Doe mij deze maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:47 schreef marcel-o het volgende:
http://www.intimategadget(...)tm_campaign=20110428
nice
denk alleen niet dat mn vriendin dat gaat dragen
incl teen
Leuk kleurtje ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Doe mij deze maar
M'n 0.01 cent horloge van een héeeeeele tijd terug binnengekregen.. leuk van die verassignspakketjes!
[ afbeelding ]
Dat doet er mij aan denken dat ik die ook heb besteld en (nog) niet ontvangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
M'n 0.01 cent horloge van een héeeeeele tijd terug binnengekregen.. leuk van die verassignspakketjes!
[ afbeelding ]
Je PSN weer gefixed?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef computerprobleem het volgende:
Hoi,
zijn er ook Chinese webshops die goedkoop originele PS3 consoles, games, controllers, blu-ray films/spelers, etc. verkopen?
Gr,
PcProblem
Blurayspelers en controllers misschien wel maar niet origineel want dat is illegaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef computerprobleem het volgende:
Hoi,
zijn er ook Chinese webshops die goedkoop originele PS3 consoles, games, controllers, blu-ray films/spelers, etc. verkopen?
Gr,
PcProblem
Neverbuy, brandsdragon, ahappydeal, davismicro? Allemaal dezelfde en allemaal hebben ze hem gehad, volgens mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat doet er mij aan denken dat ik die ook heb besteld en (nog) niet ontvangen.
Welke webshop was het nu weer? De shop waar bovenstaande afbeelding wordt gehost zegt me helemaal niets.
Is BIC zoveel sneller dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef UncleSam het volgende:
En dan is een week is nog snel. Daarom bestel ik nooit meer bij DX. Voor mij alleen BIC en Ebay.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neverbuy, brandsdragon, ahappydeal, davismicro? Allemaal dezelfde en allemaal hebben ze hem gehad, volgens mij
De tijd is trouwens in te stellen door met een pen of zo in de gaatjes aan de achterkant te prikken, de ene is "1 omhoog" en de andere is "volgende optie". Het moet vanzelf gaan, zo niet zal het wel kapot zijn
Ik ben niet bekend met de Zippo kwaliteit maar sommige zijn toch wel van goede dikke kwaliteit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef UncleSam het volgende:
1. Het zijn geen echte Zippo's.
2. Gewoon kermis kwaliteit.
Ik heb wel aardig wat ervaring met neppe en echte Zippo's, de beste nepzippo's zijn die van Team Pistol.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef snellehenk het volgende:
iemand ervaring met de zippo's van de chinese webshops?
welke raden jullie mij aan, op de site van dealextreme?
Die gaat het niet halen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hi, heb even jullie raad nodig,
Ik heb een telefoon nodig [qwerty] maar ik gebruik m alleen voor sms, en bellen. Nu wil ik er een kopen via een Chinese shop, maaaaar ik ga 4 juli op vakantie, dus zou die op tijd komen en welke shop is dan volgens jullie het snelst? Of moet ik maar ergens anders een cheap telefoontje vandaan halen?
Tnx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |