Hoe zie je wat de leverancier is? Ik heb een order van 3 mei die nog steeds 'waiting for supplier' is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:06 schreef mickeyD het volgende:
tsja, dat ligt dan weer aan de leverancier die het op DX heeft gezet.
zo zijn er leveranciers die voor het geproduceerd wordt, al de verkoop starten op DX en vervolgens zit jij tot wel 10 weken op je shit te wachten!
(OPURSTECH is er zo 1)
Staat rechts onderinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hoe zie je wat de leverancier is? Ik heb een order van 3 mei die nog steeds 'waiting for supplier' is.
Die hebben ze bij de Action voor een appel en een ei.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef Maruna het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets gezien? Ben er nog naar op zoek. LED lampen met batterijen. Die ook nog een beetje voldoende licht geven, hoeft niet perse rond, maar wel zonder netvoeding
zoiets dus:
[ afbeelding ]
Ik heb deze: http://www.dealextreme.co(...)tch-3-in-1-out-36266quote:
Ja die had ik eerst, 1 jaar gebruikt, helemaal top. Totdat ik er op ging staanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.dealextreme.co(...)tch-3-in-1-out-36266
maar moet inderdaad zeggen, voor dat geld zijn het zeker goeie switches. Mijne toch al weer zo'n anderhalf/2 jaar in gebruik, nog steeds prima.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef neo2000 het volgende:
ik zie dat er inmiddels ook varianten zijn met remotes. Helaas weliswaar infrarood zodat je alsnog dat ding in het zicht moet hebben, maar het begin is er.
Die van mij heeft een remote en ik heb nu onder mijn bureau gelegd, tot nu toe doet hij het gewoon met de remotequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef neo2000 het volgende:
ik zie dat er inmiddels ook varianten zijn met remotes. Helaas weliswaar infrarood zodat je alsnog dat ding in het zicht moet hebben, maar het begin is er.
Daar krijg ik eerder de slappe lach van dan een stijvequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:47 schreef marcel-o het volgende:
http://www.intimategadget(...)tm_campaign=20110428
nice
denk alleen niet dat mn vriendin dat gaat dragen
incl teen
Doe mij deze maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:47 schreef marcel-o het volgende:
http://www.intimategadget(...)tm_campaign=20110428
nice
denk alleen niet dat mn vriendin dat gaat dragen
incl teen
Leuk kleurtje ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Doe mij deze maar
M'n 0.01 cent horloge van een héeeeeele tijd terug binnengekregen.. leuk van die verassignspakketjes!
[ afbeelding ]
Dat doet er mij aan denken dat ik die ook heb besteld en (nog) niet ontvangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
M'n 0.01 cent horloge van een héeeeeele tijd terug binnengekregen.. leuk van die verassignspakketjes!
[ afbeelding ]
Je PSN weer gefixed?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef computerprobleem het volgende:
Hoi,
zijn er ook Chinese webshops die goedkoop originele PS3 consoles, games, controllers, blu-ray films/spelers, etc. verkopen?
Gr,
PcProblem
Blurayspelers en controllers misschien wel maar niet origineel want dat is illegaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef computerprobleem het volgende:
Hoi,
zijn er ook Chinese webshops die goedkoop originele PS3 consoles, games, controllers, blu-ray films/spelers, etc. verkopen?
Gr,
PcProblem
Neverbuy, brandsdragon, ahappydeal, davismicro? Allemaal dezelfde en allemaal hebben ze hem gehad, volgens mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat doet er mij aan denken dat ik die ook heb besteld en (nog) niet ontvangen.
Welke webshop was het nu weer? De shop waar bovenstaande afbeelding wordt gehost zegt me helemaal niets.
Is BIC zoveel sneller dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef UncleSam het volgende:
En dan is een week is nog snel. Daarom bestel ik nooit meer bij DX. Voor mij alleen BIC en Ebay.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neverbuy, brandsdragon, ahappydeal, davismicro? Allemaal dezelfde en allemaal hebben ze hem gehad, volgens mij
De tijd is trouwens in te stellen door met een pen of zo in de gaatjes aan de achterkant te prikken, de ene is "1 omhoog" en de andere is "volgende optie". Het moet vanzelf gaan, zo niet zal het wel kapot zijn
Ik ben niet bekend met de Zippo kwaliteit maar sommige zijn toch wel van goede dikke kwaliteit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef UncleSam het volgende:
1. Het zijn geen echte Zippo's.
2. Gewoon kermis kwaliteit.
Ik heb wel aardig wat ervaring met neppe en echte Zippo's, de beste nepzippo's zijn die van Team Pistol.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef snellehenk het volgende:
iemand ervaring met de zippo's van de chinese webshops?
welke raden jullie mij aan, op de site van dealextreme?
Die gaat het niet halen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hi, heb even jullie raad nodig,
Ik heb een telefoon nodig [qwerty] maar ik gebruik m alleen voor sms, en bellen. Nu wil ik er een kopen via een Chinese shop, maaaaar ik ga 4 juli op vakantie, dus zou die op tijd komen en welke shop is dan volgens jullie het snelst? Of moet ik maar ergens anders een cheap telefoontje vandaan halen?
Tnx!
Mijn ervaringen met BIT zijn prima.. binnen een dag prijs terug besteld en kreeg week later berricht dat ze het verzonden hadden (vanaf supplier naar hun gestuurd en hun hadden 'm verzonden).quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef ItWasWritten het volgende:
is buyintaobao verder redelijk bertrouwbaar? wat zijn jullie ervaringen?
Niet, of via amerika...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef sciter het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)118102-2276393.html#
Hoe bestel je bij Tradetang als ze alleen naar Amerika versturen?
Koop gewoon een Double Horse bij Focal ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef BillsGate het volgende:
Hoe lang doet buyintaobao er gemiddeld over om een prijsje te fantaseren en door te mailen?
Ik heb afgelopen weekend een mailtje gestuurd voor een heli, maar erg hard mailen ze nog niet terug. Zo moeilijk kan het niet zijn volgens mij
ik zit te twijfelen tussen deze 2 :quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat ervaring met neppe en echte Zippo's, de beste nepzippo's zijn die van Team Pistol.
Deze bijvoorbeeld heb ik nu 3 jaar geleden gekocht (shit son, 1 EUR = 1,53273USD) en hij doet het gewoon nog goed.
Verder heb je die antique war dignen, die zijn ook wel aardig maar die neigen meer naar kermiskwaliteit.
DealExtreme verkoopt ook genuine Zippo's voor rond de $17-$20, persoonlijk koop ik die liever uit Amerika (eBay VS). Als je er meerdere koopt is het goedkoper dan DX en ik geloof het toch wat meer dan van een Hongkong website. Én de laatste keer dat ik op eBay USA Zippo's kocht had ik ze binnen 4 dagen
Tricks?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen tussen deze 2 :
http://www.dealextreme.com/p/vintage-oil-lighter-12662
http://www.dealextreme.co(...)ey-color-design-6539 (die van jouw)
welke raad je me aan, of zit er niet zoveel verschil tussen?
ik wil hem vooral gebruiken voor die tricks zegmaar
Lezen is ook zo moeilijk, hè...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen tussen deze 2 :
http://www.dealextreme.com/p/vintage-oil-lighter-12662
http://www.dealextreme.co(...)ey-color-design-6539 (die van jouw)
welke raad je me aan, of zit er niet zoveel verschil tussen?
ik wil hem vooral gebruiken voor die tricks zegmaar
Dat staat er echt al een paar weken.. heeft er vroeger ook wel is gestaan toen meedere websites aangevallen werden door Ddos aanvallen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Patrickovik het volgende:
Op de website an Buyincoins
Dear customers,
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you cant open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.
http://www.youtube.com/re(...)tm_source=opensearchquote:
haha ja zeer moeilijk,quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lezen is ook zo moeilijk, hè...
'Posted by JelleKoopman on 7/7/2010
Bottomline:
It's a great lighter, but not for tricks and a bit too small'
Sowieso is die matte mooier in mijn beleving.
^ iemand?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef bakacakes het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voor een refund van DX wordt "vrijgegeven" op je paypal?
Ik heb nu al sinds 10 juni dat er staat: Soort: Tijdelijk blokkeren Status: Geplaatst
Ik weet dat dit even duurt, maar hoe lang ongeveer? En daarnaast, ik hou altijd mijn saldo op ¤0. Als ik nu hierna een betaling doe, haalt ie dan eerst alles van het saldo af en de rest weer van mijn bank?
Ten eerste, je hoeft écht niet na z'n korte tijd je post al te lopen bumpenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:54 schreef bakacakes het volgende:
[..]
^ iemand?
en, het is wel geen chinees, maar is deze site betrouwbaar? http://www.discountdemand.com/1-cent-item--free-shipping.html
Oh, excuses Uwe hoogheid. Zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ten eerste, je hoeft écht niet na z'n korte tijd je post al te lopen bumpen![]()
Voor je paypal vraag, onbeantwoordbaar want verschilt pp, mail paypal ofzo.
En 't is geen chinese shop dus nee.
MJAH, ER IS ZOIETS ALS NETTIQUETTE. WAAR BIJVOORBEELD OOK IN AANGEGEVEN WORDT DAT ALL CAPS NIET SJIEK WEGLEEST. IETS MET SCHREEUWEN EN ZO.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Oh, excuses Uwe hoogheid. Zal het niet meer doen.
En omdat het niet Chinees is, kunnen ze geen $0,01 giveaway's doen? Maar goed, voor 1 cent probeer ik het wel nog.
EN SHIFT INDRUKKEN WORDT WEL GEDOGEN?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
MJAH, ER IS ZOIETS ALS NETTIQUETTE. WAAR BIJVOORBEELD OOK IN AANGEGEVEN WORDT DAT ALL CAPS NIET SJIEK WEGLEEST. IETS MET SCHREEUWEN EN ZO.![]()
Proberen kan altijd, maar niet hier piepen als je hele rekening geplunderd is hae.
Hoop het over een week of 2 te kunnen vertellenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
Order packaging woei![]()
Ben trouwens benieuwd naar jullie ervaringen over de wielrenkleding, of het een beetje te doen is en niet na 1 keer dragen of wassen uit elkaar valt
SEG. HOUD NOU TOCH EENS OP OVER DIE WIELERKLEDIJ!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
Order packaging woei![]()
Ben trouwens benieuwd naar jullie ervaringen over de wielrenkleding, of het een beetje te doen is en niet na 1 keer dragen of wassen uit elkaar valt
Penvriending?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef Miezziej het volgende:
Mijn pakketje is in Nederland aangekomen
Sorryquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
SEG. HOUD NOU TOCH EENS OP OVER DIE WIELERKLEDIJ!
Het zijn imitaties i.p.v. legitieme replica's, dus sowieso beter van niet...
[..]
Penvriending?
[..]Wat moeten we nu met zulke info? Zo kunnen we toch niet meejubelen.
Zeg wát je hebt ontvangen, hoe lang het heeft geduurd, hoe het is aangekomen en wat je eerste impressie is...
Da's wel zo interessant.
Yay!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:36 schreef Miezziej het volgende:
[..]
SorryHij was in Nederland, nog niet in me huis
Nu is het wel in me huis![]()
Chinese-webwinkel geur? Hebben ze daar ook gebottelde parfums van?quote:Heb alleen maar rommel en meisjes-troep gekocht hoorHello Kitty muismat
Ruikt naar de typische Chinese-webwinkel geur, maar kwaliteit lijkt mij prima.
Ja, 'random color' is een bitch.quote:Verder de overpopulaire mario mushroom 'sleutelhangers'. Wel leuk, jammer dat je geen kleur kan kiezen. Heb een groene en een geel/rode gekregen![]()
Ik heb ook angrybirdknuffels.quote:Verder nog een Angry Birds knuffel die ik ga weggeven als cadeautje haha.
Ja, nou je weet wel. Gewoon die... geur.... Rubber-achtig... Ik heb het heel vaak met spullen uit Aziëquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yay!
[..]
Chinese-webwinkel geur? Hebben ze daar ook gebottelde parfums van?
[..]
Ja, 'random color' is een bitch.
[..]
Ik heb ook angrybirdknuffels.Ik dacht, leuk vijf kleine sleutelhangertjes, kan ik er eens eentje aan een tas hangen of zo, waren die dingen hartstikke groot.
Ik vind eigenlijk van de vijf ook eigenlijk maar de rode, gele en zwarte tof. Die blauwe en witte vind ik best stom.
Bedoel je het Kanen of Kanon merk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef Downstar het volgende:
aangezien dit design er toch wel stukken beter uitziet en omdat ik het merk kanen als goed ervaar ( MD-52 & KM-92).
Jij hebt ondertussen vast een levensvoorraad oordopjes liggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef shiznuts het volgende:
Ziet er zeker wel aardig uit.
Zelf heb ik net m'n Sunrise Xcape Impressive Edition binnengekregen. Wat het meeste opvalt is wat er op de box staat de 'Precise 3D Sound Stage', al die andere dopjes zijn minder 'ruimtelijk'. Eigenlijk is de bas in vergelijking met de Alpha, M2, en Xears minder aanwezig, maar wel goed gedoseerd. Kan ook een klein beetje liggen omdat de output, het geluidsniveau, lager is. Verder geeft 'ie verschillende soorten muziek goed neer. Ik denk dat 'ie nog wat uren indraaien nodig heeft en ik de andere opzetoorstukjes nog maar moet proberen ook. Voor nu zou ik eigenlijk zeggen dat ik eerder de voorkeur geef aan de Xears XT2 PRO (neodymdriver i.p.v. de IE's silver coil), die ik de afgelopen tijd erg ben gaan waarderen (ben nu ook wel benieuwd naar die Experience XE200PRO die ze nieuw neergezet hebben![]()
).
Geluid is belangrijk inderdaad, daarom heb ik een koptelefoon niet uit china voor échte kwaliteit en voor sport/andere activiteiten heb ik Alpah's van MP4nation.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef shiznuts het volgende:
Geluid waarnemen is een sensorisch vermogen, een ervaring. Daar moet je niet te licht over doen.
Dat is net als een plastic zonnebril met plastic lenzen die je omgeving alleen verduisteren vergelijken met een metalen montuur en glazen lenzen die het licht slim filteren zodat je genoeg details hebt, je ogen goed worden beschermd, comfortabel dragen en gewoon goed zijn (daarom heb ik ook een levensvoorraad zonnebrillen inmiddels
). Zolang je niet doof en/of blind bent, moet je daar het meeste van maken.
MP4nations Alpha's zijn ook topdoppen hoor.. in vergelijking tot nederland ook nogsteeds.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef ItWasWritten het volgende:
Je gebruik die oordoppen van mp4nation voor sporten.. maar in vergelijking met oordoppen uit nederland zijn deze echt zo slecht nog niet.
Ik weet trouwens dat een aantal gerenommeerde winkels in nederland ook partijen audio apparatuur uit china verkoopt.. (en dan heb ik het over replica's) Dus over de kwaliteit van nlse oortjes en koptelefoons kan je ook twijfelen, meestal zit het ''echte merk'' ook gewoon alleen in je hoofd.
Dat ging over het verschil onderling tussen Solo / Studio / Pro van Beats by Dr Dre. De oortjes uit Azië zijn gewoon erg competitief. Voor het geld krijg je echt superkwaliteit, die vergelijkbaar is met veel duurdere (factor 2 á 3 o.i.d.) high-end dopjes van de gevestigde merken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, dat is bij alles zo. Ergens ligt een prijs/kwaliteits optimum. Het verschil tussen 0.01 ct oortjes en die van $5 is al groot. Van $5-oortjes naar $50 is ook een verschil van dag en nacht. Daarna is het moeilijk nog zulk groot verschil te creëren, want er is voldoende budget om een product van kwaliteit neer te zetten. Het gaat 'em dan echt in details, opties (e.g. noisecancellation), accessoires, design en soundsignatures zitten.Ze zijn wel beter, maar dat zal voornamelijk alleen een kenner of professioneel het geld waard zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En zonnebrillen heb ik bijna nooit.. alleen voor het skiën maar dan ga ik toch echt neit chinees...
Goed idee, al is 'ie daar wel wat duur. Bij TaoBao is hij 215 yuan, wat neer zou komen op ca. 25,-quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Koop gewoon een Double Horse bij Focal ofzo.
Inderdaad, je kan beter 10 ongebruikte goedkopere in je kast hebben liggen die je niet bevallenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef shiznuts het volgende:
Klopt. Ik vind de prijs/kwaliteit-verhouding bij producten altijd het belangrijkste.Daarom koop ik ook geen 200 euro dure oordopjes. Je zal ze maar kwijtraken, of, zelf per ongeluk kapotmaken, dág 200 euro.
Of niet dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan beter 10 ongebruikte goedkopere in je kast hebben liggen die je niet bevallen![]()
Ze moeten nog 'ingewerkt' worden, daarom stond er ook 'voor nu'. Verder zweert iedereen bij Sunrise en volgens de review-experts op Head-fi 90% de oude SW-Xcape, die tijdenlang de beste sub-$100,- werden genoemd, maar dan met meer bass en dus goede kanshebber nieuwe beste sub-$100,- te zijn. Maar smaken verschillen natuurlijk ook.quote:Koop je voor $80 de sunrise ( je stond te stuiteren van enthousiasme) en vervolgens vindt je de xears beter. Schiet ook niet op
![]()
Omdat technologie altijd in beweging is en innovatie op het gebied van oordopjes dus ook. En zoals we zeiden, zo goed mogelijk geluid ervaren is toch best belangrijk.quote:Volgens mij had ik dit al gezegd, maar het onderwerp komt steeds terug![]()
Vaccinerend ja.quote:In China kun je wel hele aardige audio producten vinden als je weet wat je koopt. Bij tweakers loopt zo'n topic over Chinese audio apparatuur, fascinerend om te lezen.
Oh, gaat meer over versterkers/speakers/systemen e.d. dat interesseert me dan weer niks, dus al die reeksen doorlopen ga ik niet doen. Ik heb nog geen vrijstaande villa waar ik speciaal een kamer heb om geluid te luisteren en ik hoef ook geen hele ruimte te hebben om te vullen met geluid, m'n zelf oren volstaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Veel plezier met inlezen van 12 reeksen![]()
http://gathering.tweakers(...)hinese%2Ccommerciele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |