Ik weet wat de gevoeligheden van verschillende FMT'ers zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat Gillingham allemaal niet teweeg brengt met zijn vragen
Jij hebt een hele lijst?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Gillingham het volgende:
Last post:
[..]
Ik weet wat de gevoeligheden van verschillende FMT'ers zijn.
ow, en spuit 12quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Welke film moet ik eerst kijken?
- Amadeus
- Broadcast News
- JFK
- Legends of the Fall
- Sleepy Hollow
- The Thin Red Line
- Three Colors Red
Mezelf even erbij gedumptquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef hornage het volgende:
Meet-tijd!Waarschijnlijk in Utrecht ivm centrale ligging
maar ideeën zijn welkom
Wie wil er mee en kan wanneer:
zaterdag 3 september
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
zaterdag 10 september
FireFox1
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
Sands
zaterdag 24 september
Hornage
Robby87
picodealion
Patch
Asap
(quoten en dan de quote-haakjes verwijderen en je naam erin gooien)
Dat sequels slecht uitpakken kan ik me nooit zo aan storen, maar dat ze zo vaak niets nieuws proberen of zich op 1 element van het origineel storten vind ik ergerquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Mee eens, zie je vooral bij horrorfilms dat de sequels gewoon compleet ruk zijn
In mijn hoofd ja, daarom vergeet ik ook altijd namen en titels...quote:
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat staat er bij Sands op die lijst?
Veel...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat staat er bij Sands op die lijst?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Veel...
Stewart, Capra, Disney, musical, animatie, topickiller, valsspeler....
Goh, de laatste dan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goh, de laatste dan....Flauw natuurlijk, mijn ecxuses.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou heb ik nog niet zoveel, je laat het achterste van je tong niet zo snel zien in tegenstelling tot sommige andere users hier. Wellicht studeren en slapen.What's it going to be then, eh?
Maar dat is allemaal niet filmgerelateerd. Ik kijk ook geen chickflicks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Gillingham het volgende:
Flauw natuurlijk, mijn ecxuses.
Bij jou heb ik nog niet zoveel, je laat het achterste van je tong niet zo snel zien in tegenstelling tot sommige andere users hier. Wellicht studeren en slapen.
Ik heb inderdaad weinig weet van je film/regisseur/acteur voorkeuren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal niet filmgerelateerd. Ik kijk ook geen chickflicks.
Werken, studeren, eten, slapen. Dat is het ook wel zo'n beetje. Saai.
Dat viel de afgelopen weken best mee. Daarvoor hooguit 2 vragen gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
Dat heb ik ook altijd. Ik probeer wel te varieren maar ik grijp toch gauw terug naar favorieten. Ik beloof deze maand geen Jena Malone vragen meer te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |