quote:Op zondag 12 juni 2011 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/sport/25(...)uur-van-le-mans.html
pfff vooral bij de 2de crash komen een paar mensen goed weg
Vette crash!quote:
Je hebt mijn adres? Awesome!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Tain het volgende:
Woei
Gefeliciteerd!
Jullie zijn de winnaars van het prijzenpakket van Kung Fu Panda 2!
De vrijkaartjes en de frisbee zullen zo snel mogelijk jullie kant op komen.
Pumps met hoge hakkenquote:
Deze:quote:
jaquote:
Dat is heel gezond als vrouw. Veel schoenen hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze:
http://images.asos.com/in(...)/black/image1xxl.jpg
En deze:
http://images.asos.com/in(...)68/gold/image1xl.jpg
Ik heb sowieso ehm redelijk veel pumpstot grote ergernis van fruit
Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:27 schreef koei het volgende:
ja
En ik dacht dat het wel mee zou vallen omdat onze vluchttijden best gunstig waren om het normale ritme direct weer op te pakken... Maar helaas dus
Ik ook niet, toen ik naar AU ging had ik nergens last van vreemd genoegquote:Op zondag 12 juni 2011 19:30 schreef Kuukske het volgende:
Daar ben je mooi klaar mee.. Geen idee hoe je dat oplost trouwens. Ik ben nog nooit gejetlagged.
Nieuw zeeland ha dik ook nergens last van, maar 1x naar Japan was ook zo'n gevalletje "kut het is 1 uur 's middags".quote:Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ook niet, toen ik naar AU ging had ik nergens last van vreemd genoeg
Nee, ik vloog heen en terug via Japanquote:Op zondag 12 juni 2011 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij ligt het ook aan de vliegrichting. Kwam jij terug via de VS?
Ik ben blij dat je weer terug bent. SC's zijn toch wel leeg zonder jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
Nieuw zeeland ha dik ook nergens last van, maar 1x naar Japan was ook zo'n gevalletje "kut het is 1 uur 's middags".
Nu weinig last, half 12 naar bed, 8 uur op, en net even een inzakkertje, dus ben maar even gaan lopen. Frisse lucht
Mooi vooruitzicht!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef koei het volgende:
Ik denk dat het ook niet puur de jetlag is, maar een kleine jetlag in combinatie met een week lang veel te weinig slaap. Ach, gelukkig morgen nog de hele dag vrij en dinsdag pas om 12 uur beginnen!
Ik heb nu wel 4 gratis ps3 games en 2 pspgames. Amerikaans account had ook nog een welcome back! Alleen waar ik de NL-PSP games kan vinden? Zijn die er niet of zo?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent. SC's zijn toch wel leeg zonder jou.
Dat is nog altijd beter dan een verschroeide rug.quote:
Omdat je dan boven de kleine man uitkomt?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze:
http://images.asos.com/in(...)/black/image1xxl.jpg
En deze:
http://images.asos.com/in(...)68/gold/image1xl.jpg
Ik heb sowieso ehm redelijk veel pumpstot grote ergernis van fruit
Haha nee dat haal ik zelf met mijn hoogste hakken (14 cm) niet. Ik ben maar 1.62quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat je dan boven de kleine man uitkomt?
Het gaat niet over de W hé Stefan!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat je dan boven de kleine man uitkomt?
Al gedaan.. even geen t-shirt aan dusquote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan een verschroeide rug.
Of andere belangrijke ledematen.
Maar! Er is een verlichting. Die heet Aftersun. Smeren dus
Beetje saai dit jaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Dit wordt een van de langste F1-races ooit denk ik zoZe verwachten nog 20-30 min regen
PICS!quote:
Oh. Maar die zitten toch nog steeds gedeeltelijk over je schouders? Of niet dan?quote:
Volgens mij is ie wezen fietsen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Maar die zitten toch nog steeds gedeeltelijk over je schouders? Of niet dan?
Maar hoe komt het dat je zo bent verbrand eigenlijk.
Mjah niet heel m'n schouders zijn verbrand, stukje arm/stuk schouder..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Maar die zitten toch nog steeds gedeeltelijk over je schouders? Of niet dan?
Maar hoe komt het dat je zo bent verbrand eigenlijk.
70kmquote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wezen fietsen.
Mijn rechterknie begeeft het al na 30-35quote:
Dit was ook wat meer dan gepland, was op het eind ook flink zoeken naar de goede balans om m'n knieën niet te veel te belasten..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn rechterknie begeeft het al na 30-3570, fuck, dat trek ik al zeker vijf jaar niet meer
Dit doe ik dan natuurlijk ook niet op m'n omafietsjequote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom niet verder dan m'n dagelijkse ritje heen en weer naar werk.
Dat haal je eerder met een 360 Fruut! Disks verwisselen je weet!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Pfff 70km. Dat haal ik alleen al van de bank naar de PS3 en terug op een dag (Games verwisselen je weet).
Die armen op 1.38 zwaaien ook zo mooi op dat ritmequote:
Je parasiteert bij de een paar flats verderop waar je stiekem naar binnen kan kijken met een verrekijker?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Pfff 70km. Dat haal ik alleen al van de bank naar de PS3 en terug op een dag (Games verwisselen je weet).
die kwam hier voor ik ging slapen, heb beter geslapen dan gisteren toen ik de halve nacht erg verkouden lag te zijn. Nu nog steeds goed verkouden, maar agh.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Ben al vanaf half 5 wakker, een of andere mug zat me te terroriseren. Wat zijn die beesten toch ontzettend sneaky
If there's a catch, it's that Robin will only be playable in two challenge maps.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:02 schreef Morthill het volgende:
fucking pre-order crap. Robin is speelbaar in Batman: AC, als je de game pre-ordert bij Best Buy
http://www.gameinformer.c(...)man-arkham-city.aspx
Het gaat om het principe. Kijk, bij LA Noire had je die krengen ook. Maar dan kun je als consument nog aan die spullen komen, door de DLC te kopen. Maar het gebeurt nu steeds vaker. Ik heb het lijstje exclusieve Transformerslijstje nog niet gezien, maar die zal er vast zijn. Bij War for Cybertron bestonden er ook skins van robots voor zo ongeveer elke grote gameshop in Amerika, die je dus niet kan krijgen op een andere manier.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
If there's a catch, it's that Robin will only be playable in two challenge maps.
nou wow, zo boeiend is het dan dus niet Morthill
Ja op dat punt heeft ie wel gelijk, maar goed zolang iedereen het maar blijft kopen zal het niet veranderen.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Kijk, bij LA Noire had je die krengen ook. Maar dan kun je als consument nog aan die spullen komen, door de DLC te kopen. Maar het gebeurt nu steeds vaker. Ik heb het lijstje exclusieve Transformerslijstje nog niet gezien, maar die zal er vast zijn. Bij War for Cybertron bestonden er ook skins van robots voor zo ongeveer elke grote gameshop in Amerika, die je dus niet kan krijgen op een andere manier.
Oh, ik heb niets tegen DLC, ik snap het wel. Maar dit soort pre-ordertroep vind ik ook erg irritant. Op die manier krijg ik geen kans om de zooi te krijgen, of ik moet gaan importeren. En ik ga natuurlijk niet bij elke shop het spel kopen, dus dat vind ik een rare gedachte van de uitgever. Nou ja, de zak met geld van de shops zullen wel groot zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja op dat punt heeft ie wel gelijk, maar goed zolang iedereen het maar blijft kopen zal het niet veranderen.
vroeger bij de SNES kreeg je gewoon een volledige game, die tijden zijn al lang voorbij
Aangezien je niets tegen DLC hebt hoef je niet bang te zijn, vaak komt die pre-order shit ook nog wel als DLC uit. Dus geen probleem voor jouquote:Op maandag 13 juni 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb niets tegen DLC, ik snap het wel. Maar dit soort pre-ordertroep vind ik ook erg irritant. Op die manier krijg ik geen kans om de zooi te krijgen, of ik moet gaan importeren. En ik ga natuurlijk niet bij elke shop het spel kopen, dus dat vind ik een rare gedachte van de uitgever. Nou ja, de zak met geld van de shops zullen wel groot zijn
Nee, klopt, maar het voelt toch vreemd dat consumenten die bij winkel A kopen iets gratis krijgen en wij er vervolgens 5 euro voor mogen ophoesten. Zeker aangezien het maar twee maps zijn snap ik dat niet. Stop dat desnoods in een CE of zo, dan is er nog een excuus om er later via DLC geld voor te vragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aangezien je niets tegen DLC hebt hoef je niet bang te zijn, vaak komt die pre-order shit ook nog wel als DLC uit. Dus geen probleem voor jou
Ja true, heel het DLC gebeuren gaat ook gewoon veel te ver. Maar misschien moet je hem dan ook bij winkel A kopen? En ja dan zit je weer met import te maken, maar goed het is ook wel Amerika he, daar verzinnen ze vanallesquote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar het voelt toch vreemd dat consumenten die bij winkel A kopen iets gratis krijgen en wij er vervolgens 5 euro voor mogen ophoesten. Zeker aangezien het maar twee maps zijn snap ik dat niet. Stop dat desnoods in een CE of zo, dan is er nog een excuus om er later via DLC geld voor te vragen.
Het punt is dat winkel A, B, C en D allemaal andere bonussen geven en je dus hoe dan ook content misloopt. De laatste keer dat ik pre-order content zou krijgen was bij RDR en toen was het plots op toen ik mijn pre-order ging ophalen. Gamemania is mij op dat moment als klant kwijtgeraakt, pauperwinkelquote:Op maandag 13 juni 2011 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, heel het DLC gebeuren gaat ook gewoon veel te ver. Maar misschien moet je hem dan ook bij winkel A kopen? En ja dan zit je weer met import te maken, maar goed het is ook wel Amerika he, daar verzinnen ze vanalles
Die paar rondes dat ze niet achter de safety car reden waren wel echt top jaquote:
Heb zelf JC2 op de pc, maar het spel is zeker geinig.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
Overigens met het overlijden van mijn PS3 nu wat meer met de Xbox360 aan de gang. Nou heb ik er niet zo veel spellen voor, maar speel dus nu af en toe Just Cause 2.
Wat een geinig spel is dat zeg!
Google is te moeilijk voor je?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:24 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe deed baas Schumi het?
Gouden tijden waren dat Schumi bij Ferrari
Wat een vijandigheid! Het is nog wel een vrije dag vandaag.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Google is te moeilijk voor je?
Hij was 4e op 0.4 seconde afstand van Webber.
Tyf met je googlequote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
DUUUUUUDDEEE WAT IS JE GAMERTag???!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
Overigens met het overlijden van mijn PS3 nu wat meer met de Xbox360 aan de gang. Nou heb ik er niet zo veel spellen voor, maar speel dus nu af en toe Just Cause 2.
Ik heb de makers van Just Cause donderdag gesproken! Maar ze waren niet echt gezellig ofzo, hadden er niet zoveel zin in.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
De herhaling van de missie intro-filmpjes wordt echt te gruwelijk irritant, maar verder is het echt een topgame inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
Wat lieten ze zien dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb de makers van Just Cause donderdag gesproken! Maar ze waren niet echt gezellig ofzo, hadden er niet zoveel zin in.
Wat een bullshitquote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef Fallen het volgende:
Heb je Morthill ooit vrolijk gezien dan?
Of er valt wel iets aan te merken op zijn studie/docenten/medestudenten/ingeleverd werk, of er is iets met een game niet naar zijn zin óf er maakt iemand wel een taalfout in een topic. Owja, en een 8 halen is natuurlijk 'not done' want het leven begint namelijk bij een 9+ en studie is het enige dat telt in deze maatschappij...
Maar verder is het een leuke vent die altijd in is voor een grapje.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een arcadegame waar ze mee bezig zijn. Iets met tanks en een boel kapot schieten.quote:
Schietenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef koei het volgende:
[..]
Een arcadegame waar ze mee bezig zijn. Iets met tanks en een boel kapot schieten.
Vind je dit serieus leuk?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:25 schreef Poit het volgende:
Even iets luchtigs tussendoor.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1104146
Wat is Toren C toch een hilarisch absurd programma..
Ik neem terug dat vrouwen geen humor hebben...
Ik moet hier echt enorm hard om lachen fruitquote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vind je dit serieus leuk?
Vrouwen en humor
Jeetjequote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet hier echt enorm hard om lachen fruit
Oh WAT ERRUG!!!quote:
Waarschijnlijk spamt ie dan je facebook/twitter/iedereen in je mail...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Poit het volgende:
Wat doet trouwens dat blokje met die blauwe +1 en die counter?
Als ik hover zegt ie: Klik hier om dit openbaar een +1 te geven.
En dan???
OH NOES!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk spamt ie dan je facebook/twitter/iedereen in je mail...
Waar heb je het over?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Poit het volgende:
Wat doet trouwens dat blokje met die blauwe +1 en die counter?
Als ik hover zegt ie: Klik hier om dit openbaar een +1 te geven.
En dan???
rechtste blokje naast facebook, twitter en hyves(RESPECT!!!!!)quote:
Dat rijmt op tietenquote:
Het lijkt een soort Google-counter of zoquote:Op maandag 13 juni 2011 16:22 schreef Poit het volgende:
[..]
rechtste blokje naast facebook, twitter en hyves(RESPECT!!!!!)
Hij pakt inderdaad m'n gmail account, ik zal eens even uitloggen en erop klikken!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het lijkt een soort Google-counter of zo
adblocker?quote:
mag niet van fokquote:
dat wil niet zeggen dat mensen die dingen niet gebruikenquote:
Misschien omdat je meer rechten hebt dan de gemiddelde gebruiker?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:35 schreef koei het volgende:
ik zie ook niks... Ook geen hyves-icoontje ofzo...
High Noonquote:Op maandag 13 juni 2011 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer rechten hebt dan de gemiddelde gebruiker?
Anyhow, zin om een film te downloaden, iemand een tip??
De western of het drama?quote:
Western uiteraardquote:
Niet in the mood voor een western maar hij wordt binnengepomptquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
Spank zat er ook iemand in met een lange tong power?
Catfish, Paul, Source Code of Limitlessquote:Op maandag 13 juni 2011 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer rechten hebt dan de gemiddelde gebruiker?
Anyhow, zin om een film te downloaden, iemand een tip??
Nee, die hebben ze al gehad in X2 of X3 volgens mijquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
Spank zat er ook iemand in met een lange tong power?
Thnxquote:
Alle X-Men comics? Ik wens je een fijn vervolg van de rest van je leven...!quote:
Hoeveel zijn er? 500? 1000? de limiet van x^2?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alle X-Men comics? Ik wens je een fijn vervolg van de rest van je leven...!
X1 zelfs.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze al gehad in X2 of X3 volgens mij
Overdrijven is je niet vreemd spanky!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alle X-Men comics? Ik wens je een fijn vervolg van de rest van je leven...!
De film klopt dan ook niet geheel (of geheel niet) tov de comicsquote:Op maandag 13 juni 2011 15:56 schreef koei het volgende:
Ik vond die ene met die engeltjesvleugels een beetje stom!
En ik vond het ook stom dat de Darwin X-men helemaal geen echte Darwin X-men bleek te zijn!
Ik zeg nergens wat anders. Al vond ik die twee reggae-gasten wel erg storend. Maar eye candy. Het verhaal gaat nergens over, heeft niets meer te maken met de oude serie van weleer, maar het is gewoon vermaak. En daar had ik het over bij Michael Bay poeptquote:Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
Die Transformer film zijn gewoon tof jong
Downloadfilmpje dusquote:Op maandag 13 juni 2011 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens Fruit, over X-Men: First Class, het is objectief gezien geen enorm goede film, het blijft een Summer Blockbuster en een superheldenfilm, maar ik vond het verrassend tof. ik moet wel zeggen dat ik de originele comics niet ken, maar de x-men films en de comics spelen in een ander universum dus dat hoeft niet een belemmering te zijn...
De mutanten waren gaar, maar ergens klopt het ook: het gaan om mutanten in het algemeen, niet alle mutaties zijn het meest praktische en je zag hier wel mooi hoe ze van hun eigen eigenaardigheden iets strijdvaardigs maakten.
Nouja, ik vond hem gewoon tof, zeker de aankleding deed het goed bij mij
BERLIJNSE MUUR NEER!quote:
Agh, films als deze zijn prima popcornvermaak voor in de bios hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Shit! Ik ga zo naar de bios naar die filmnouja we zullen zien!
Komt goed kleine!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Shit! Ik ga zo naar de bios naar die filmnouja we zullen zien!
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Morthill het volgende:
Damn, de plottwist in de laatste aflevering van The Killing
Fuck. Ik ben nu bij de zesde aflevering, vanavond nog even verder kijken!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Morthill het volgende:
Zo kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Morthill het volgende:
Moet ik het 17-jarig nichtje van mijn vriendin waarschuwen dat jij er ook bent?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:02 schreef Poit het volgende:
Ben zo blij dat Skrillex naar Lowlands komt!!
Hell yeah!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:13 schreef Tain het volgende:
Mogguh
[..]
Moet ik het 17-jarig nichtje van mijn vriendin waarschuwen dat jij er ook bent?
Geen picsquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef Poit het volgende:
Avond lieverds.
Ingemaakt door GameBabe net..
Wel m'n eigen kreeft mogen slachten
Naisssquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen picsmisschien kan je haar vinden op FB
Maar ik heb wel een andere pic voor je!
[ afbeelding ]
Altijd als jij in de trein zit toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die kreeft slachten was dan weer minder mijn specialiteit met mijn schele donder...
Pff het is nationale huisvrouwendag in de trein volgens mij
Die was ook awesome jaquote:
Ik niet ieder geval.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:10 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen!
Zijn er hier ook mensen die Neptune's Pride (gratis on-line game) spelen?
Ken het hele spel nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:10 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen!
Zijn er hier ook mensen die Neptune's Pride (gratis on-line game) spelen?
Moet nog steeds beginnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet snel ook even de laatste eps van game of thrones afkijken
Hier ook, heb wel alle afleveringen staan maar nog niks gekekenquote:
shamequote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier ook, heb wel alle afleveringen staan maar nog niks gekeken
boefje!quote:
Ik schrok me dus echt de tering.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen picsmisschien kan je haar vinden op FB
Maar ik heb wel een andere pic voor je!
[ afbeelding ]
Nu wel iets minder suf?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik schrok me dus echt de tering.
Ik scrollde met mn suffe kop omlaag, PRECIES op dat plaatje.
Bedankt.
Mooi toch, gelijk wakkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik schrok me dus echt de tering.
Ik scrollde met mn suffe kop omlaag, PRECIES op dat plaatje.
Bedankt.
MGS 3D wordt grootste 3DS-gamequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:47 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)dubbele-grootte.html
Ik wil deze!!
Hee een games site op FOK!... Is dat nieuw?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MGS 3D wordt grootste 3DS-game
link dan godverdomme daar naartoe
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Hee een games site op FOK!... Is dat nieuw?
Zoek eens op "Robijn wasmiddel"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kon geen Robijn intensief plaatje vinden
Of op natte tostiquote:
Laag staan versterkt het hebben van een leven alleen maar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ik sta ernstig laag! zal voorlopig met het klussen in mijn woning nog wel lager worden
Ik sta ernstig hoogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ik sta ernstig laag! zal voorlopig met het klussen in mijn woning nog wel lager worden
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:37 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Laag staan versterkt het hebben van een leven alleen maar!
Iedereen die er niet in staat, wint
Nee Tain, jij staat hoog, Poit staat ernstig hoog!quote:
Aantal posts van Poit is wel ernstig, maar mijn hoeveelheid topics is ernstigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee Tain, jij staat hoog, Poit staat ernstig hoog!
En dat posten ze vandaag? gbatemp kwam hier vorige week al mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MGS 3D wordt grootste 3DS-game
link dan godverdomme daar naartoe
Sowwyquote:
Schrale troost:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Aantal posts van Poit is wel ernstig, maar mijn hoeveelheid topics is ernstig
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf hem geweldig vinden
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Idd hahahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Statistiekjes
Het is duidelijk dat ik meer moet posten en vaker de lapo moet snipen!
Haha ja inderdaad, 5th element is ook echt een bazenfilm en de enige film waarin Chris Tucker te harden isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Jackie Brown dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, 5th element is ook echt een bazenfilm en de enige film waarin Chris Tucker te harden is
haha..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:36 schreef Gamer_V het volgende:
Wel eindelijk een topicnummer voor het volgende deel
quote:
http://www.imdb.com/name/nm0000676/#Actorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]zat Chris Tucker daarin? Lang geleden dat ik die film heb gezien...
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:04 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0000676/#Actor
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat had ik uiteraard wel gevonden, maar kon me het niet herinneren, dat was wat ik probeerde te zeggen
Paar minuutjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]zat Chris Tucker daarin? Lang geleden dat ik die film heb gezien...
Vandaar dat het ook een goede film isquote:
Vond hem zelf wel ok, maar niet super.quote:
Ik vind Chris Tucker juist fantastischquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, 5th element is ook echt een bazenfilm en de enige film waarin Chris Tucker te harden is
quote:
Me tooquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Statistiekjes
Het is duidelijk dat ik meer moet posten en vaker de lapo moet snipen!
Zo genoeg werk voor fysio's in japan!quote:
Oh.. valt mee!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zag Bart een tof lijstje posten in een andere reeks, dus hierbij
Poststats voor de Topicreeks: GAM SC
Gestart op 22-05-2004 om 01:50:43 door Fuxl
Aantal topics: 722
Statistiekjesgeilheid
quote:
quote:
Heb helemaal niets gezien van PP.. Veel te druk bezig geweest met bier drinken en ontbrakken..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Hejje de registratie van 3FM al gezien van PP?.
Mnoh! Wel gruwelijk hard verbrand.
Da's ook wel belangrijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb helemaal niets gezien van PP.. Veel te druk bezig geweest met bier drinken en ontbrakken..
quote:
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef Morthill het volgende:
en nu weet ik ook weer wat ik zo haatte aan Prototypede bossfights die niet uitdagend waren, maar voornamelijk irritant en de repetitieve gameplay.
Tijd om mijn gamekast op te ruimenAls iemand nog wat oude 360-meuk wil hebben?
Mja, verbranden gaat soms hard zonder dat je er erg in hebt... overkomt mij ook meerdere keren per jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Hejje de registratie van 3FM al gezien van PP?.
Mnoh! Wel gruwelijk hard verbrand.
De standaardmeuk. Gears 1 en 2, Too Human, Fracture, Crackdown, Call of Juarez, Dirt 2, Timeshift, Prototype, Dark Sector en daar gaat vast nog het een en ander bijkomen. Kast staat vol games die ik echt nooit meer zal spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding?
Aangezien ik momenteel een defecte PS3 heb en een oude gammele Xbox360 die ik gekregen heb, kan ik misschien nog wel wat voor dat rammelbakje gebruiken.
Nah.. Het was wel leuk, maar ik ga er niet meer heen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, verbranden gaat soms hard zonder dat je er erg in hebt... overkomt mij ook meerdere keren per jaar.
Maar heb je het leuk gehad verder? Heb wel wat op tv voorbij zien komen, maar het kon me allemaal niet zo boeien eerlijk gezegd.
ah... echte meuk dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
De standaardmeuk. Gears 1 en 2, Too Human, Fracture, Crackdown, Call of Juarez, Dirt 2, Timeshift, Prototype, Dark Sector en daar gaat vast nog het een en ander bijkomen. Kast staat vol games die ik echt nooit meer zal spelen.
Nee, ga morgen wel even bellen voor info.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:01 schreef Poit het volgende:
Fallen, heb je nog gekeken naar die site voor PS3 reparatie?
Ik kan gelukkig zeggen dat ik er nog nooit geweest ben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah.. Het was wel leuk, maar ik ga er niet meer heen.
Zeker wel, de 60 gig is door z'n backwards compatibility nog steeds in trek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ga morgen wel even bellen voor info.
Zit te twijfelen tussen gewoon een nieuwe halen of deze repareren. Misschien is repareren en doorverkopen ook wel een optie. Zou dat nog wat opleveren, een 60GB PS3?
ja je moet wat over hebben voor Dave grohlquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig zeggen dat ik er nog nooit geweest ben.
Overigens mis ik Dynamo wel... 3 dagen een bak herrie en bier.
Waarom denk je dat ik ervan af wilquote:
Hoeveel wil je voor Prototype?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
De standaardmeuk. Gears 1 en 2, Too Human, Fracture, Crackdown, Call of Juarez, Dirt 2, Timeshift, Prototype, Dark Sector en daar gaat vast nog het een en ander bijkomen. Kast staat vol games die ik echt nooit meer zal spelen.
Het is een reviewcopy die ik van Activision gekregen heb, dus als je de verzendkosten betaalt mag je hem gratis hebben wat mij betreft.quote:
Hij is verkregen in de tijd van F!g, maar het is niet dé reviewcopy van F!g, was gewoon een exemplaar dat ze nog hadden liggen tijdje na de launch.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef wc-eend het volgende:
Ohhhhh niet een reviewcopy via FOK!games toch... Anders doe ik wat fout..Maar als tie niet via FOK!games verkregen is dan heb je een deal
Zelfspotquote:
Nee, het doet Herbalife.quote:
?quote:
Nee hoor, the Duke is precies wat ik er van verwachtequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hoor ik nix meer over de Duke valt die zo tegen?
Dat leek mij ook ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor, the Duke is precies wat ik er van verwachte
Super goed Shar!!!!!!!!quote:
snorretjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Super goed Shar!!!!!!!!
Die scheldmail
omfg nou wil ik helemaal die eps kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Poit het volgende:
Damn man!!
Game of Thrones!!!!
WHAT DA FUUUUUUUUUCK!!
Echt hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Poit het volgende:
Damn man!!
Game of Thrones!!!!
WHAT DA FUUUUUUUUUCK!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Echt he
Game of Thrones spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Morthill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net wat afleveringen binnen gehaald. Morgen ga ik starten met de serie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Poit het volgende:
Damn man!!
Game of Thrones!!!!
WHAT DA FUUUUUUUUUCK!!
Waarom speciaal vrijdag?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg nou wil ik helemaal die eps kijkenmaar nog even wachten tot vrijdagavond
Word een korte nacht voor jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg nou wil ik helemaal die eps kijkenmaar nog even wachten tot vrijdagavond
Die afleveringen duren een uur, maar damn wat is dat uur snel voorbijquote:
En zondag de laatste aflevering alweerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die afleveringen duren een uur, maar damn wat is dat uur snel voorbij
hangt er vanaf wat je hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef Morthill het volgende:
en nu weet ik ook weer wat ik zo haatte aan Prototypede bossfights die niet uitdagend waren, maar voornamelijk irritant en de repetitieve gameplay.
Tijd om mijn gamekast op te ruimenAls iemand nog wat oude 360-meuk wil hebben?
Ga je mond eens spoelen! Crackdown meuk noemenquote:
Ik heb nog steeds nachtmerries over die orbsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen! Crackdown meuk noemen
Ik heb ook nog wel wat 360 spul voor je liggen. PGR 3, Rainbow Six 1 en 2, Viva Pinata 1 en 2, crackdown, guitar hero en nog wat zooi.
Maar daarna begint True Blood weer!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En zondag de laatste aflevering alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ook, vooral het feit dat mijn game gebugged was en de laatste agility orb nergens te vinden was. Hoeveel doelloze uren ik niet in Pacific City besteed hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nachtmerries over die orbs
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar daarna begint True Blood weer!!
Game of Thrones meuk hieronder.Deze zomer ook nog Entourage, Weeds en Breaking Bad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It never stopsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg dat is wel heel erg.. ik heb ze wel allemaal kunnen vinden, samen met een maat in coop.. We stonden volgens mij allebei te dansen hahahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, vooral het feit dat mijn game gebugged was en de laatste agility orb nergens te vinden was. Hoeveel doelloze uren ik niet in Pacific City besteed heb
'ALLO!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |