Maar niet vanaf het eerste jaar toch?quote:
Dat snap ik hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar niet vanaf het eerste jaar toch?
En ik doelde idd op de mensen die op de eerste meet waren.
Ach, ik doe maar een paar weken korter mee dan Patch, maar ben ook nog steeds noob volgens hen.quote:
De 1e meet, wanneer was deze eigenlijk en hoeveel meets zijn er al geweest dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar niet vanaf het eerste jaar toch?
En ik doelde idd op de mensen die op de eerste meet waren.
Hehe, dan valt het meequote:Op maandag 20 juni 2011 10:23 schreef hornage het volgende:
Er is 1 meet geweest en die was september 2009
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja, je zei dat in een cameo op zo'n manier dat ik dacht dat je bedoelde dat het geen Hitchcock film was
Ik vind hem twijfelachtigquote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Doff het volgende:
Dit is trouwens ook een mooie.
Of het klopt of niet maakt eigenlijk niet uit.
Mijn Jackass heldquote:Ryan Dunn is vanochtend vroeg overleden bij een verkeersongeluk in de Amerikaanse staat Pennsylvania. Dat heeft de moeder van Bam Margera bevestigd aan showbizblog TMZ.
TMZ publiceerde een foto die Dunn vlak voor het ongeluk op zijn Twitter-feed had gezet. Daarop is te zien dat Dunn aan het drinken is met enkele vrienden. Of alcohol een rol heeft gespeeld bij het ongeluk, is niet bekend.
Matchbox
Dunn was een vast lid van de Jackass crew. In de eerste film is onder meer te zien hoe hij een speelgoedautootje rectaal bij zichzelf inbrengt en vervolgens een bezoekje aan de dokter brengt om een röntgenfoto te laten maken.
Ryan Dunn werd 34 jaar.
Toevallig gisteren Jackass 3.5 gezien. Dunn, Steve-o en Bam Margera vind ik altijd de leukste stunts doenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef picodealion het volgende:
Damn. Er zijn al zoveel hoaxes over dode Jackass-leden geweest maar dit lijkt idd echt te zijn.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:16 schreef picodealion het volgende:
Damn. Er zijn al zoveel hoaxes over dode Jackass-leden geweest maar dit lijkt idd echt te zijn.
Dronken rijden is not done, maar daarom iemand de dood gunnen vind ik wat ver gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
![]()
Als hij echt met een zatte kop heeft lopen rijden vind ik het niet erg, net goed.
Oké, het was misschien wat cru uitgedrukt, maar ik kan echt geen medelijden met zo iemand hebben hoor...quote:Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dronken rijden is not done, maar daarom iemand de dood gunnen vind ik wat ver gaan.
Als je moet kiezen tussen enerzijds zo iemand dood tegen een boom of anderzijds levend (en lekker dronken) bovenop een doodgereden fietser, dan weet ik wel wat ik zou kiezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dronken rijden is not done, maar daarom iemand de dood gunnen vind ik wat ver gaan.
Dood gunnen vind ik ook wat ver gaan, maar ik heb ook wel een beetje iets van "eigen schuld dikke bult" hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Ik ook.. Volgens TMZ gingen ze ook 180 km/h. Anyways, wel triest natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dood gunnen vind ik ook wat ver gaan, maar ik heb ook wel een beetje iets van "eigen schuld dikke bult" hoor
Wees eerlijk, zijn imago roept nou ook niet op om gelijk kaarsjes te gaan opsteken, "hij was altijd zo'n lieverd" en voorzichtig...quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef The_Substitute het volgende:
Maar zonder dat het duidelijk is of hij wel degene was die achter het stuur zat, of wie dan ook die achter het stuur zat sowieso gedronken had, zijn dit allemaal loze opmerkingen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Doff het volgende:
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het zijn opmerkingen die stellen dat "als het idd zo is dat er dronken gereden werd het eigen schuld dikke bult is"quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef The_Substitute het volgende:
Maar zonder dat het duidelijk is of hij wel degene was die achter het stuur zat, of wie dan ook die achter het stuur zat sowieso gedronken had, zijn dit allemaal loze opmerkingen.
Dat is een mening, en dat is dus gebaseerd op de veronderstelling dat het zo isIs het niet zo dan is het ook geen eigen schuld dikke bult
Beetje als "als het regent ga ik met de auto" geen regen --> ik ga met de fiets
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |