SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
2 betalen, 1 ontvangen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
nog even een vraagje over paypal![]()
kan je ook gewoon, als je je paypal account gekoppeld hebt aan je bankrekening, bijvoorbeeld 10 euro op je paypal account zetten. En via die 10 euro op je account dingen kopen?
Of kan dit niet, en wordt als je iets koopt dit meteen van je rekening afgehaald?
misschien een domme vraag, maar ik snap het paypal niet echt![]()
![]()
Oke, dat is mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef UncleSam het volgende:
Ja dat kan en dat is juist beter omdat de betaling dan sneller verwerkt wordt.
en als je iets verkoopt, dus geld krijgt, kan je dit ook gewoon op je paypal account bewaren ?![]()
![]()
ja. is je nieuwe bank rekening zeg maarquote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Oke, dat is mooi
en als je iets verkoopt, dus geld krijgt, kan je dit ook gewoon op je paypal account bewaren ?![]()
![]()
uit vorrige topic nog..
Waterpijpen zijn gewoon legaal hier in nederland hoor, mag je ook gerust invoeren
Waterpijp in in pinciepe bedoeld voor legale tabaksoorten natuurlijk
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaalquote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja. is je nieuwe bank rekening zeg maar![]()
![]()
Ideaal, zeker gezien het feit dat je 18 moet zijn om PayPal te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef snellehenk het volgende:
[..]
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaal![]()
Ze hebben mijn paspoort niet gecontroleerd toen in mijn rekening opendequote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ideaal, zeker gezien het feit dat je 18 moet zijn om PayPal te kunnen gebruiken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Als de koers gunstig is, kun je ook gelijk dollars op je paypal zetten. Dan blijf je van die koers gebruik maken als de euro zakt (of te veel als de euro stijgt).quote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef snellehenk het volgende:
[..]
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaal![]()
Shiz, jij wou toch de datum nog uit je mini HD camera weg hebben..?
Is dit de oplossing: http://www.dealextreme.co(...)9538~threadid.914584
of was het ondertussen al gelukt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij Paypal doen ze dat meestal pas als je werkelijk je rekening gebruikt, dus een paar honderd/duizend per maand verplaatst.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze hebben mijn paspoort niet gecontroleerd toen in mijn rekening opende![]()
naja, ik doe voor zekerheid maar niet via mijn rekening,
zijn er hier meer mensen, onder de 18, die wel een paypal account hebben ?
hebben hun hier problemen mee gekregen?![]()
2 jaar zonder problemen kunnen gebruikenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef snellehenk het volgende:
naja, ik doe voor zekerheid maar niet via mijn rekening,
zijn er hier meer mensen, onder de 18, die wel een paypal account hebben ?
hebben hun hier problemen mee gekregen?(onder de 18)
oke, ze kunnen hooguit je rekening blokkeren toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 jaar zonder problemen kunnen gebruiken(onder de 18)
![]()
Nog niet getest maar ziet en voelt enorm goed en stevig! (Gewoon micro usb aansluiting)
Bizar stevig en plak goed aan het raam. Sta verstelt van de kwaliteit.
Twee enorme aanraders voor mensen die graag in de auto bereikbaar willen zijn of navigatie gebruiken. Samen kost het iets van 4 euro inclusief verzenden met kortingscodes. Onbegrijpelijk.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Voor dat geld verwacht ik echter wel dat die car charger 500mAh uitpoept.
Er zijn genoeg telefoons die meer dan dat hebben om GPS + telefoon + internet etc. aan te hebben voor een lange rit, anders lopen ze sneller leeg dan vol.
Bovendien vertrouw ik dat soort enorm goedkope dingen nooit echt. Heb genoeg verhalen gehoord van ontploffende meuk, als ik ooit een autolader nodig heb geef ik liever 10-15 euro uit voor een oplader die 1000mAh levert en in Europa verkocht wordt.![]()
Ok, en nu in Nederlands :p Je bedoelt dat hij langzaam oplaadt of dat hij maar half oplaadt?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Die laatste is inderdaad super fijn. Ik heb 'm (exact dezelfde) van de Action voor ¤1,95 (was dus ¤0,53 goedkoper uit (quote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef beeklaan het volgende:
Nog niet getest maar ziet en voelt enorm goed en stevig! (Gewoon micro usb aansluiting)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee enorme aanraders voor mensen die graag in de auto bereikbaar willen zijn of navigatie gebruiken. Samen kost het iets van 4 euro inclusief verzenden met kortingscodes. Onbegrijpelijk.), heb 'm niet veel gebruikt maar hij was erg stevig en praktisch. Idd een aanrader.
Langzaam, zoals hij zegt; je mobiel (of elk ander apparaat) verbruikt meer elektriciteit dan dat hij binnenkrijgt via de lader.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef beeklaan het volgende:
Ok, en nu in Nederlands :p Je bedoelt dat hij langzaam oplaadt of dat hij maar half oplaadt?![]()
Oh kan dat ook gewoon in Nederland haha.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die laatste is inderdaad super fijn. Ik heb 'm (exact dezelfde) van de Action voor ¤1,95 (was dus ¤0,53 goedkoper uit (), heb 'm niet veel gebruikt maar hij was erg stevig en praktisch. Idd een aanrader.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ik zie 'm alleen niet meer liggen. Maar sommige dingen zijn toevallig net goedkoper in Nederland, zoals de HDMI kabels. Net even dat Taobao geprobeert (voor onderstaande), kwam een veul hogere prijs dan van Tinydeal.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Oh kan dat ook gewoon in Nederland haha.
Maar die site heeft dus geen kortingen/coupons dus? (Weinig respons namelijk)
[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 13-06-2011 02:30:09 ]![]()
Sommige dingen zijn wel goedkoper bij de Action, maar dat komt niet tot aan de deur
Denk dat iedereen het hier wel leuk vind om dingetjes te ontvangen en dingen kopen puur daarom.
En niet overal zit een Action.
Zelf ben ik wel lui genoeg om iets voor 50 cent extra uit Hongkong te kopen en iets langer te wachten dan dat ik naar de Action moet fietsen.![]()
Ik koop alleen stuff uit china die hier niet in de winkel te vinden is(en als het 75-100% goedkoper is).
There are only 151 Pokémon.![]()
zei woutertje93 in het vorige deel:ik kan je zeggen dat je dat beter bij gerenomeerde shop kan kopen. pm me voor links.quote:is er een webshop dit ook waterpijpen verkoopt?
Mag je deze trouwens "invoeren"?
zelfs koop ik mn pijpen in de winkels, noot online. dan kan je het "voelen" en heb je een hands on experience. 1x een pijip online gekocht, maar ik kende de kwaliteit. Koop ze niet uit china, tenzij je zeker bent over de build. veelal zijn "reguliere"pijpen al van dubieuze kwaliteit.![]()
Hardcore zegquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef RacerDKB het volgende:
Sommige dingen zijn wel goedkoper bij de Action, maar dat komt niet tot aan de deur
Denk dat iedereen het hier wel leuk vind om dingetjes te ontvangen en dingen kopen puur daarom.
En niet overal zit een Action.
Zelf ben ik wel lui genoeg om iets voor 50 cent extra uit Hongkong te kopen en iets langer te wachten dan dat ik naar de Action moet fietsen.![]()
Ik ga liever langs de Action, hebben ook lekkere snoepjes etc.![]()
Maar dan geef je wel gelijk 50 euro uit aan zooi terwijl je een HDMI kabel moest hebben![]()
![]()
Dat heb ik ook bij webshops hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hardcore zeg![]()
Maar dan geef je wel gelijk 50 euro uit aan zooi terwijl je een HDMI kabel moest hebben![]()
![]()
Dat sowieso wel althans met mijn San Francisco als GPS en alles aan staat.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef Iemand91 het volgende:
Langzaam, zoals hij zegt; je mobiel (of elk ander apparaat) verbruikt meer elektriciteit dan dat hij binnenkrijgt via de lader.
Ik heb trouwens wat van deze gekocht voor een paar duppies per stuk: http://cgi.ebay.com/Mini-(...)&hash=item415aafd561
Had ook deze: http://cgi.ebay.com/Black(...)&hash=item23118c21c5
Maar dan kan het vakje waar de plug zit in mijn roadster net niet dicht en dat stoort.![]()
Die andere is best nog een heel stuk kleiner maar levert bij lange na geen 1A natuurlijk.![]()
Denk de helft met een beetje mazzel, voldoende om een volle dag op GPS in het buitenland (met roaming dus) rond te rijden.![]()
![]()
Dit legt wel uit waarom de klantenservice van de webshops zo debiel handelen, heel China is zo![]()
Lekker mistigDe speelgoedwinkel !!!
![]()
![]()
Hmm, SBS en geen campingnieuws, interesting.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
Dit legt wel uit waarom de klantenservice van de webshops zo debiel handelen, heel China is zo![]()
![]()
Maar inderdaad, wachten tot de huizenbubbel daar barst, er rellen komen, hervormingen, en dan is 't ff kloar met ons cheap china spul vrees ik.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
vet filmpjequote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wow bizar. indrukwekkend om te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Lijkt me opzich wel tof om door een soort spookstad te lopen die eigenlijk bedoeld is voor 12 miljoen mensen
Was dit maar zo in Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
, waar iedereen met z'n allen de centrums helemaal overbevolkt:')
Daarom ga ik altijd op een dinsdag of donderdag rond 11uur bijna niemand te zien.Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/![]()
Die eerste reactiequote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
![]()
![]()
Justitie komt er altijd achter. Vandaag of morgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 jaar zonder problemen kunnen gebruiken(onder de 18)
![]()
Is er iemand die weet of dat die piloten brillen zoals deze: http://www.buyincoins.com(...)es-product-1612.html glanzende glazen hebben of juist niet? En zo niet weet iemand toevallig site's waar ze wel verkocht worden?![]()
Heb zelf de zilveren versie, en die glazen glimmenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:59 schreef Superlam het volgende:
Is er iemand die weet of dat die piloten brillen zoals deze: http://www.buyincoins.com(...)es-product-1612.html glanzende glazen hebben of juist niet? En zo niet weet iemand toevallig site's waar ze wel verkocht worden?Laat maar je 1e 100km maar weten hoe goed het zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toevallig vandaag mijn lange pak binnengekregen voor de nog wat koude avonden, besteld via tradetang
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html
Deze verkoper.
Kwaliteit lijkt prima te zijn! Zeker de zeem valt me echt 100% mee.
Ik kan t pas na t weekend testen ivm pinkpop, maar zal t dan nog ff laten weten als je daar nog behoefte aan hebt?
Deze: http://cdn1.iofferphoto.com/img/item/176/822/579/wDNV.jpg maar dan lang.Mijn setje is ook bijna wel aan vervaning toe
![]()
Die verkoper heeft wel veel keuze, als iemand een leuk setje ziet
Ondertussen wel de Nederlandse versie tegen gekomen. Kijk:
http://www.tradetang.com/(...)/118102-2300818.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door RobertNL op 13-06-2011 13:45:34 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb ook even zo'n houder besteld, niet voor in de auto maar als houder om te filmen met mijn telefoonquote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef beeklaan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee enorme aanraders voor mensen die graag in de auto bereikbaar willen zijn of navigatie gebruiken. Samen kost het iets van 4 euro inclusief verzenden met kortingscodes. Onbegrijpelijk.![]()
![]()
Waar gekocht?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:21 schreef Goddelijker het volgende:
TomTom-houder voor het luchtrooster bestelt, in de winkel ¤ 10,-, nu ¤ 3,32![]()
![]()
Ben ook op zoek naar een wifi extender, someone?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:06 schreef Sheepcidus het volgende:
is er iemand die een goede wifi versterker weet?![]()
ik weet dat wifiextenders (repeaters) niet altijd compatibe met routers zijn, dus ik zou oppassen met er eentje uit China te scoren...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Joery34 het volgende:
[..]
Ben ook op zoek naar een wifi extender, someone?Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me![]()
Gewoon even goed checken wat voor chip hij heeften als dit niet bekend is niet kopen
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf de zilveren versie, en die glazen glimmen
[..]
Laat maar je 1e 100km maar weten hoe goed het zitMijn setje is ook bijna wel aan vervaning toe
![]()
Die verkoper heeft wel veel keuze, als iemand een leuk setje ziet
Ondertussen wel de Nederlandse versie tegen gekomen. Kijk:
http://www.tradetang.com/(...)/118102-2300818.htmlIk heb de vraag heel krom zie ik nu. Maar ik zoek dus eigenlijk glazen die helemaal niet glimmen zijn die er ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die camera was het probleem niet. De 808 HD #11 ook niet. Dat ging echt louter om de #3 808 Keychain cam, die moet je openbreken, printplaatje/chip lossolderen, vastsolderen aan een Texas Instrument USB-developmenttool en zo de firmware flashen. Maar da's me allemaal te gecompliceerd hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef RobertNL het volgende:
Shiz, jij wou toch de datum nog uit je mini HD camera weg hebben..?
Is dit de oplossing: http://www.dealextreme.co(...)9538~threadid.914584
of was het ondertussen al gelukt?Er is een reden dat er leeftijdslimieten gelden. Dan kun kinderen geen onverantwoorde fratsen uithalen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef snellehenk het volgende:
[..]
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaalquote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hardcore zeg![]()
Action roeleert best wel ja. Ik nam altijd zo'n 1 KG-zak zoetzure dolfijnen.
Vet interessant wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Je krijg er wel haast medelijden mee... die speelgoedzaakhouder.
Maar, is dat een anti-kraakregeling dan? Want huur/elektriciteit e.d.?
Sowieso, ik hekel krakers, maar als er 75% leegstaat en dat het bouwen ervan regeringsprojecten zijn en het dus nog niemand behalve de staat toebehoort, dan... Maar idd. Net als het Midden-Oosten. Gewoon massale volksopstand. Maar ik denk dat ze daar te braaf voor zijn.
Het enige vernieuwende is de technologie en massaproductie. Mentaliteitsmatig zijn ze maar wat bang voor verandering. Suffies.
Morgen dinsdag...Postjes menschen! Gaat u allen bij uwen brievenbussen nederleggen! Ja, ik niet, want ik moet werken en ben pleite.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik weet eigenlijk niet meer hoe oud ik was toen ik PayPal begon te gebruiken. Kan ik ergens zien wanneer ik mij geregistreerd heb?![]()
![]()
Ik was 15 of 16quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer hoe oud ik was toen ik PayPal begon te gebruiken. Kan ik ergens zien wanneer ik mij geregistreerd heb?![]()
![]()
Ik ben nu 16, en ben vorig jaar begonnenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer hoe oud ik was toen ik PayPal begon te gebruiken. Kan ik ergens zien wanneer ik mij geregistreerd heb?, het is zo makkelijk even express checkout doen en klaar!
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/![]()
Ik heb mijn registratie mailtje niet meer
Maar de eerste transactie die ik kon vinden in mijn e-mail dateerde van mei 2009, toen was ik nog 17
Heb mijn bankrekening er altijd aan gelinkt trouwens, dus ook toen ik nog geen 18 was.![]()
Ik was 17 toen ik voor het eerst bestelde, maar ik heb volgens mij wel gewacht tot m'n 18e tot ik er een op mijn eigen bankrekening aanvroeg. Niet om de reden dat ik 18 moest zijn, maar daarvoor was ik nog nooit aan m'n betaalrekening geweest (geen pasje of internetbankieren)![]()
hebben chinese ook een vrije dag vanwege pinksterren vandaag? of doen ze daar niet aan?There are only 151 Pokémon.![]()
Ditquote:Op maandag 13 juni 2011 16:55 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik ben nu 16, en ben vorig jaar begonnen, het is zo makkelijk even express checkout doen en klaar!
![]()
![]()
Ik bestel echt al vanaf mijn 12e op internet ofzoHet begon lief op bol.com om een cadeautje voor paps te kopen. Tuurlijk met mama's toezicht.
En kijk waar het mij heeft gebrachtVerslaafd aan nutteloze chineze gadgets!
Mijn lcd-scherm van me BB (omg bb) is kapot, kwil wel een zelf-pruts projectje ervan maken met een China-scherm. Erger dan dood kan het niet worden dus
![]()
![]()
Hé, een mede-BB-gebruiker!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Miezziej het volgende:
Ik bestel echt al vanaf mijn 12e op internet ofzoHet begon lief op bol.com om een cadeautje voor paps te kopen. Tuurlijk met mama's toezicht.
En kijk waar het mij heeft gebrachtVerslaafd aan nutteloze chineze gadgets!
Mijn lcd-scherm van me BB (omg bb) is kapot, kwil wel een zelf-pruts projectje ervan maken met een China-scherm. Erger dan dood kan het niet worden dus
![]()
![]()
Ja, hopelijk over een paar weken weer. Moet eerst achter de versie komen, en mijn tool-setje uit Hong Kong moet nog aankomenquote:
Mijn pakketje van DX is trouwens in de lucht. Of nouja, dat denk ik dan he. Ik verwacht het op zijn vroegst op woensdag, maar wss duurt het wel iets langer![]()
![]()
Wat heb je met je telefoon gedaan dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, hopelijk over een paar weken weer. Moet eerst achter de versie komen, en mijn tool-setje uit Hong Kong moet nog aankomen
Mijn pakketje van DX is trouwens in de lucht. Of nouja, dat denk ik dan he. Ik verwacht het op zijn vroegst op woensdag, maar wss duurt het wel iets langer![]()
![]()
Hij viel een beetje hard en ongelukkig op een randje. En toen gaf me scherm alleen nog maar strepen en zulks. Opmerking van een vriendin: "het lijkt wel een streepjescodequote:Op maandag 13 juni 2011 17:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat heb je met je telefoon gedaan dan?"
Ik heb de behuizing van mijn oude samsung omnia ook zelf vervangen met een china-behuizing. Doet het prima, dus dit zal hopelijk van dezelfde moeilijkheidsgraad zijnEn hopelijk doet ie het dan weer heh
@08gnoT:
Zoveel lage bedragen?![]()
![]()
bijna 550 kwijt deze maand... zal pijn doen als het eraf getrokken wordt 16 juniquote:![]()
maar de pakjes maken het dan weer wel goed![]()
![]()
550, nee zo erg maak ik het niet. Mijn totaal is minder dan een dollarquote:Op maandag 13 juni 2011 17:14 schreef Syphixx het volgende:
[..]
bijna 550 kwijt deze maand... zal pijn doen als het eraf getrokken wordt 16 juni![]()
maar de pakjes maken het dan weer wel goedDat merk ik niet op m'n afschrift
![]()
![]()
Maar wat kan je allemaal kopen van 1 cent dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
550, nee zo erg maak ik het niet. Mijn totaal is minder dan een dollarDat merk ik niet op m'n afschrift
![]()
![]()
ben ant wachten op tablet en een gps ( gps wel van een nederlandse shop )quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
550, nee zo erg maak ik het niet. Mijn totaal is minder dan een dollarDat merk ik niet op m'n afschrift
en wat truiene en games van uk, loopt snel op maarja, zijn wel nuttige spullen :p![]()
Ik had laatst nog gekeken wat ik in totaal ooit met paypal heb uitgegeven, niet alleen china dus, volgens mij was het iets van 200 euroDat is best veel voor iemand van 16.
![]()
O.a. ditquote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar wat kan je allemaal kopen van 1 cent dan?
Heb wat kabeltjes, stekkertjes, cable winders, oordopjes, en nog een paar dingen.![]()
Ik, 16 jaar, zit ook al op ¤110, maar ook veel voor vrienden, niet iedereen heeft paypal.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef ElmoFan het volgende:
Ik had laatst nog gekeken wat ik in totaal ooit met paypal heb uitgegeven, niet alleen china dus, volgens mij was het iets van 200 euroDat is best veel voor iemand van 16.
![]()
ik doe idd ook veel voor vrienden, schermpje voor ipod/hoesjes/screenprotectors. Maar ik heb ook ooit een game gekocht met paypal dus het zal wel ergens rond de 150 liggen uit chinaquote:Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef TTTNL het volgende:
[..]
Ik, 16 jaar, zit ook al op ¤110, maar ook veel voor vrienden, niet iedereen heeft paypal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 17:21:29 ]![]()
Mijn totale uitgaven liggen wel rond de 1000 euro met paypal gok ik, maar daar zitten ook medicijnen bij die niet gedekt worden en ik dus altijd uit Duitsland bestel. En verder betaal ik overal liever met paypal dan ideal. Uit China heb ik geen idee, valt best mee![]()
Medicijnen via internet?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn totale uitgaven liggen wel rond de 1000 euro met paypal gok ik, maar daar zitten ook medicijnen bij die niet gedekt worden en ik dus altijd uit Duitsland bestel. En verder betaal ik overal liever met paypal dan ideal. Uit China heb ik geen idee, valt best mee![]()
Heb nu +- voor $950 dollar uitgegeven aan China (plaatselijke wok/chinees niet meegerekend)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kun je dat voor de gein niet ergens terug vinden in paypal?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:27 schreef RobertNL het volgende:
Heb nu +- voor $950 dollar uitgegeven aan China (plaatselijke wok/chinees niet meegerekend)![]()
![]()
Een echte verslaafde houd een lijst bij met wat hij besteld/uitgegeven heeftquote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je dat voor de gein niet ergens terug vinden in paypal?.
Maar ik heb 3 tablets dus die 950 dollar is niet allemaal meer in huis aanwezig
Mijn 1e pakketje:
x DealExtreme $1,93 8-5-2010 9-5-2010 30-5-2010 Bloothtooth stick.
Mijn laatst binnen gekomen pakketje:
x DealExtreme $6,46 14-5-2011 17-5-2011 25-5-2011 HorlogeMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik houd echt geen lijst bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een echte verslaafde houd een lijst bij met wat hij besteld/uitgegeven heeft.
Maar ik heb 3 tablets dus die 950 dollar is niet allemaal meer in huis aanwezig
Mijn 1e pakketje:
x DealExtreme $1,93 8-5-2010 9-5-2010 30-5-2010 Bloothtooth stick.
Mijn laatst binnen gekomen pakketje:
x DealExtreme $6,46 14-5-2011 17-5-2011 25-5-2011 Horloge
Ik zit ook nog steeds te kijken voor een tablet![]()
![]()
Ik vergeet altijd wat er onderweg is dus ik dacht dat een lijstje wel een redelijke oplossing was
Op dit moment maar 1 pakje onderweg, alleen de wat grootere webshops kunnen me nog boeien (veel nieuwe items)
Volgende item op wish list: http://www.tradetang.com/(...)/132971-2108669.html
Gewoon eens een gokje wagen
Ziet er leuk uit, vind het alleen altijd drama met die maten.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef RobertNL het volgende:
Ik vergeet altijd wat er onderweg is dus ik dacht dat een lijstje wel een redelijke oplossing was
Op dit moment maar 1 pakje onderweg, alleen de wat grootere webshops kunnen me nog boeien (veel nieuwe items)
Volgende item op wish list: http://www.tradetang.com/(...)/132971-2108669.html
Gewoon eens een gokje wagen![]()
![]()
Even mijn andere pak nagemeten en toen kwam ik er toch wel redelijk uitquote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, vind het alleen altijd drama met die maten.
Ik ben op mijn 14e begonnen met Paypal, dankzij de dealextreme reeks. Ben nu 17 en zit ongeveer op de 2000 euro (Chinese webshops + eBay). Het begon met kleine dingen, maar nu bestel ik zo'n beetje alles op het internet, ben gewoon lui![]()
![]()
Iemand EditieNL zojuist gezien?
Imitatie trouwjurk uit China halen... ze hadden bij 2 websites besteld, en maar 1tje kwam er aan.![]()
![]()
Die andere is nog onderweg, vertraging bij China postquote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Schild het volgende:
Iemand EditieNL zojuist gezien?
Imitatie trouwjurk uit China halen... ze hadden bij 2 websites besteld, en maar 1tje kwam er aan.
iedereen aan de fietspakken opeens? lijkt me rede voor een FokCycling tour
Ik denk dat ik niet boven de ¤50 uitkom. M'n 'duurste' dingen ooit met paypal betaald was een horloge van DX ($16?) , flexible tripod ($11?) en als de onderstaande doorgaat (ik zit te twijfelen, vind 'm eigenlijk wel mooi maar weet nog niet. Er zitten ook wel leuke horloges van pak 'm beet $4.):
Verder alleen wat grut minder dan $10. Ook niet veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:55 schreef Iemand91 het volgende:
Net even dat Taobao geprobeert (voor onderstaande), kwam een veul hogere prijs dan van Tinydeal.
[ afbeelding ]
Maar die site heeft dus geen kortingen/coupons dus? (Weinig respons namelijk)
![]()
De 1KG snoepzakken, echt duivelsquote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
Action roeleert best wel ja. Ik nam altijd zo'n 1 KG-zak zoetzure dolfijnen.
[..]
Vet interessant wel.Je krijg er wel haast medelijden mee... die speelgoedzaakhouder.
Maar, is dat een anti-kraakregeling dan? Want huur/elektriciteit e.d.?
Sowieso, ik hekel krakers, maar als er 75% leegstaat en dat het bouwen ervan regeringsprojecten zijn en het dus nog niemand behalve de staat toebehoort, dan... Maar idd. Net als het Midden-Oosten. Gewoon massale volksopstand. Maar ik denk dat ze daar te braaf voor zijn.
Het enige vernieuwende is de technologie en massaproductie. Mentaliteitsmatig zijn ze maar wat bang voor verandering. Suffies.
![]()
Ik koop ze niet meer omdat ik mezelf kapot aan het eten was. Gewoon 4 zakken, lekker goedkoop.
Dagenlang vellen los in de mond door die zure troep, lekker ziek voelen![]()
Uhh, huizen in Duitsland zijn de helft goedkoper dan in Nederland. Hier ook hoog tijd voor een flinke opstand.
Ik irriteer me enorm aan alle bangmakerij dat China ons gaat opvreten in Europa, 10% economische groei etc..
Ik ben helemaal niet onder de indruk als ik dat zooitje zie.Dit is wellicht ernstiger dan iemand die een paar duizendjes per jaar uitgeeft aan deze shopsquote:Goed idee, dan kom ik in mijn spijkerbroek jullie inhalen en met de keychain camera leg ik de vernedering vastquote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen aan de fietspakken opeens? lijkt me rede voor een FokCycling tour![]()
Ik ga dus echt niet kijken hoeveel geld ik heb uitgegeven met Paypal![]()
Binnenkort eens wat zooi op Markplaats dumpen![]()
![]()
Ik heb momenteel een discussie met pandawill.
Ik heb deze thermometer besteld. De thermometer komt in een verpakking. Deze verpakking was open geweest. De batterij (LR44) ontbreekt EN het afsluitplaatje van het batterijcompartiment. Dus, als ik een batterijtje heb kan ik het ding niet sluiten (of ik moet klooien met een stukje karton en plakband oid).
Ik stuur een mail. Zeggen ze me nu dat ze wegens internationale regelgeving geen batterijen mogen meesturen! Zeveraars! Een ander item in dezelfde bestelling werkt ook op batterijen die er wel nog inzaten... Ze bieden me $2 refund...
Wat zou ik doen? Het pakje heeft er zo lang over gedaan (werd zelfs ingehaald door 2 latere pandawill bestellingen) dat ik net te laat ben voor een paypal claim.
$2 aanvaarden of moeilijk doen?jaja, en azo...![]()
Door zeurenhet is toch 2 dollar
Krijg zelfs aanstekers met gas erin toegestuurd. Sowieso zou het gek zijn dat je wel batterijen zelf kunt bestellen, maar batterijen niet meegeleverd mogen worden omdat die niet internationaal verscheept zouden mogen worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef Loll het volgende:
ja doorzeuren want die wet bestaat helemaal niet.
Inderdaad. Ik weet dat er over lipo's wat moeilijke wordt gedaan, maar zeker niet over knoopcelbatterijtjes!
Ze proberen me een oor aan te naaien.jaja, en azo...![]()
Normalere gang van zaken vind ik dezelfde dag nog...
Vaak gaat het ook wel binnen 48 hr eigenlijk.Ik vind DX alleen nogal langzaam.
BIC doet het binnen 24 uur hierquote:Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Normalere gang van zaken vind ik dezelfde dag nog...
Vaak gaat het ook wel binnen 48 hr eigenlijk.Ik vind DX alleen nogal langzaam.
echt een topshop.. andere shops is 48 uur wel reedelijk inderdaad...
Bij DX ben ik blij als het binnen een maand verzonden is >.<Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
tsja, dat ligt dan weer aan de leverancier die het op DX heeft gezet.
zo zijn er leveranciers die voor het geproduceerd wordt, al de verkoop starten op DX en vervolgens zit jij tot wel 10 weken op je shit te wachten!
(OPURSTECH is er zo 1)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Wat is ook die andere website naast www.chinacheep.com?
die had namelijk meerdere webshops in de database..
http://chinaprices.us/
heb hem al; ik deed .ru dan kom je op een verkeerde site![]()
![]()
Ik ben nieuw op Choobuy. Ik wil dit item bestellen:
http://item.taobao.com/item.htm?id=1991459910
Heb het ingevuld maar nog niet geconfirmd. Zit je eraan vast als je hem confirmd. Want ik heb nog geen geld op dat Choobuy account staan. Of moet ik het gewoon rechtstreeks via Paypal betalen?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Wat ik jammer vind aan Choobuy is dat ze geen advies doen voor een verkoper. Als ik bijvoorbeeld een agent contact via msn dan zegt hij niet die seller pakken want die woont te ver weg of dit of dat.
Bij Choobuy moet je maar zien. Of vergis ik me?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Hoe zie je wat de leverancier is? Ik heb een order van 3 mei die nog steeds 'waiting for supplier' is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:06 schreef mickeyD het volgende:
tsja, dat ligt dan weer aan de leverancier die het op DX heeft gezet.
zo zijn er leveranciers die voor het geproduceerd wordt, al de verkoop starten op DX en vervolgens zit jij tot wel 10 weken op je shit te wachten!
(OPURSTECH is er zo 1)![]()
Staat rechts onderinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hoe zie je wat de leverancier is? Ik heb een order van 3 mei die nog steeds 'waiting for supplier' is.![]()
![]()
![]()
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets gezien? Ben er nog naar op zoek. LED lampen met batterijen. Die ook nog een beetje voldoende licht geven, hoeft niet perse rond, maar wel zonder netvoeding
zoiets dus:
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
Die hebben ze bij de Action voor een appel en een ei.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef Maruna het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets gezien? Ben er nog naar op zoek. LED lampen met batterijen. Die ook nog een beetje voldoende licht geven, hoeft niet perse rond, maar wel zonder netvoeding
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Wat is die andere couponsite naast retailmenot.com ook alweer?![]()
leuk dat ie alweer in het nieuws is (is al 2x gebeurt afgelopen jaar ofzo) maar uitbrengen ho maar!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik heb deze: http://www.dealextreme.co(...)tch-3-in-1-out-36266quote:
maar moet inderdaad zeggen, voor dat geld zijn het zeker goeie switches. Mijne toch al weer zo'n anderhalf/2 jaar in gebruik, nog steeds prima.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja die had ik eerst, 1 jaar gebruikt, helemaal top. Totdat ik er op ging staanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.dealextreme.co(...)tch-3-in-1-out-36266
maar moet inderdaad zeggen, voor dat geld zijn het zeker goeie switches. Mijne toch al weer zo'n anderhalf/2 jaar in gebruik, nog steeds prima.![]()
![]()
ik zie dat er inmiddels ook varianten zijn met remotes. Helaas weliswaar infrarood zodat je alsnog dat ding in het zicht moet hebben, maar het begin is er.
Common sense is my super power. What's yours?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef neo2000 het volgende:
ik zie dat er inmiddels ook varianten zijn met remotes. Helaas weliswaar infrarood zodat je alsnog dat ding in het zicht moet hebben, maar het begin is er.![]()
![]()
Die van mij heeft een remote en ik heb nu onder mijn bureau gelegd, tot nu toe doet hij het gewoon met de remotequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef neo2000 het volgende:
ik zie dat er inmiddels ook varianten zijn met remotes. Helaas weliswaar infrarood zodat je alsnog dat ding in het zicht moet hebben, maar het begin is er.![]()
![]()
http://www.intimategadget(...)tm_campaign=20110428
nice
denk alleen niet dat mn vriendin dat gaat dragen
incl teen| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Daar krijg ikDaar krijg ik eerder de slappe lach van dan een stijvequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:47 schreef marcel-o het volgende:
nice
incl teen![]()
![]()
Doe mij deze maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:47 schreef marcel-o het volgende:
nice
incl teen
M'n 0.01 cent horloge van een héeeeeele tijd terug binnengekregen.. leuk van die verassignspakketjes!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Leuk kleurtje ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Doe mij deze maar
M'n 0.01 cent horloge van een héeeeeele tijd terug binnengekregen.. leuk van die verassignspakketjes!
[ afbeelding ](armbandje)
Moeten zij weten![]()
Vandaar één cent. Ik heb een zwarte van de Pandawill-paasactie $-coupons. Kreeg alleen de tijd niet ingesteld.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
heeft iemand wel eens een zippo gekocht op DE? bevallen deze goed?
iemand tips welke het beste is etc?![]()
Dat doet er mij aan denken dat ik die ook heb besteld en (nog) niet ontvangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke webshop was het nu weer? De shop waar bovenstaande afbeelding wordt gehost zegt me helemaal niets.jaja, en azo...![]()
Hoi,
zijn er ook Chinese webshops die goedkoop originele PS3 consoles, games, controllers, blu-ray films/spelers, etc. verkopen?
Gr,
PcProblemGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Je PSN weer gefixed?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef computerprobleem het volgende:
Hoi,
zijn er ook Chinese webshops die goedkoop originele PS3 consoles, games, controllers, blu-ray films/spelers, etc. verkopen?
Gr,
PcProblem![]()
Blurayspelers en controllers misschien wel maar niet origineel want dat is illegaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef computerprobleem het volgende:
Hoi,
Gr,
PcProblem
(En sowieso, als er genuine staat of ''original'' dan is het meestal nog nep)![]()
Neverbuy, brandsdragon, ahappydeal, davismicro? Allemaal dezelfde en allemaal hebben ze hem gehad, volgens mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat doet er mij aan denken dat ik die ook heb besteld en (nog) niet ontvangen.
Welke webshop was het nu weer? De shop waar bovenstaande afbeelding wordt gehost zegt me helemaal niets.
De tijd is trouwens in te stellen door met een pen of zo in de gaatjes aan de achterkant te prikken, de ene is "1 omhoog" en de andere is "volgende optie". Het moet vanzelf gaan, zo niet zal het wel kapot zijn![]()
![]()
DX is weer lekker rap met order statuswaarom betekent op 'voorraad' bij hun meestal na een week verzenden?
Is BIC zoveel sneller dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef UncleSam het volgende:
En dan is een week is nog snel. Daarom bestel ik nooit meer bij DX. Voor mij alleen BIC en Ebay.
Mijn idee is altijd... als ik haast heb en het snel nodig heb moet ik het niet uit China halen. Als ik iets bestel op DX of Focalprice ofzo zie ik wel wanneer het binnenkomt.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neverbuy, brandsdragon, ahappydeal, davismicro? Allemaal dezelfde en allemaal hebben ze hem gehad, volgens mij
De tijd is trouwens in te stellen door met een pen of zo in de gaatjes aan de achterkant te prikken, de ene is "1 omhoog" en de andere is "volgende optie". Het moet vanzelf gaan, zo niet zal het wel kapot zijn![]()
![]()
Naast prijzen zijn ook de verpakkingswijze heel verschillend bij de shops.
Mijn ervaring met Pandawill is dat je alles in een simpele bubbelenvelop krijgt. Ook al beschadigd het bij verbuiging. Bij Lightake krijg je je order in bubblewrap wat vervolgens helemaal met tape wordt omwikkeld. Moeilijk om te openen dus. Bij BIC is het ook bubblewrap maar gaat er een vuilniszak omheen, makkelijkste te openen en je goederen blijven het beste beschermd
.
![]()
er is blijkbaar een klein paketje thuis toegekomen en volgens mijn moeder
ook een rekening dat niet klein is. volgens mij hebben we m'n tablet gevonden
edit: blijkbaar de rekening uittreksels van de maand maar
edit2 : http://www.buyincoins.com(...)th-product-2978.html gekocht voor vriendin
[ Bericht 25% gewijzigd door Syphixx op 15-06-2011 12:51:46 ]![]()
iemand ervaring met de zippo's van de chinese webshops?
welke raden jullie mij aan, op de site van dealextreme?![]()
Ik ben niet bekend met de Zippo kwaliteit maar sommige zijn toch wel van goede dikke kwaliteit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef UncleSam het volgende:
1. Het zijn geen echte Zippo's.
2. Gewoon kermis kwaliteit.
De nazi aansteker is de beste die ik heb, ook degene met communistische leiders erop is goed.
Zo'n blanco zilveren van $2 is ook goed maar wel een tikkie dun, volgens mij bij focalprice gekocht.![]()
Hi, heb even jullie raad nodig,
Ik heb een telefoon nodig [qwerty] maar ik gebruik m alleen voor sms, en bellen. Nu wil ik er een kopen via een Chinese shop, maaaaar ik ga 4 juli op vakantie, dus zou die op tijd komen en welke shop is dan volgens jullie het snelst? Of moet ik maar ergens anders een cheap telefoontje vandaan halen?
Tnx!Moeten zij weten![]()
Ik heb wel aardig wat ervaring met neppe en echte Zippo's, de beste nepzippo's zijn die van Team Pistol.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef snellehenk het volgende:
iemand ervaring met de zippo's van de chinese webshops?
welke raden jullie mij aan, op de site van dealextreme?
Deze bijvoorbeeld heb ik nu 3 jaar geleden gekocht (shit son, 1 EUR = 1,53273USD) en hij doet het gewoon nog goed.
Verder heb je die antique war dignen, die zijn ook wel aardig maar die neigen meer naar kermiskwaliteit.
DealExtreme verkoopt ook genuine Zippo's voor rond de $17-$20, persoonlijk koop ik die liever uit Amerika (eBay VS). Als je er meerdere koopt is het goedkoper dan DX en ik geloof het toch wat meer dan van een Hongkong website. Én de laatste keer dat ik op eBay USA Zippo's kocht had ik ze binnen 4 dagen![]()
![]()
Die gaat het niet halen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hi, heb even jullie raad nodig,
Ik heb een telefoon nodig [qwerty] maar ik gebruik m alleen voor sms, en bellen. Nu wil ik er een kopen via een Chinese shop, maaaaar ik ga 4 juli op vakantie, dus zou die op tijd komen en welke shop is dan volgens jullie het snelst? Of moet ik maar ergens anders een cheap telefoontje vandaan halen?
Tnx!
En daarbij zijn Chinese telefoons crap. Je kan in Nederland ook veel heel weinig geld een telefoontje krijgen.![]()
Hoe lang doet buyintaobao er gemiddeld over om een prijsje te fantaseren en door te mailen?
Ik heb afgelopen weekend een mailtje gestuurd voor een heli, maar erg hard mailen ze nog niet terug. Zo moeilijk kan het niet zijn volgens mij
Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Mijn ervaringen met BIT zijn prima.. binnen een dag prijs terug besteld en kreeg week later berricht dat ze het verzonden hadden (vanaf supplier naar hun gestuurd en hun hadden 'm verzonden).quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef ItWasWritten het volgende:
is buyintaobao verder redelijk bertrouwbaar? wat zijn jullie ervaringen?
Kwam hier ook prima aan, goed verpakt bubbeltjes plastic en prijs was toen het beste dus mijn ervaring zegt:Prima
Net deze sportzonnebril ontvangen!
~4 euro. Mooie en flexibele bril met handig etui! Dekt de ruimte rond de ogen ook goed af.
http://www.dealextreme.co(...)carrying-pouch-22784![]()
![]()
http://www.tradetang.com/(...)118102-2276393.html#
Hoe bestel je bij Tradetang als ze alleen naar Amerika versturen?![]()
Niet, of via amerika...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef sciter het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)118102-2276393.html#
Hoe bestel je bij Tradetang als ze alleen naar Amerika versturen?![]()
(of vraag ze even lief of ze naar nederland versturen, misschien moet je iets extra's betalen.. maar vragen kan altijd)
Btw, ze shippen gewoon naar NL hoor?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Koop gewoon een Double Horse bij Focal ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef BillsGate het volgende:
Hoe lang doet buyintaobao er gemiddeld over om een prijsje te fantaseren en door te mailen?
Ik heb afgelopen weekend een mailtje gestuurd voor een heli, maar erg hard mailen ze nog niet terug. Zo moeilijk kan het niet zijn volgens mij
Vandaag 2 pakjes binnen, 1 stand voor mijn tablet en een WII controler + oldscool gamepad geval, om deze op mijn tablet aan te sluiten en dan lekker SNES te doen.
Fietspak is ook verzondenkijken hoe snel ik die binnen heb
Oh ja, hier kwamen m'n skeletvingerbotjes fingerless handschoentjes ook aan. En een metaal(magnetisch systeem met plakbare magneetringen)/glas .67x/macrolenskit die velen malen beter is dan die groene plastic jellylenstroep.
Hoe lang duurt het ongeveer voor een refund van DX wordt "vrijgegeven" op je paypal?
Ik heb nu al sinds 10 juni dat er staat: Soort: Tijdelijk blokkeren Status: Geplaatst
Ik weet dat dit even duurt, maar hoe lang ongeveer? En daarnaast, ik hou altijd mijn saldo op ¤0. Als ik nu hierna een betaling doe, haalt ie dan eerst alles van het saldo af en de rest weer van mijn bank?![]()
ik zit te twijfelen tussen deze 2 :quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat ervaring met neppe en echte Zippo's, de beste nepzippo's zijn die van Team Pistol.
Deze bijvoorbeeld heb ik nu 3 jaar geleden gekocht (shit son, 1 EUR = 1,53273USD) en hij doet het gewoon nog goed.
Verder heb je die antique war dignen, die zijn ook wel aardig maar die neigen meer naar kermiskwaliteit.
DealExtreme verkoopt ook genuine Zippo's voor rond de $17-$20, persoonlijk koop ik die liever uit Amerika (eBay VS). Als je er meerdere koopt is het goedkoper dan DX en ik geloof het toch wat meer dan van een Hongkong website. Én de laatste keer dat ik op eBay USA Zippo's kocht had ik ze binnen 4 dagen
http://www.dealextreme.com/p/vintage-oil-lighter-12662
http://www.dealextreme.co(...)ey-color-design-6539 (die van jouw)
welke raad je me aan, of zit er niet zoveel verschil tussen?
ik wil hem vooral gebruiken voor die tricks zegmaar![]()
![]()
Tricks?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen tussen deze 2 :
ik wil hem vooral gebruiken voor die tricks zegmaar![]()
Lezen is ook zo moeilijk, hè...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen tussen deze 2 :
ik wil hem vooral gebruiken voor die tricks zegmaar
'Posted by JelleKoopman on 7/7/2010
Bottomline:
It's a great lighter, but not for tricks and a bit too small'
Sowieso is die matte mooier in mijn beleving.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Op de website an Buyincoins
Dear customers,
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you cant open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.![]()
Dat staat er echt al een paar weken.. heeft er vroeger ook wel is gestaan toen meedere websites aangevallen werden door Ddos aanvallen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Patrickovik het volgende:
Op de website an Buyincoins
Dear customers,
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you cant open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
http://www.youtube.com/re(...)tm_source=opensearchquote:haha ja zeer moeilijk,quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lezen is ook zo moeilijk, hè...
'Posted by JelleKoopman on 7/7/2010
Bottomline:
It's a great lighter, but not for tricks and a bit too small'
Sowieso is die matte mooier in mijn beleving.
dan ga ik toch maar voor die matte,
alleen de inhoud is kleiner lijkt me, maarja das niet zo'n groot probleem
iig bedankt![]()
^ iemand?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef bakacakes het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voor een refund van DX wordt "vrijgegeven" op je paypal?
Ik heb nu al sinds 10 juni dat er staat: Soort: Tijdelijk blokkeren Status: Geplaatst
Ik weet dat dit even duurt, maar hoe lang ongeveer? En daarnaast, ik hou altijd mijn saldo op ¤0. Als ik nu hierna een betaling doe, haalt ie dan eerst alles van het saldo af en de rest weer van mijn bank?
en, het is wel geen chinees, maar is deze site betrouwbaar? http://www.discountdemand.com/1-cent-item--free-shipping.html![]()
Ten eerste, je hoeft écht niet na z'n korte tijd je post al te lopen bumpenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef bakacakes het volgende:
[..]
^ iemand?
en, het is wel geen chinees, maar is deze site betrouwbaar? http://www.discountdemand.com/1-cent-item--free-shipping.html![]()
Voor je paypal vraag, onbeantwoordbaar want verschilt pp, mail paypal ofzo.
En 't is geen chinese shop dus nee.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Oh, excuses Uwe hoogheid. Zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ten eerste, je hoeft écht niet na z'n korte tijd je post al te lopen bumpen![]()
Voor je paypal vraag, onbeantwoordbaar want verschilt pp, mail paypal ofzo.
En 't is geen chinese shop dus nee.
En omdat het niet Chinees is, kunnen ze geen $0,01 giveaway's doen? Maar goed, voor 1 cent probeer ik het wel nog.![]()
![]()
Order packaging woei![]()
Ben trouwens benieuwd naar jullie ervaringen over de wielrenkleding, of het een beetje te doen is en niet na 1 keer dragen of wassen uit elkaar valt
4 Chinese brieven door de bus
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
MJAH, ER IS ZOIETS ALS NETTIQUETTE. WAAR BIJVOORBEELD OOK IN AANGEGEVEN WORDT DAT ALL CAPS NIET SJIEK WEGLEEST. IETS MET SCHREEUWEN EN ZO.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Oh, excuses Uwe hoogheid. Zal het niet meer doen.
En omdat het niet Chinees is, kunnen ze geen $0,01 giveaway's doen? Maar goed, voor 1 cent probeer ik het wel nog.![]()
Proberen kan altijd, maar niet hier piepen als je hele rekening geplunderd is hae.Common sense is my super power. What's yours?
EN SHIFT INDRUKKEN WORDT WEL GEDOGEN?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
MJAH, ER IS ZOIETS ALS NETTIQUETTE. WAAR BIJVOORBEELD OOK IN AANGEGEVEN WORDT DAT ALL CAPS NIET SJIEK WEGLEEST. IETS MET SCHREEUWEN EN ZO.![]()
Proberen kan altijd, maar niet hier piepen als je hele rekening geplunderd is hae.
Maar ik snap hem, vandaar mijn welgemeende excuses. En ik zal niet piepen, ik probeer het toch maar nietKom die site ook nergens op google tegen, in tegenstelling tot ahappydeal enzow.
![]()
Hoop het over een week of 2 te kunnen vertellenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar jullie ervaringen over de wielrenkleding, of het een beetje te doen is en niet na 1 keer dragen of wassen uit elkaar valtAls het ''jasje'' alleen al van goede kwaliteit is dan valt de prijs nog wel mee
Dus de gok is te wagen.
SEG. HOUD NOU TOCH EENS OP OVER DIE WIELERKLEDIJ!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar jullie ervaringen over de wielrenkleding, of het een beetje te doen is en niet na 1 keer dragen of wassen uit elkaar valt
Het zijn imitaties i.p.v. legitieme replica's (zelfde als voetbalshirts, schoenen e.d.), dus sowieso beter van niet...Penvriending?quote:quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef Miezziej het volgende:
Mijn pakketje is in Nederland aangekomenWat moeten we nu met zulke info? Zo kunnen we toch niet meejubelen.
Zeg wát je hebt ontvangen, hoe lang het heeft geduurd, hoe het is aangekomen en wat je eerste impressie is...
Da's wel zo interessant.
Sorryquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
SEG. HOUD NOU TOCH EENS OP OVER DIE WIELERKLEDIJ!
Het zijn imitaties i.p.v. legitieme replica's, dus sowieso beter van niet...
[..]
Penvriending?
[..]Wat moeten we nu met zulke info? Zo kunnen we toch niet meejubelen.
Zeg wát je hebt ontvangen, hoe lang het heeft geduurd, hoe het is aangekomen en wat je eerste impressie is...
Da's wel zo interessant.
Hij was in Nederland, nog niet in me huis
Nu is het wel in me huis
Heb alleen maar rommel en meisjes-troep gekocht hoorHello Kitty muismat
Ruikt naar de typische Chinese-webwinkel geur, maar kwaliteit lijkt mij prima.
Verder de overpopulaire mario mushroom 'sleutelhangers'. Wel leuk, jammer dat je geen kleur kan kiezen. Heb een groene en een geel/rode gekregen
Verder nog een Angry Birds knuffel die ik ga weggeven als cadeautje haha.![]()
Yay!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Miezziej het volgende:
[..]
SorryHij was in Nederland, nog niet in me huis
Nu is het wel in me huis
Chinese-webwinkel geur? Hebben ze daar ook gebottelde parfums van?quote:Heb alleen maar rommel en meisjes-troep gekocht hoorHello Kitty muismat
Ruikt naar de typische Chinese-webwinkel geur, maar kwaliteit lijkt mij prima.
Ja, 'random color' is een bitch.quote:Verder de overpopulaire mario mushroom 'sleutelhangers'. Wel leuk, jammer dat je geen kleur kan kiezen. Heb een groene en een geel/rode gekregen
Ik heb ook angrybirdknuffels.quote:Verder nog een Angry Birds knuffel die ik ga weggeven als cadeautje haha.Ik dacht, leuk vijf kleine sleutelhangertjes, kan ik er eens eentje aan een tas hangen of zo, waren die dingen hartstikke groot.
Ik vind eigenlijk van de vijf ook eigenlijk maar de rode, gele en zwarte tof. Die blauwe en witte vind ik best stom.
Ja, nou je weet wel. Gewoon die... geur.... Rubber-achtig... Ik heb het heel vaak met spullen uit Aziëquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yay!
[..]
Chinese-webwinkel geur? Hebben ze daar ook gebottelde parfums van?
[..]
Ja, 'random color' is een bitch.
[..]
Ik heb ook angrybirdknuffels.Ik dacht, leuk vijf kleine sleutelhangertjes, kan ik er eens eentje aan een tas hangen of zo, waren die dingen hartstikke groot.
Ik vind eigenlijk van de vijf ook eigenlijk maar de rode, gele en zwarte tof. Die blauwe en witte vind ik best stom.
Toen ik een tas uit Korea ontving, hing er ook zo'n soort fabrieksgeur aan ofzo, haha. Je weet wel wat ik bedoel toch
Ik heb zo'n varkentje gekochtOverweeg om er zelf 1 voor mezelf te kopen, hij is zacht
![]()
![]()
![]()
Ook nice.. Bestel ik oordopjes van mn store credit op DX krijg ik ze al vrij snel binnen (1,5 week)
Krijg ik ineens vandaag nog een China envelop binnen.. Ja hoor nog een keer dezelfde oordopjes
2 halen; 0 betalen
WOKNOK![]()
Altijd deze headset gehad van dealextreme;
http://www.dealextreme.co(...)-gaming-headset-3763
vreselijk design, maar werkte perfect en was echt van uitstekende kwaliteit! ( zo wel spraak en geluid uit de headset als de materialen gebruikt voor deze headset)
echter nadat ik zelf op het touw ben gaan staan en hierdoor een breuk in de kabel heb veroorzaakt was ik toe aan een nieuwe( nog wel tijdje op gehad; maar geluid door 1 oortje en heel af en toe als je stil zit door 2 is niet echt fijn!)
Dus ik twijfelde of ik deze headset weer moest nemen aangezien de kwaliteit super is maar het design gewoon vreselijk is..
heb ik toch besloten om de Kanen KM780 bij jack(lightake) te bestellen:
aangezien dit design er toch wel stukken beter uitziet en omdat ik het merk kanen als goed ervaar ( MD-52 & KM-92).
Dus ben benieuwd; over 2 weekjes ofzo zal ik het wel weten of hij te evenaren is met de door dealextreme verkochte headset!![]()
Bedoel je het Kanen of Kanon merk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef Downstar het volgende:
aangezien dit design er toch wel stukken beter uitziet en omdat ik het merk kanen als goed ervaar ( MD-52 & KM-92).
Of bedoel je dezelfde doppen met een Sony etc. merkje erop uit de kopieën fabriek
Echt een vaag "merk" maar hebben wel interessante spullen![]()
![]()
Ziet er zeker wel aardig uit.
Zelf heb ik net m'n Sunrise Xcape Impressive Edition binnengekregen. Wat het meeste opvalt is wat er op de box staat de 'Precise 3D Sound Stage', al die andere dopjes zijn minder 'ruimtelijk'. Eigenlijk is de bas in vergelijking met de Alpha, M2, en Xears minder aanwezig, maar wel goed gedoseerd. Kan ook een klein beetje liggen omdat de output, het geluidsniveau, lager is. Verder geeft 'ie verschillende soorten muziek goed neer. Ik denk dat 'ie nog wat uren indraaien nodig heeft en ik de andere opzetoorstukjes nog maar moet proberen ook. Voor nu zou ik eigenlijk zeggen dat ik eerder de voorkeur geef aan de Xears XT2 PRO (neodymdriver i.p.v. de IE's silver coil), die ik de afgelopen tijd erg ben gaan waarderen (ben nu ook wel benieuwd naar die Experience XE200PRO die ze nieuw neergezet hebben![]()
).
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 16-06-2011 10:15:09 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jij hebt ondertussen vast een levensvoorraad oordopjes liggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef shiznuts het volgende:
Ziet er zeker wel aardig uit.
Zelf heb ik net m'n Sunrise Xcape Impressive Edition binnengekregen. Wat het meeste opvalt is wat er op de box staat de 'Precise 3D Sound Stage', al die andere dopjes zijn minder 'ruimtelijk'. Eigenlijk is de bas in vergelijking met de Alpha, M2, en Xears minder aanwezig, maar wel goed gedoseerd. Kan ook een klein beetje liggen omdat de output, het geluidsniveau, lager is. Verder geeft 'ie verschillende soorten muziek goed neer. Ik denk dat 'ie nog wat uren indraaien nodig heeft en ik de andere opzetoorstukjes nog maar moet proberen ook. Voor nu zou ik eigenlijk zeggen dat ik eerder de voorkeur geef aan de Xears XT2 PRO (neodymdriver i.p.v. de IE's silver coil), die ik de afgelopen tijd erg ben gaan waarderen (ben nu ook wel benieuwd naar die Experience XE200PRO die ze nieuw neergezet hebben![]()
).
![]()
Geluid waarnemen is een sensorisch vermogen, een ervaring. Daar moet je niet te licht over doen.
Dat is net als een plastic zonnebril met plastic lenzen die je omgeving alleen verduisteren vergelijken met een metalen montuur en glazen lenzen die het licht slim filteren zodat je genoeg details hebt, je ogen goed worden beschermd, comfortabel dragen en gewoon goed zijn (daarom heb ik ook een levensvoorraad zonnebrillen inmiddels
). Zolang je niet doof en/of blind bent, moet je daar het meeste van maken.
Geluid is belangrijk inderdaad, daarom heb ik een koptelefoon niet uit china voor échte kwaliteit en voor sport/andere activiteiten heb ik Alpah's van MP4nation.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef shiznuts het volgende:
Geluid waarnemen is een sensorisch vermogen, een ervaring. Daar moet je niet te licht over doen.
Dat is net als een plastic zonnebril met plastic lenzen die je omgeving alleen verduisteren vergelijken met een metalen montuur en glazen lenzen die het licht slim filteren zodat je genoeg details hebt, je ogen goed worden beschermd, comfortabel dragen en gewoon goed zijn (daarom heb ik ook een levensvoorraad zonnebrillen inmiddels
). Zolang je niet doof en/of blind bent, moet je daar het meeste van maken.
En zonnebrillen heb ik bijna nooit.. alleen voor het skiën maar dan ga ik toch echt neit chinees...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Je gebruik die oordoppen van mp4nation voor sporten.. maar in vergelijking met oordoppen uit nederland zijn deze echt zo slecht nog niet.
Ik weet trouwens dat een aantal gerenommeerde winkels in nederland ook partijen audio apparatuur uit china verkoopt.. (en dan heb ik het over replica's) Dus over de kwaliteit van nlse oortjes en koptelefoons kan je ook twijfelen, meestal zit het ''echte merk'' ook gewoon alleen in je hoofd.![]()
MP4nations Alpha's zijn ook topdoppen hoor.. in vergelijking tot nederland ook nogsteeds.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef ItWasWritten het volgende:
Je gebruik die oordoppen van mp4nation voor sporten.. maar in vergelijking met oordoppen uit nederland zijn deze echt zo slecht nog niet.
Ik weet trouwens dat een aantal gerenommeerde winkels in nederland ook partijen audio apparatuur uit china verkoopt.. (en dan heb ik het over replica's) Dus over de kwaliteit van nlse oortjes en koptelefoons kan je ook twijfelen, meestal zit het ''echte merk'' ook gewoon alleen in je hoofd.
Maar m'n sennheiser komt gewoon van een geautoriseerde dealer, zijn gewoon echt hoor
Klopt. Ik vind de prijs/kwaliteit-verhouding bij producten altijd het belangrijkste.Daarom koop ik ook geen 200 euro dure oordopjes. Je zal ze maar kwijtraken, of, zelf per ongeluk kapotmaken, dág 200 euro.
En waar denk je dat de gerenommeerde merken hun oordopjes laten maken? Komt maar zelden voor dat ze echt in Amerika zelf zijn gefabriceerd, die komen ook gewoon uit Azië zetten. Dat de Aziatische merken zelf geen échte kwaliteit zouden leveren, is een aanname. Na m'n ervaring met de Brainwavz Alpha voor $4,- I was like 'gholy crapgh, how ies dies even possibol?'.![]()
En dat waren nog de goedkoopste van de goedkoopste. Tijdje terug Sennheiser oordopjes voor 7 euro in een aanbieding gekocht (Europa, genuine), wat is dat dan een paupergeluidje/-kwaliteit voor die prijs. Nee, ze maken echt tof spul daar bij Sunrise (Vietnam) en Brainwavz (eh, China). En ook bij Xears, die hoewel in Duitsland zit, die natuurlijk ook in Azië laat maken.
Sowieso ook dit:Dat ging over het verschil onderling tussen Solo / Studio / Pro van Beats by Dr Dre. De oortjes uit Azië zijn gewoon erg competitief. Voor het geld krijg je echt superkwaliteit, die vergelijkbaar is met veel duurdere (factor 2 á 3 o.i.d.) high-end dopjes van de gevestigde merken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, dat is bij alles zo. Ergens ligt een prijs/kwaliteits optimum. Het verschil tussen 0.01 ct oortjes en die van $5 is al groot. Van $5-oortjes naar $50 is ook een verschil van dag en nacht. Daarna is het moeilijk nog zulk groot verschil te creëren, want er is voldoende budget om een product van kwaliteit neer te zetten. Het gaat 'em dan echt in details, opties (e.g. noisecancellation), accessoires, design en soundsignatures zitten.Ze zijn wel beter, maar dat zal voornamelijk alleen een kenner of professioneel het geld waard zijn.
Ja. Die 0,01ct dopjes uit de Chinashops die kun je op je buik schrijven.Da's uiteraard wel écht niks.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En zonnebrillen heb ik bijna nooit.. alleen voor het skiën maar dan ga ik toch echt neit chinees...Lol, jij doet het andersom. In plaats de winter jezelf binnen op te sluiten en er in de lente, zomer, herfst er lekker op uit te gaan, blijf jij dan binnen en ga je er in de winter op uit?
Ik heb mijn skibril van de Hofer (ALDI), ¤9,99. Oordopjes en zonnebrillen gebruik ik met hoge regelmaat, een skibril echter...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goed idee, al is 'ie daar wel wat duur. Bij TaoBao is hij 215 yuan, wat neer zou komen op ca. 25,-quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Koop gewoon een Double Horse bij Focal ofzo.
Dezelfde heli is bij FP bijna $100,-, wat neerkomt op bijna 70,-.
Of reken ik me nu te rijk?Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Denk je aan een TaoBao fee, PayPal fee, domestic shipping en international shipping. Meestal moet je de prijs op TB verdubbelen.
Je betaalt ook ongeveer 150 CNY kg shipping. Nu is jouw helicopter al 4 kg... dus 600 CNY.
Zit je dus al op 65 euro met alleen maar de shipping. + 25 euro kosten artikel = 90 euro.
En dan heb je nog allerlei tracking + packaging fees.
Ik zeg gewoon bij FP doen!
[ Bericht 17% gewijzigd door UncleSam op 16-06-2011 13:34:18 ]![]()
Inderdaad, je kan beter 10 ongebruikte goedkopere in je kast hebben liggen die je niet bevallenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef shiznuts het volgende:
Klopt. Ik vind de prijs/kwaliteit-verhouding bij producten altijd het belangrijkste.Daarom koop ik ook geen 200 euro dure oordopjes. Je zal ze maar kwijtraken, of, zelf per ongeluk kapotmaken, dág 200 euro.
Koop je voor $80 de sunrise ( je stond te stuiteren van enthousiasme
) en vervolgens vindt je de xears beter. Schiet ook niet op
Volgens mij had ik dit al gezegd, maar het onderwerp komt steeds terug
![]()
In China kun je wel hele aardige audio producten vinden als je weet wat je koopt. Bij tweakers loopt zo'n topic over Chinese audio apparatuur, fascinerend om te lezen.![]()
Of niet dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan beter 10 ongebruikte goedkopere in je kast hebben liggen die je niet bevallen![]()
En niet bevallen is een groot woord (of twee). Ze zijn kwalitatief allemaal wel erg sterk. Maar of je nu weer een 200 euro ding moet vervangen en dus 400 euro kwijt bent, of voor minder meerdere dopjes hebt liggen, die individueel redelijk goedkoop ter vervangen zijn. Mja, ik weet wel wat ik zou doen doe.
Ze moeten nog 'ingewerkt' worden, daarom stond er ook 'voor nu'. Verder zweert iedereen bij Sunrise en volgens de review-experts op Head-fi 90% de oude SW-Xcape, die tijdenlang de beste sub-$100,- werden genoemd, maar dan met meer bass en dus goede kanshebber nieuwe beste sub-$100,- te zijn. Maar smaken verschillen natuurlijk ook.quote:Koop je voor $80 de sunrise ( je stond te stuiteren van enthousiasme) en vervolgens vindt je de xears beter. Schiet ook niet op
Omdat technologie altijd in beweging is en innovatie op het gebied van oordopjes dus ook. En zoals we zeiden, zo goed mogelijk geluid ervaren is toch best belangrijk.quote:Volgens mij had ik dit al gezegd, maar het onderwerp komt steeds terug
Vaccinerend ja.quote:In China kun je wel hele aardige audio producten vinden als je weet wat je koopt. Bij tweakers loopt zo'n topic over Chinese audio apparatuur, fascinerend om te lezen.
Linkje?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oh, gaat meer over versterkers/speakers/systemen e.d. dat interesseert me dan weer niks, dus al die reeksen doorlopen ga ik niet doen. Ik heb nog geen vrijstaande villa waar ik speciaal een kamer heb om geluid te luisteren en ik hoef ook geen hele ruimte te hebben om te vullen met geluid, m'n zelf oren volstaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Veel plezier met inlezen van 12 reeksen![]()
http://gathering.tweakers(...)hinese%2CcommercieleMusic-on-the-go. Jwtz.
MP4Nation heeft weer alpha's in de aanbieding,, maar wees sneleerste 40 krijgen nog extra korting! (nja, 38.. heb 2 paar besteld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Make that '36'.
quote:![]()
Btw als ze op zijn, of vier wilt kopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik had er 4 voor 12 euroquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef ebutyouyou het volgende:
make it 33is helemaal niks 12.25 dollar voor 2 paar
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
![]()
Btw als ze op zijn, of vier wilt kopen:haha kut kom je net een minuut te laat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
32quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef ebutyouyou het volgende:
make it 33is helemaal niks 12.25 dollar voor 2 paar
.
Damnn waarom haal ik ze eigenlijk? Jullie hebben we gewoon over gehaald!
Zijn ze werkelijk zo goed?
ps. hoe kom jij aan 12,25 dollar?
$7.12 x 2 = $14,24?![]()
en 31. Ik haal ze alleen omdat ze zo cheap zijn en het dus niet uitmaakt of ik ze sloop, en ze hebben nog wel goede geluidskwaliteit voor dat geld.I'm the motherfucking baboon![]()
quantity discount = $2quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
32.
Damnn waarom haal ik ze eigenlijk? Jullie hebben we gewoon over gehaald!
Zijn ze werkelijk zo goed?
ps. hoe kom jij aan 12,25 dollar?
$7.12 x 2 = $14,24?![]()
![]()
Zijn hier ook mensen die spullen doorverkopen vanuit China (webwinkel oid)?
Durf nl. zelf nog niet zo'n grote bestelling te doen![]()
![]()
Ligt eraan wat je betaalt, anders bestel ik wel wat voor je hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:42 schreef Maryn. het volgende:
Durf nl. zelf nog niet zo'n grote bestelling te doen
I'm the motherfucking baboon![]()
Die Brainwavz zijn naar mijn mening prutdopjes! Kreeg ze een half jaar geleden een keer gratis bij mijn bestelling. Ze voelen goedkoop en het geluid klinkt matig.
Heb Sennheiser CX200 dopjes, die destijds iets van 20 euro waren, die klinken een stuk beter!![]()
![]()
Mja, een beetje het principe van samenkopen.net.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:42 schreef Maryn. het volgende:
Durf nl. zelf nog niet zo'n grote bestelling te doen
Vind dat een beetje raar. Deal ik liever zelf extreme.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ze voelen goedkoop? Dat klopt, ze zijn goedkoop. 4 keer zo goedkoop als je sennheisers.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Die Brainwavz zijn naar mijn mening prutdopjes! Kreeg ze een half jaar geleden een keer gratis bij mijn bestelling. Ze voelen goedkoop en het geluid klinkt matig.
Heb Sennheiser CX200 dopjes, die destijds iets van 20 euro waren, die klinken een stuk beter!I'm the motherfucking baboon![]()
Mijn vraag was eigenlijk of hier mensen zijn die een webshop hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, een beetje het principe van samenkopen.net.
Vind dat een beetje raar. Deal ik liever zelf extreme.![]()
Ze zijn nu dan toevallig in de aanbieding.. Normaal zijn die Brainwavz 18.5 dollar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ze voelen goedkoop? Dat klopt, ze zijn goedkoop. 4 keer zo goedkoop als je sennheisers.![]()
Dat is in een voetbalclubtopic vragen of men zelf ook voetbalt?
Ik zie de relevantie niet? Je wilt een webshop opzetten, Chinese dingen inkopen en dan winst maken? Er zijn al Chinese webshops, waarom zou men Chinese items uit een Nederlandse webshop willen halen. Dat kan vrijwel nooit goedkoper zijn.En als dat iemands plan is geldt er nog altijd, uit de OP:
quote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Geen handeltjesThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
'k ook pas om .47.
tokko1 = Raz?
Whahah, nee ik ben NIET Raz.quote:
Kreeg de mail om 14:24 (34 minuten geleden), en postte het om 26![]()
Twee minuten om zelf te orderen,, dan posten![]()
Misschien gebruikt hij ook Gmail client voor het versturen van mail, dan wordt het eerst bij andere Gmailers bezorg
Krijg net email van BuyinTaobao op m'n product request van gister.. had ook gevraagd waarom het zou lang duurde.
Voglends hem kwam het doordat er een sterke toename in emails zat, maar vooral omdat een aantal mensen een lijst met 50 price requests tegelijk stuurden... en dan niets bestellen![]()
Nogal naaistreek om te doen.. sowiso 50 verschillende producten tegelijk?! wtf..![]()
Mja, hij zei dat hij ook een coder aan het zoeken was om een automatische price systeem te maken(zal nog wel even duren chinezen kennende)
kreeg hem 14.49quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:00 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Whahah, nee ik ben NIET Raz.
Kreeg de mail om 14:24 (34 minuten geleden), en postte het om 26![]()
Twee minuten om zelf te orderen,, dan posten![]()
Misschien gebruikt hij ook Gmail client voor het versturen van mail, dan wordt het eerst bij andere Gmailers bezorg..
maar zag gelukkig je berichtje hier eerder, wou net naar de fotograaf gaan ( pasfotos laten maken voor id kaart
)!
![]()
Met welke naam worden jou mails afgesloten? Jacky toevallig ook?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:00 schreef tokko1 het volgende:
Krijg net email van BuyinTaobao op m'n product request van gister.. had ook gevraagd waarom het zou lang duurde.
Voglends hem kwam het doordat er een sterke toename in emails zat, maar vooral omdat een aantal mensen een lijst met 50 price requests tegelijk stuurden... en dan niets bestellen![]()
Nogal naaistreek om te doen.. sowiso 50 verschillende producten tegelijk?! wtf..![]()
Mja, hij zei dat hij ook een coder aan het zoeken was om een automatische price systeem te maken(zal nog wel even duren chinezen kennende)
![]()
tokko1 = niet Raz, maar Jack?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:09 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Met welke naam worden jou mails afgesloten? Jacky toevallig ook?Zeker inderdaad!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ook weer de Alpha's besteldnu voor $7,12 i.p.v. $5,- in januari.
Maar dat zijn ze beslist waard.
quote:Ik ben gewoon mezelf, niet een of andere dikke leipe ultra goedkope van een mooie shop eigenaar zijnde CHINEES.
Je bent wel onze expert en OP-bouwer, waarvoor hulde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, niet een of andere dikke leipe ultra goedkope van een mooie shop eigenaar zijnde CHINEES.
Ik geinde maar wat.Mocht dat niet al duidelijk zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
kreeg hem 14.49..
maar zag gelukkig je berichtje hier eerder, wou net naar de fotograaf gaan ( pasfotos laten maken voor id kaart
)!
pasfotos gemaakt![]()
![]()
Downstar = Raz/Jack?
Goeie reminder wel verder. Ik moet ook nog pasfoto's hebben voor m'n paspoort en openbaar vervoer kortingskaart.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Downstar = Raz/Jack?
Goeie reminder wel verder. Ik moet ook nog pasfoto's hebben voor m'n paspoort en openbaar vervoer kortingskaart.![]()
![]()
Stomme dealextreme, pas na 3-5 dagen trackingnumber
Verwacht ze misschien nog morgen of Zaterdag, anders word het Maandag of Dinsdag.
Kanen Km92 that is.![]()
Ofcoursequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bent wel onze expert en OP-bouwer, waarvoor hulde.
Ik geinde maar wat.Mocht dat niet al duidelijk zijn.
(OP is handig voor mezelf ook)
quote:
Sowiso.. alhoewel ik dr niet veel van begrijp?!
Hoe moet dat... en die chinese handleidingen heb je ook niet echt veel aan![]()
btw op de BIT site staat inmiddels een berrichtje zie ik net:
Dear customers, we are experiencing heavy e-mail traffic. Due to this technical issue we are slow in our replies.
Do not worry we are working very hard to resolve this issue. None of our customers will be affected.
[ Bericht 7% gewijzigd door tokko1 op 16-06-2011 16:36:00 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik bedoel natuurlijk een fietspakje.
Die Chinese condooms zullen wel erg klein zijn en extra dik om de groei van de populatie te stoppen.
[ Bericht 60% gewijzigd door sciter op 16-06-2011 16:29:10 ]![]()
vind BIT nou niet echt professioneel;
gene gesproken op msn uiteindelijk doordat hij zijn prive email gaf;
vage paypal adresssen collinnogwat@163.com ipv gewoon een order@buyintaobao.com of iets dergelijks.
1 persoon?;
alleen collin = jacky jacky = geen collin volgens hun zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vage berekeningen, maar was wel goedkoopste dat dan weer wel!
Dus als de ervaringen verder goed zijn, misschien een keertje het proberen waard!![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:19 schreef Downstar het volgende:
vind BIT nou niet echt professioneel;
gene gesproken op msn uiteindelijk doordat hij zijn prive email gaf;
vage paypal adresssen collinnogwat@163.com ipv gewoon een order@buyintaobao.com of iets dergelijks.
1 persoon?;
alleen collin = jacky jacky = geen collin volgens hun zelf.Jacky heet in het echt Collin, terwijl degene die zich op die site Collin noemt ook in het echt Collin heet en dus niet hetzelfde is als de Collin die zich Jacky noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vage berekeningen, maar was wel goedkoopste dat dan weer wel!
Dus als de ervaringen verder goed zijn, misschien een keertje het proberen waard!![]()
Só. Dies wel heel compact.
Kan dan toch nooit wat zijn?
En lol. Kom ik deze tegen, dus ik op eBay zoeken naar zulke producten, of dat niet goedkoper kan, kom ik dit (en HK tuulk) tegen. Die zijn vet! Zie ook de ofisjoso site ervan: https://www.bottletopsale.com/
[ Bericht 23% gewijzigd door shiz op 16-06-2011 19:07:34 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik heb iets besteld op dealextreme, via paypal is het geld eraf gehaald, maar ik heb geen bevestigingsmailtje ,
en waar kan ik zien waar het pakketje is etc?
want ik heb wel een code, maar die doet het niet![]()
![]()
Het duur even voordat tracking Nr. werkt.. week ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:23 schreef snellehenk het volgende:
ik heb iets besteld op dealextreme, via paypal is het geld eraf gehaald, maar ik heb geen bevestigingsmailtje ,
en waar kan ik zien waar het pakketje is etc?
want ik heb wel een code, maar die doet het niet
Dus relax, en log in met je account op DX daar kan je alle vorderingen zien.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
weet dat het hier al vaker is gevraagd, maar wat is nou een mooie felle zaklamp ?
( zoekresultaten leveren zoveel verschillende, en oude resultaten op dat ik t nog eens vraag)
Budget tot 15 euro. en het liefst 1 die op normale batterijen werkt. anders moet ik ook nog aparte batterijen en lader bij bestellen en het is maar een lampje voor als er ooit eens wat is dat ik hem dan gelijk kan gebruiken.
Iemand nog tips ?![]()
Ow oké, want eerst deed die het wel, en nu niet meer,quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het duur even voordat tracking Nr. werkt.. week ofzo
Dus relax, en log in met je account op DX daar kan je alle vorderingen zien.![]()
Als je bij DX in My Account de bestelling er niet bij ziet staan, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met de bestelling. Had ik laatst ook.
Bij Support hebben ze daar een apart formpje voor.Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
En waar kan ik precies zien waar mijn bestelling staat zeg maar, onder welk kopje ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef BillsGate het volgende:
Als je bij DX in My Account de bestelling er niet bij ziet staan, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met de bestelling. Had ik laatst ook.
Bij Support hebben ze daar een apart formpje voor.
Of duurt dit een tijdje![]()
Oh, ik ben er nu pas achter dat het pas werkt als je PayPal-emailadres hetzelfde is als je geregistreerde DX-emailadres. Vroeg me al af waarom het zo omslachtig moest via de tracking pagina en ik mijn ordergeschiedenis op dat account niet om My account tevoorschijn kon toveren.
Ik heb het al denk ik, staat bij "invoice" staat onderaan ergens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Oh, ik ben er nu pas achter dat het pas werkt als je PayPal-emailadres hetzelfde is als je geregistreerde DX-emailadres. Vroeg me al af waarom het zo omslachtig moest via de tracking pagina en ik mijn ordergeschiedenis op dat account niet om My account tevoorschijn kon toveren.
Ik wordt er alleen niet wijzer van![]()
![]()
Ik zoek het zelfde....quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Downstar het volgende:
weet dat het hier al vaker is gevraagd, maar wat is nou een mooie felle zaklamp ?
( zoekresultaten leveren zoveel verschillende, en oude resultaten op dat ik t nog eens vraag)
Budget tot 15 euro. en het liefst 1 die op normale batterijen werkt. anders moet ik ook nog aparte batterijen en lader bij bestellen en het is maar een lampje voor als er ooit eens wat is dat ik hem dan gelijk kan gebruiken.
Iemand nog tips ?![]()
Bij de ALDI hadden ze leuke dingen, die hadden ze vorige week ook hier weer liggen. Komt sinds 2009 al periodiek terug geloof ik. Die zijn 3 watt en 100 lumen, betaal je p/stuk zo'n 11 euro voor meen ik.
Zelf heb ik een T6 met 6 CREE LEDs die een superbundel creëren, maar ja, die is dan ook wat duurder.
Er zijn echt tig van die dingen, ook een heleboel nieuwe, voor 15 euro kun je best zelf de gok wagen. Gewoon goed lezen en van een plaatje kun je vaak al opmaken of het wat zal zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je weet dat 100% korting betekent dat het gratis is?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
Ik koop alleen stuff uit china die hier niet in de winkel te vinden is(en als het 75-100% goedkoper is).
![]()
Oh, ik heb deze trouwens ook: http://cgi.ebay.com/300-L(...)&hash=item20b1468998 . Dies redelijk vergelijkbaar met die van de ALDI. Saik SA15. En size does matter. Dus ga niet voor een mini-model.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als je een ordernummer of receiptnummer hebt kan je die hier invullen:quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef snellehenk het volgende:
[..]
En waar kan ik precies zien waar mijn bestelling staat zeg maar, onder welk kopje ?
Of duurt dit een tijdje
http://www.dealextreme.com/accounts/default.aspx![]()
The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Als je een ordernummer of receiptnummer hebt kan je die hier invullen:
http://www.dealextreme.com/accounts/default.aspx
maar net kwam ik wel op een plek waar mijn bestelling stond, maar daar kom ik nu niet meer op.
komt dit misschien omdat ik op de laptop de bestelling heb geplaats? en nu op de computer zit?![]()
Dat zou geen probleem moeten geven als je de goeie receiptnummer of ordernummer en email hebt ingevuld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef snellehenk het volgende:
[..]
The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database.
maar net kwam ik wel op een plek waar mijn bestelling stond, maar daar kom ik nu niet meer op.
komt dit misschien omdat ik op de laptop de bestelling heb geplaats? en nu op de computer zit?![]()
ik heb wel andere e-mail op paypal en dealextreme, maar dit zou geen probleem moeten zijn lijkt mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat zou geen probleem moeten geven als je de goeie receiptnummer of ordernummer en email hebt ingevuld.![]()
huh, raar nu doet ie het wel, nu ik op e-mail heb gedaan van paypalquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik heb wel andere e-mail op paypal en dealextreme, maar dit zou geen probleem moeten zijn lijkt mij![]()
![]()
Is je DX acount email hetzelfde als je PayPal email? Als dit niet het geval is, maak dan een DX acount aan met je PayPal email en dan staat je order erbij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef snellehenk het volgende:
[..]
The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database.
Ja, dát dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Oh, ik ben er nu pas achter dat het pas werkt als je PayPal-emailadres hetzelfde is als je geregistreerde DX-emailadres. Vroeg me al af waarom het zo omslachtig moest via de tracking pagina en ik mijn ordergeschiedenis op dat account niet om My account tevoorschijn kon toveren.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
maar mijn bestelling komt wel gewoon aan , alleen is dit lastiger te volgen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Is je DX acount email hetzelfde als je PayPal email? Als dit niet het geval is, maak dan een DX acount aan met je PayPal email en dan staat je order erbij.
waar kan ik precies zien, wat er met mijn bestelling gebeurt, (niet dat dit nu meteen steeds veranderd)![]()
Ga naar ''track order'' en dan staat er iets als ''Getting products from suppliers'' of ''packaging'' ''sent''quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef snellehenk het volgende:
[..]
maar mijn bestelling komt wel gewoon aan , alleen is dit lastiger te volgen?
waar kan ik precies zien, wat er met mijn bestelling gebeurt, (niet dat dit nu meteen steeds veranderd)![]()
Ja, komt wel gewoon aan. Maar je kan gewoon een nieuw acount aanmaken met je PayPal email adres en dan staat ie bij je Order summary. Als je eventuele DX Points hebt gekregen en die wil je op je nieuwe account, moet je gewoon een post maken in het forum en dan met je oude account jezelf tippen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef snellehenk het volgende:
[..]
maar mijn bestelling komt wel gewoon aan , alleen is dit lastiger te volgen?
oke, maar is dus niet persé nodig?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ja, komt wel gewoon aan. Maar je kan gewoon een nieuw acount aanmaken met je PayPal email adres en dan staat ie bij je Order summary. Als je eventuele DX Points hebt gekregen en die wil je op je nieuwe account, moet je gewoon een post maken in het forum en dan met je oude account jezelf tippen.
want wil op dat mail adres liever niet te veel reclames enz zegmaar.![]()
sjeezus, wat gaan jullie weer hardLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
haha dat wou ik ook posten, maar dacht ag laat maarquote:
ik dacht hier ook meteen aan bij zijn post![]()
![]()
Ja is dat wel een nice lampiequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef shiznuts het volgende:
Oh, ik heb deze trouwens ook: http://cgi.ebay.com/300-L(...)&hash=item20b1468998 . Dies redelijk vergelijkbaar met die van de ALDI. Saik SA15. En size does matter. Dus ga niet voor een mini-model.?
heb echt geen idee waar ik allemaal op moet letten..
Hoemeer lumen hoe meer licht of ? is het meer letten op watt etc?![]()
ja, lumen idd
maar goed, ze beloven (nog steeds) nogal wat daar in china
als je ff zoekt heb je voor ongeveer 50 dollar al snel 900 lumen
en das gods onmogenlijk voor dat geld
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Aantal lumen, aantal watt inderdaad. Wat voor soort CREE LED het is en of het überhaupt CREE is. Ik heb ook een zaklamp met 21 LEDs, van de lokale soort Halfords-winkel, maar dat is een ander soort LED en kan zich niet meten met de CREE natuurlijk, wat een hele andere manier van licht produceren is eigenlijk. Verder is de elektronica en aandacht die wordt gestopt in die sleutelhanger LED-zaklampjes verre van ideaal. Ook kunnen ze natuurlijk het aantal lumen of wattage verzinnen en erbij zetten, geloof dus niet alles meteen wat ze zeggen.
Neuh, die Saik SA-15 is wel leuk, en zeker voor die prijs. De helft van wat je er voor uit wilde geven.Een goed 'bang-for-buck'-gehalte. Goed wat licht. Werkt op AA's. Bouwkwaliteit is prima. Koordje erbij.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
even voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:14 schreef shiznuts het volgende:
Aantal lumen, aantal watt inderdaad. Wat voor soort CREE LED het is en of het überhaupt CREE is. Ik heb ook een zaklamp met 21 LEDs, van de lokale soort Halfords-winkel, maar dat is een ander soort LED en kan zich niet meten met de CREE natuurlijk, wat een hele andere manier van licht produceren is eigenlijk. Verder is de elektronica en aandacht die wordt gestopt in die sleutelhanger LED-zaklampjes verre van ideaal. Ook kunnen ze natuurlijk het aantal lumen of wattage verzinnen en erbij zetten, geloof dus niet alles meteen wat ze zeggen.
Neuh, die Saik SA-15 is wel leuk, en zeker voor die prijs. De helft van wat je er voor uit wilde geven.Een goed 'bang-for-buck'-gehalte. Goed wat licht. Werkt op AA's. Bouwkwaliteit is prima. Koordje erbij.
; die saik SA-15 is die van ebay toch?
en dat is wel 300 officieel of?
nergens een filmpje waar ik de straal kan zien?![]()
Ja, die van Ebay inderdaad.Ik vind de 300Lm een beetje overdreven als ik 'em vergelijk met de Europese/Duitse 100Lm zaklamp van de ALDI. Hij is niet drie keer zo fel (al kan ik dat niet meten). Misschien anderhalf keer. Maar goed, dan blijft het een boel én genoeg licht, voor weinig geld.
Ook vaak genoeg getipt hier trouwens: Romisen. Die maken leuke zaklampen (mijn T6, met 6 CREE-elementen, bijvoorbeeld). Geen Fenix of EagleTac. Maar wel prijs/kwaliteit-technisch interessant.
En YouTube-searchen kun je ook zelf, maar goed:
Hmm jullie maken t me wel weer lastig
zelf hier ook wel vaker de term romisen voorbij zien komen..
Daar nog een tip voor een model die goed is?
update; bij die video was het me niet helemaal duidelijk of het de juiste was![]()
![]()
Neuh. Ik heb de wat duurdere T6, maar da's zowat een schijnwerper en geen ¤15,-.Opa_vertelt had een andere, maar weet niet meer welke. Ff de search gebruiken... zoeken op Romisen bij Ebay en deze twee:
› http://chinaprices.us
› http://chinacheep.com
Oh, en 'Trustfire' ook natuurlijk.Zou ik toch haast vergeten!
- UltraFire zou ik ook haast vergeten.
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 17-06-2011 02:49:12 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
tering, een kinderhand is gauw gevuld, maar dit is wat erg groot voor een "zaklampje"
http://e-power.com.au/ebay/sayusellme/T6_03.JPG
Romisen T6Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Haha, die ene nagel die als enige niet bijgeknipt is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:28 schreef mickeyD het volgende:
tering, een kinderhand is gauw gevuld, maar dit is wat erg groot voor een "zaklampje"
http://e-power.com.au/ebay/sayusellme/T6_03.JPG
Romisen T6![]()
Dat is zooo vaakquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, die ene nagel die als enige niet bijgeknipt is.![]()
; let er maar is op
en dat is zeker een beste lamp haha![]()
Maar...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is zooo vaak; let er maar is op
en dat is zeker een beste lamp hahaWaarom!
![]()
Ja. Size matters, zoals ik reeds zei. Size equals light output.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080708050644AAGTiymquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar...Waarom!
![]()
Ja. Size matters, zoals ik reeds zei. Size equals light output.
http://www.straightdope.c(...)on-the-pinkie-finger
had je ook even kunnen zoeken.....
![]()
![]()
![]()
Oh, ik dacht dat ze gewoon weirdo's waren die dat hip vonden, of halverwege een manicure zaten en toen op de foto moesten of zo.Zocht er niet eens een valide reden achter, zeker niet met referentie naar 'working class' en 'upper class'.
Maar geinig. Ik knip trouwens m'n nagels niet, want ik kan niet met links m'n rechternagels knippen, dus ik bijt ze altijd kort. Heb ik deze week nog gedaan, maar ik weet nu wat me te doen staat.
er zijn natuurlijk ook nog zaklampen met HID (xenon) lampjes er in, 3500 lumen
is alleen "iets" duurder
http://www.dealextreme.co(...)flashlight-set-50130Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Oh ja, ook nog gevonden:quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Mijn favoriete (betaalbare) zaklampen blijven echter de Aurora en Romisen, zie ook mijn korte review van deze 2.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die heb ik toevalig aan mijn sleutelbos hangen; komt wel leuk wat licht af maar net voldoende om het sleutel gat te vinden snachts!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:47 schreef mickeyD het volgende:
er zijn natuurlijk ook nog zaklampen met HID lampjes er in, 3500 lumen
is alleen "iets" duurder
http://www.dealextreme.co(...)flashlight-set-50130![]()
Oh ja, kut.Ik wilde er morgen ook aardig bijtijds uit weer.
Je hebt PM retour. Nite nite. Ik ga ook maffâh.
Weer een dag, weer!
Weer even een aantal shops de 'new arrivals' sectio aflopen.. hebben nog meer mensen deze verslaving?
Bij DXquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:22 schreef tokko1 het volgende:
Weer een dag, weer!
Weer even een aantal shops de 'new arrivals' sectio aflopen.. hebben nog meer mensen deze verslaving?
Welke sites loop jij af?
En let me know als je nog wat leuks tegen komt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij DX
Welke sites loop jij af?
En let me know als je nog wat leuks tegen komt
Wel fancy deze..
Meestal loop ik DX af, soms lightake, focalprice...
Bic moet écht ook new arrivals hebbenDe leukste shop maar missen het leukste
Er is wel een officiële 'new arrivals' section .. maar klein (7 producten).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef UncleSam het volgende:
Bij BIC heet de new arrivals toch featured products?
Dus hij is er wel, maar niet met 'history of meerdere pagina's..dus je mist dingen.
Bij "See All" pagina en dan onderaan.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Als je nou even dit topic doorlees, geeneens de reeks zie je echt ladingen links en namen langskomen. Even googlen, of de chinese zoekmachines gebruiken dan vind je ládingen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:42 schreef Goddelijker het volgende:
Waar hebben jullie die goedkope zaklampen vandaan?
(Dealextreme, ebay, focalprice, etc)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Weet iemand leuke naam voor het nieuwe topic?
Nummertje 142 alweer
Of nog nieuwe shops voor in de op, oude shops die niet goed meer zijn.. op/aanmerkingen etc?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
New deeltje
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: