quote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb zelf de zilveren versie, en die glazen glimmen
[..]
Laat maar je 1e 100km maar weten hoe goed het zitMijn setje is ook bijna wel aan vervaning toe
![]()
Die verkoper heeft wel veel keuze, als iemand een leuk setje ziet
Ondertussen wel de Nederlandse versie tegen gekomen. Kijk:
http://www.tradetang.com/(...)/118102-2300818.htmlIk heb de vraag heel krom zie ik nu. Maar ik zoek dus eigenlijk glazen die helemaal niet glimmen zijn die er ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die camera was het probleem niet. De 808 HD #11 ook niet. Dat ging echt louter om de #3 808 Keychain cam, die moet je openbreken, printplaatje/chip lossolderen, vastsolderen aan een Texas Instrument USB-developmenttool en zo de firmware flashen. Maar da's me allemaal te gecompliceerd hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef RobertNL het volgende:
Shiz, jij wou toch de datum nog uit je mini HD camera weg hebben..?
Is dit de oplossing: http://www.dealextreme.co(...)9538~threadid.914584
of was het ondertussen al gelukt?
Er is een reden dat er leeftijdslimieten gelden. Dan kun kinderen geen onverantwoorde fratsen uithalen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef snellehenk het volgende:
[..]
yeah, aangezien ik nog geen 18 ben en geen zin heb dat me ouders elke keer op hun bankrekening zien dat ik weer wat heb gekocht, is dit wel ideaal
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hardcore zeg![]()
Ik ga liever langs de Action, hebben ook lekkere snoepjes etc.![]()
Maar dan geef je wel gelijk 50 euro uit aan zooi terwijl je een HDMI kabel moest hebben
Vet interessant wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:57 schreef monkeybrain het volgende:
Dit legt wel uit waarom de klantenservice van de webshops zo debiel handelen, heel China is zo![]()
Lekker mistigDe speelgoedwinkel !!!
![]()
Ik was 15 of 16quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer hoe oud ik was toen ik PayPal begon te gebruiken. Kan ik ergens zien wanneer ik mij geregistreerd heb?
Ik ben nu 16, en ben vorig jaar begonnenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer hoe oud ik was toen ik PayPal begon te gebruiken. Kan ik ergens zien wanneer ik mij geregistreerd heb?
Ditquote:Op maandag 13 juni 2011 16:55 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik ben nu 16, en ben vorig jaar begonnen, het is zo makkelijk even express checkout doen en klaar!
Hé, een mede-BB-gebruiker!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Miezziej het volgende:
Ik bestel echt al vanaf mijn 12e op internet ofzoHet begon lief op bol.com om een cadeautje voor paps te kopen. Tuurlijk met mama's toezicht.
En kijk waar het mij heeft gebrachtVerslaafd aan nutteloze chineze gadgets!
Mijn lcd-scherm van me BB (omg bb) is kapot, kwil wel een zelf-pruts projectje ervan maken met een China-scherm. Erger dan dood kan het niet worden dus
Ja, hopelijk over een paar weken weer. Moet eerst achter de versie komen, en mijn tool-setje uit Hong Kong moet nog aankomenquote:
Wat heb je met je telefoon gedaan dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, hopelijk over een paar weken weer. Moet eerst achter de versie komen, en mijn tool-setje uit Hong Kong moet nog aankomen
Mijn pakketje van DX is trouwens in de lucht. Of nouja, dat denk ik dan he. Ik verwacht het op zijn vroegst op woensdag, maar wss duurt het wel iets langer
Hij viel een beetje hard en ongelukkig op een randje. En toen gaf me scherm alleen nog maar strepen en zulks. Opmerking van een vriendin: "het lijkt wel een streepjescodequote:Op maandag 13 juni 2011 17:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat heb je met je telefoon gedaan dan?
bijna 550 kwijt deze maand... zal pijn doen als het eraf getrokken wordt 16 juniquote:
550, nee zo erg maak ik het niet. Mijn totaal is minder dan een dollarquote:Op maandag 13 juni 2011 17:14 schreef Syphixx het volgende:
[..]
bijna 550 kwijt deze maand... zal pijn doen als het eraf getrokken wordt 16 juni![]()
maar de pakjes maken het dan weer wel goed
Maar wat kan je allemaal kopen van 1 cent dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
550, nee zo erg maak ik het niet. Mijn totaal is minder dan een dollarDat merk ik niet op m'n afschrift
ben ant wachten op tablet en een gps ( gps wel van een nederlandse shop )quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
550, nee zo erg maak ik het niet. Mijn totaal is minder dan een dollarDat merk ik niet op m'n afschrift
O.a. ditquote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar wat kan je allemaal kopen van 1 cent dan?
Ik, 16 jaar, zit ook al op ¤110, maar ook veel voor vrienden, niet iedereen heeft paypal.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef ElmoFan het volgende:
Ik had laatst nog gekeken wat ik in totaal ooit met paypal heb uitgegeven, niet alleen china dus, volgens mij was het iets van 200 euroDat is best veel voor iemand van 16.
ik doe idd ook veel voor vrienden, schermpje voor ipod/hoesjes/screenprotectors. Maar ik heb ook ooit een game gekocht met paypal dus het zal wel ergens rond de 150 liggen uit chinaquote:Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef TTTNL het volgende:
[..]
Ik, 16 jaar, zit ook al op ¤110, maar ook veel voor vrienden, niet iedereen heeft paypal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |