Hardcore zegquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef RacerDKB het volgende:
Sommige dingen zijn wel goedkoper bij de Action, maar dat komt niet tot aan de deur
Denk dat iedereen het hier wel leuk vind om dingetjes te ontvangen en dingen kopen puur daarom.
En niet overal zit een Action.
Zelf ben ik wel lui genoeg om iets voor 50 cent extra uit Hongkong te kopen en iets langer te wachten dan dat ik naar de Action moet fietsen.
Dat heb ik ook bij webshops hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hardcore zeg![]()
Ik ga liever langs de Action, hebben ook lekkere snoepjes etc.![]()
Maar dan geef je wel gelijk 50 euro uit aan zooi terwijl je een HDMI kabel moest hebben
Dat sowieso wel althans met mijn San Francisco als GPS en alles aan staat.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef Iemand91 het volgende:
Langzaam, zoals hij zegt; je mobiel (of elk ander apparaat) verbruikt meer elektriciteit dan dat hij binnenkrijgt via de lader.
Hmm, SBS en geen campingnieuws, interesting.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
Dit legt wel uit waarom de klantenservice van de webshops zo debiel handelen, heel China is zo![]()
Lekker mistigDe speelgoedwinkel !!!
![]()
vet filmpjequote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
Dit legt wel uit waarom de klantenservice van de webshops zo debiel handelen, heel China is zo![]()
![]()
Wow bizar. indrukwekkend om te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Was dit maar zo in Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Die eerste reactiequote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Justitie komt er altijd achter. Vandaag of morgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
2 jaar zonder problemen kunnen gebruiken(onder de 18)
Heb zelf de zilveren versie, en die glazen glimmenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:59 schreef Superlam het volgende:
Is er iemand die weet of dat die piloten brillen zoals deze: http://www.buyincoins.com(...)es-product-1612.html glanzende glazen hebben of juist niet? En zo niet weet iemand toevallig site's waar ze wel verkocht worden?
Laat maar je 1e 100km maar weten hoe goed het zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toevallig vandaag mijn lange pak binnengekregen voor de nog wat koude avonden, besteld via tradetang
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/118102.html
Deze verkoper.
Kwaliteit lijkt prima te zijn! Zeker de zeem valt me echt 100% mee.
Ik kan t pas na t weekend testen ivm pinkpop, maar zal t dan nog ff laten weten als je daar nog behoefte aan hebt?
Deze: http://cdn1.iofferphoto.com/img/item/176/822/579/wDNV.jpg maar dan lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door RobertNL op 13-06-2011 13:45:34 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik heb ook even zo'n houder besteld, niet voor in de auto maar als houder om te filmen met mijn telefoonquote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef beeklaan het volgende:
Nog niet getest maar ziet en voelt enorm goed en stevig! (Gewoon micro usb aansluiting)
[ afbeelding ]
Bizar stevig en plak goed aan het raam. Sta verstelt van de kwaliteit.
[ afbeelding ]
Twee enorme aanraders voor mensen die graag in de auto bereikbaar willen zijn of navigatie gebruiken. Samen kost het iets van 4 euro inclusief verzenden met kortingscodes. Onbegrijpelijk.
Waar gekocht?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:21 schreef Goddelijker het volgende:
TomTom-houder voor het luchtrooster bestelt, in de winkel ¤ 10,-, nu ¤ 3,32
Ben ook op zoek naar een wifi extender, someone?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:06 schreef Sheepcidus het volgende:
is er iemand die een goede wifi versterker weet?
ik weet dat wifiextenders (repeaters) niet altijd compatibe met routers zijn, dus ik zou oppassen met er eentje uit China te scoren...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Joery34 het volgende:
[..]
Ben ook op zoek naar een wifi extender, someone?
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf de zilveren versie, en die glazen glimmen
[..]
Laat maar je 1e 100km maar weten hoe goed het zitMijn setje is ook bijna wel aan vervaning toe
![]()
Die verkoper heeft wel veel keuze, als iemand een leuk setje ziet
Ondertussen wel de Nederlandse versie tegen gekomen. Kijk:
http://www.tradetang.com/(...)/118102-2300818.htmlIk heb de vraag heel krom zie ik nu. Maar ik zoek dus eigenlijk glazen die helemaal niet glimmen zijn die er ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die camera was het probleem niet. De 808 HD #11 ook niet. Dat ging echt louter om de #3 808 Keychain cam, die moet je openbreken, printplaatje/chip lossolderen, vastsolderen aan een Texas Instrument USB-developmenttool en zo de firmware flashen. Maar da's me allemaal te gecompliceerd hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef RobertNL het volgende:
Shiz, jij wou toch de datum nog uit je mini HD camera weg hebben..?
Is dit de oplossing: http://www.dealextreme.co(...)9538~threadid.914584
of was het ondertussen al gelukt?
Er is een reden dat er leeftijdslimieten gelden. Dan kun kinderen geen onverantwoorde fratsen uithalen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef snellehenk het volgende:
[..]
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaal
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hardcore zeg![]()
Ik ga liever langs de Action, hebben ook lekkere snoepjes etc.![]()
Maar dan geef je wel gelijk 50 euro uit aan zooi terwijl je een HDMI kabel moest hebben
Vet interessant wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Ik was 15 of 16quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer hoe oud ik was toen ik PayPal begon te gebruiken. Kan ik ergens zien wanneer ik mij geregistreerd heb?
Ik ben nu 16, en ben vorig jaar begonnenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer hoe oud ik was toen ik PayPal begon te gebruiken. Kan ik ergens zien wanneer ik mij geregistreerd heb?
Ditquote:Op maandag 13 juni 2011 16:55 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik ben nu 16, en ben vorig jaar begonnen, het is zo makkelijk even express checkout doen en klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |