Medicijnen via internet?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn totale uitgaven liggen wel rond de 1000 euro met paypal gok ik, maar daar zitten ook medicijnen bij die niet gedekt worden en ik dus altijd uit Duitsland bestel. En verder betaal ik overal liever met paypal dan ideal. Uit China heb ik geen idee, valt best mee
Kun je dat voor de gein niet ergens terug vinden in paypal?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:27 schreef RobertNL het volgende:
Heb nu +- voor $950 dollar uitgegeven aan China (plaatselijke wok/chinees niet meegerekend)
Een echte verslaafde houd een lijst bij met wat hij besteld/uitgegeven heeftquote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je dat voor de gein niet ergens terug vinden in paypal?
Ik houd echt geen lijst bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een echte verslaafde houd een lijst bij met wat hij besteld/uitgegeven heeft.
Maar ik heb 3 tablets dus die 950 dollar is niet allemaal meer in huis aanwezig
Mijn 1e pakketje:
x DealExtreme $1,93 8-5-2010 9-5-2010 30-5-2010 Bloothtooth stick.
Mijn laatst binnen gekomen pakketje:
x DealExtreme $6,46 14-5-2011 17-5-2011 25-5-2011 Horloge
Ziet er leuk uit, vind het alleen altijd drama met die maten.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef RobertNL het volgende:
Ik vergeet altijd wat er onderweg is dus ik dacht dat een lijstje wel een redelijke oplossing was
Op dit moment maar 1 pakje onderweg, alleen de wat grootere webshops kunnen me nog boeien (veel nieuwe items)
Volgende item op wish list: http://www.tradetang.com/(...)/132971-2108669.html
Gewoon eens een gokje wagen
Even mijn andere pak nagemeten en toen kwam ik er toch wel redelijk uitquote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, vind het alleen altijd drama met die maten.
Die andere is nog onderweg, vertraging bij China postquote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Schild het volgende:
Iemand EditieNL zojuist gezien?
Imitatie trouwjurk uit China halen... ze hadden bij 2 websites besteld, en maar 1tje kwam er aan.
Verder alleen wat grut minder dan $10. Ook niet veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:55 schreef Iemand91 het volgende:
Net even dat Taobao geprobeert (voor onderstaande), kwam een veul hogere prijs dan van Tinydeal.
[ afbeelding ]
Maar die site heeft dus geen kortingen/coupons dus? (Weinig respons namelijk)
De 1KG snoepzakken, echt duivelsquote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
Action roeleert best wel ja. Ik nam altijd zo'n 1 KG-zak zoetzure dolfijnen.
[..]
Vet interessant wel.Je krijg er wel haast medelijden mee... die speelgoedzaakhouder.
Maar, is dat een anti-kraakregeling dan? Want huur/elektriciteit e.d.?
Sowieso, ik hekel krakers, maar als er 75% leegstaat en dat het bouwen ervan regeringsprojecten zijn en het dus nog niemand behalve de staat toebehoort, dan... Maar idd. Net als het Midden-Oosten. Gewoon massale volksopstand. Maar ik denk dat ze daar te braaf voor zijn.
Het enige vernieuwende is de technologie en massaproductie. Mentaliteitsmatig zijn ze maar wat bang voor verandering. Suffies.
Dit is wellicht ernstiger dan iemand die een paar duizendjes per jaar uitgeeft aan deze shopsquote:
Goed idee, dan kom ik in mijn spijkerbroek jullie inhalen en met de keychain camera leg ik de vernedering vastquote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen aan de fietspakken opeens? lijkt me rede voor een FokCycling tour
Krijg zelfs aanstekers met gas erin toegestuurd. Sowieso zou het gek zijn dat je wel batterijen zelf kunt bestellen, maar batterijen niet meegeleverd mogen worden omdat die niet internationaal verscheept zouden mogen worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef Loll het volgende:
ja doorzeuren want die wet bestaat helemaal niet.
BIC doet het binnen 24 uur hierquote:Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Normalere gang van zaken vind ik dezelfde dag nog...
Vaak gaat het ook wel binnen 48 hr eigenlijk.Ik vind DX alleen nogal langzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |