Met welke naam worden jou mails afgesloten? Jacky toevallig ook?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:00 schreef tokko1 het volgende:
Krijg net email van BuyinTaobao op m'n product request van gister.. had ook gevraagd waarom het zou lang duurde.
Voglends hem kwam het doordat er een sterke toename in emails zat, maar vooral omdat een aantal mensen een lijst met 50 price requests tegelijk stuurden... en dan niets bestellen![]()
Nogal naaistreek om te doen.. sowiso 50 verschillende producten tegelijk?! wtf..![]()
Mja, hij zei dat hij ook een coder aan het zoeken was om een automatische price systeem te maken(zal nog wel even duren chinezen kennende)
tokko1 = niet Raz, maar Jack?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:09 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Met welke naam worden jou mails afgesloten? Jacky toevallig ook?
Zeker inderdaad!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ook weer de Alpha's besteldnu voor $7,12 i.p.v. $5,- in januari.
Maar dat zijn ze beslist waard.
quote:
Je bent wel onze expert en OP-bouwer, waarvoor hulde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, niet een of andere dikke leipe ultra goedkope van een mooie shop eigenaar zijnde CHINEES.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
kreeg hem 14.49..
maar zag gelukkig je berichtje hier eerder, wou net naar de fotograaf gaan ( pasfotos laten maken voor id kaart
)!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Downstar = Raz/Jack?
Goeie reminder wel verder. Ik moet ook nog pasfoto's hebben voor m'n paspoort en openbaar vervoer kortingskaart.
Ofcoursequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je bent wel onze expert en OP-bouwer, waarvoor hulde.
Ik geinde maar wat.Mocht dat niet al duidelijk zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vage berekeningen, maar was wel goedkoopste dat dan weer wel!
Dus als de ervaringen verder goed zijn, misschien een keertje het proberen waard!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:19 schreef Downstar het volgende:
vind BIT nou niet echt professioneel;
gene gesproken op msn uiteindelijk doordat hij zijn prive email gaf;
vage paypal adresssen collinnogwat@163.com ipv gewoon een order@buyintaobao.com of iets dergelijks.
1 persoon?;
alleen collin = jacky jacky = geen collin volgens hun zelf.Jacky heet in het echt Collin, terwijl degene die zich op die site Collin noemt ook in het echt Collin heet en dus niet hetzelfde is als de Collin die zich Jacky noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vage berekeningen, maar was wel goedkoopste dat dan weer wel!
Dus als de ervaringen verder goed zijn, misschien een keertje het proberen waard!
Het duur even voordat tracking Nr. werkt.. week ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:23 schreef snellehenk het volgende:
ik heb iets besteld op dealextreme, via paypal is het geld eraf gehaald, maar ik heb geen bevestigingsmailtje ,
en waar kan ik zien waar het pakketje is etc?
want ik heb wel een code, maar die doet het niet
Ow oké, want eerst deed die het wel, en nu niet meer,quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het duur even voordat tracking Nr. werkt.. week ofzo
Dus relax, en log in met je account op DX daar kan je alle vorderingen zien.
En waar kan ik precies zien waar mijn bestelling staat zeg maar, onder welk kopje ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef BillsGate het volgende:
Als je bij DX in My Account de bestelling er niet bij ziet staan, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met de bestelling. Had ik laatst ook.
Bij Support hebben ze daar een apart formpje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |