken Pico
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dakota Fanning, Miley Cyres, Justin Bieber
Is toch een lekker wijf?quote:
Ik snap het ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet nu waarom er geen vrouwen op de meet zullen zijn, of naja nu...
Ik weet niet of ik wel op de meet durf te komen met Fox erbijquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik weet nu waarom er geen vrouwen op de meet zullen zijn, of naja nu...
Hoezo? Je bent al te oud...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel op de meet durf te komen met Fox erbij
Voor Sands maak ik een uitzonderingquote:
Omgquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor Sands maak ik een uitzondering![]()
Al die kut vragen van hem... ik ga hem wat leren wat hij niet meer vergeet![]()
Cabaret jongens!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omg![]()
Iemand stop aub een kurk ofzo in FF z'n muil...
wtfquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor Sands maak ik een uitzondering![]()
Al die kut vragen van hem... ik ga hem wat leren wat hij niet meer vergeet![]()
Mee eensquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omg![]()
Iemand stop aub een kurk ofzo in FF z'n muil...
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."quote:
Boys from Brazil 7?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."
uit welke film?
Einde van Limitlessquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."
uit welke film?
Goed dat je dit zegt, de cybernannies waren al bezig.quote:
Wat is het andere alternatief?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Gillingham het volgende:
Vanavond komt Cinderalla Man op tv. Ik ben in dubio. Wil wel film kijken, maar ben geen fan van Howard en de film duurt me wat lang. Is die 8.0 op IMDb een beetje serieus te nemen?
Niks.quote:
Ik vond A Beautiful Mind erg mooi, weet niet of je het een beetje met elkaar kunt vergelijken... overigens enige die ik van Howard heb gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niks.
Heb hier nog een DVD liggen van A Matter of Life and Death, maar die ga ik sowieso nog wel kijken, niet per se vanavond.
Je hebt 'm nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond A Beautiful Mind erg mooi, weet niet of je het een beetje met elkaar kunt vergelijken... overigens enige die ik van Howard heb gezien.
Cinderalla Man is het standaard huilie huilie ik ben een aan lagere wal geraakte bokser verhaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Gillingham het volgende:
Vanavond komt Cinderalla Man op tv. Ik ben in dubio. Wil wel film kijken, maar ben geen fan van Howard en de film duurt me wat lang. Is die 8.0 op IMDb een beetje serieus te nemen?
Daar was ik al een beetje bang voor. Heb niet zo'n behoefte aan een dergelijke film.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Cinderalla Man is het standaard huilie huilie ik ben een aan lagere wal geraakte bokser verhaal.
Wil niet zeggen dat het een slechte film is ofzo maar dan weet je wat je ongeveer kan verwachten
4de...why?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben Limitless voor de 4e keer aan het kijken
Inddquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat het Limitless heet. Ik vond 1x overigens meer dan genoeg.
Ik vind het een geniale filmquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat het Limitless heet. Ik vond 1x overigens meer dan genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |