Zijn imago roept bij mij ook geen onverschillige reactie op. Ik vind het gewoon pijnlijk om te zien/horen dat mensen door zulke fouten een fataal eind krijgen. Ze weten beter, en doen toch zulke dingen. Als zometeen blijkt dat het idd een combinatie was van te hard rijden en te veel drank, dan is 't gewoon eigen schuld. Maar dat maakt het voor mij niet minder tragisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef Robby87 het volgende:
Wees eerlijk, zijn imago roept nou ook niet op om gelijk kaarsjes te gaan opsteken, "hij was altijd zo'n lieverd" en voorzichtig...
Je draait het nu leuk om.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef tombolafan het volgende:
Nee, het zijn opmerkingen die stellen dat "als het idd zo is dat er dronken gereden werd het eigen schuld dikke bult is"
Dat is een mening, en dat is dus gebaseerd op de veronderstelling dat het zo isIs het niet zo dan is het ook geen eigen schuld dikke bult
Beetje als "als het regent ga ik met de auto" geen regen --> ik ga met de fiets
Ik draai niks omquote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je draait het nu leuk om.
Jammer dat zulke opmerkingen altijd geformuleerd zijn als veroordelingen. En net zoals bij een rechtzaak er alleen geoordeeld kan worden als alle feiten bekend zijn, heeft 't weinig nut om al te gaan zeggen: "Eigen schuld, .......", terwijl nog niet alle details naar buiten zijn gebracht. Hoe zeer het er ook op lijkt dat drank de oorzaak was.
Waarin duidelijk staat dat ALS hij met een zatte kop heeft lopen rijden het net goed gevonden wordtquote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
![]()
Als hij echt met een zatte kop heeft lopen rijden vind ik het niet erg, net goed.
En daar sta ik nog steeds achterquote:Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dood gunnen vind ik ook wat ver gaan, maar ik heb ook wel een beetje iets van "eigen schuld dikke bult" hoor
Ik zeg: Ja, lullig voor z'n omgeving, het is z'n eigen schuld, maar 't blijft toch tragisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ja, lullig voor zn familie/omgeving, en het blijft tragisch, maar toch eigen schuld dikke bult
Okee, ik reageerde idd op Pico, maar die reageerde weer op Robby dus ik zag het wel als verlengdequote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef The_Substitute het volgende:
Jij reageerde op Pico's reactie, dus ik zag jouw reactie niet als een verlengde van Robby's post. M.a.w. als ALS in jouw reactie had gestaan, had ik zo kunnen interpreteren.
Maar ik zie al waarin wij verschillen. Jij zegt:
[..]
Ik zeg: Ja, lullig voor z'n omgeving, het is z'n eigen schuld, maar 't blijft toch tragisch.
Details.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen enerzijds zo iemand dood tegen een boom of anderzijds levend (en lekker dronken) bovenop een doodgereden fietser, dan weet ik wel wat ik zou kiezen.
Als je dan toch mag kiezen dan liever tegen een boom levend en daar dan van lerendquote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.
Zeker, en zoals ik al zei gun ik 'm niet dood. Maar als iemand dronken achter het stuur een dode veroorzaakt dan beter zichzelf dan een onschuldige omstander. Maar het is sowieso allemaal speculaassie.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je dan toch mag kiezen dan liever tegen een boom levend en daar dan van lerend
Hoe kom je daar nu ineens bij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef wyccie het volgende:
Doff en Gillingham, zijn jullie goede vriendjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Jullie hebben allebei in Nijmegen gewoond, en allebei filmfanaten. Volgens mij wisselen jullie ook films uit. En allebei geschiedenis toch?quote:
quote:Als ik eraan denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou maar eens die kant op moeten komen. Te treurig voor woorden dat de meeste communicatie via een internetforum plaatsvindtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie hebben allebei in Nijmegen gewoond, en allebei filmfanaten. Volgens mij wisselen jullie ook films uit. En allebei geschiedenis toch?
Maar nu wonen jullie beiden niet meer in Nijmegen...wat nu?!
[..]
Als ik eraan denk.
Nee. Ik verkas waarschijnlijk binnenkort weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef wyccie het volgende:
Maar is het je bedoeling om permanent in Wenen te verblijven?
Ik ken ook niet alle 160.000 invowners.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zelf ook enkele jaren in Nijmegen gewoond, ken beide heren echter niet
.
En je vriendin dan? Is zij Weense en ben je daarom naar Wenen gegaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef Doff het volgende:
Nee. Ik verkas waarschijnlijk binnenkort weer.
Nog steeds, en ik blijf nog wel even.quote:Werk zoeken is nogal lastig hier. In elk geval voor een pas afgestudeerde met een beperkt begrip van de Duitse taal
Goed genoeg om boeken in eht Duits te kunnen lezen. Ik denk dat je afstudeerrichting belangrijker is.
Woon jij nog in Nijmegen?
Die is Weense ja. Die moet maar gewoon meekomenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alle 160.000 invowners.
[..]
En je vriendin dan? Is zij Weense en ben je daarom naar Wenen gegaan?
[..]
Nog steeds, en ik blijf nog wel even.
En zij heeft daar geen werk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Doff het volgende:
Die is Weense ja. Die moet maar gewoon meekomen.
Ben er wel een beetje klaar mee. Duurt allemaal langer dan ik dacht.quote:Je studeert nog even?
Ik vind juist het wonen hier heel prettig. Werken is een tweede, ik wil niet in het Radboud.quote:Nijmegen trekt me trouwens helemaal niet meer. Prima om te studeren, maar daar laat ik het ook maar bij denk ik.
Het Radboud is toch een prima ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
En zij heeft daar geen werk?
[..]
Ben er wel een beetje klaar mee. Duurt allemaal langer dan ik dacht.
[..]
Ik vind juist het wonen hier heel prettig. Werken is een tweede, ik wil niet in het Radboud.
Jij bent best bijdehand volgens mijquote:
Het is een academisch ziekenhuis.quote:
Dus als het Fokkers uit Nijmegen zijn moet je ze kennen?quote:
Nope, als zij kortaf doet dan krijg je van mij zo'n reactie.quote:
Academici en kwaliteit gaan niet samen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is een academisch ziekenhuis.
[..]
Dus als het Fokkers uit Nijmegen zijn moet je ze kennen?
Dat was sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef Robby87 het volgende:
Nope, als zij kortaf doet dan krijg je van mij zo'n reactie.
Van een academisch ziekenhuis mag je juist kwaliteit verwachten. Het is de sfeer en de prestatiedruk die me niet trekken.quote:Academici en kwaliteit gaan niet samen?![]()
Dan zou je wel heel veel mensen moeten kennen om toevallig iemand die ook Fokt in het echt ook te kennen. Ik vind het in ieder geval verwonderlijker dan jij. Of minder vanzelfsprekend.quote:Daarnaast is het zo dat ik wel eens op FMT zit en het dus niet verwonderlijk zou zijn als ik daadwerkelijk één van jullie zou kennen irl, ook vanwege het feit dat we qua leeftijden ook niet zo veel verschillen.
Als je aan het einde van een topic een nieuw deel opent neemt hij alles over, je kunt dus niks verkeerd doen.quote:
Wat was de precieze aanleiding voor die vraag. Zo plotseling.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef wyccie het volgende:
Doff en Gillingham, zijn jullie goede vriendjes?
Stalker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie hebben allebei in Nijmegen gewoond, en allebei filmfanaten. Volgens mij wisselen jullie ook films uit. En allebei geschiedenis toch?
Maar nu wonen jullie beiden niet meer in Nijmegen...wat nu?!
Hoe doe ik dat hij altijd het nieuwste topic pakt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef hornage het volgende:
Ik zie anders helemaal geen link in de OP naar het SC topic
Niet. Handmatig updatenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef afro het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat hij altijd het nieuwste topic pakt?
Gedaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef picodealion het volgende:
Maar misschien kunnen we voortaan naar het reeksoverzicht linken?
Topicreeks: FMT Slowchat.
Dat is wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:36 schreef picodealion het volgende:
Maar misschien kunnen we voortaan naar het reeksoverzicht linken?
Topicreeks: FMT Slowchat.
Die is er niet. Soms gebeuren dingen zomaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Gillingham het volgende:
Wat was de precieze aanleiding voor die vraag. Zo plotseling.
Ik onthoud ook wel eens wat.quote:Stalker.
Zit waarschijnlijk lekker te eten, opstarter staat er!quote:
Heel goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk lekker te eten, opstarter staat er!
The Big Lebowskiquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef afro het volgende:
Weet iemand nog een leuke humor film waar ze ballen er bijna vanaf vielen van het lachen?
Dat ja.quote:
Thnx! Heb de film meteen gekocht en tnt heeft de dvd meteen afgeleverd.quote:
Pootie Tang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef afro het volgende:
Eigenlijk domme vraag van mij![]()
Mischien iets duidelijker maken dan. humor films waarvan je denkt die heeft hij zeker nog niet gezien
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef afro het volgende:
Weet iemand nog een leuke humor film waar ze ballen er bijna vanaf vielen van het lachen?
Hmmmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |