quote:Op zondag 12 juni 2011 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/sport/25(...)uur-van-le-mans.html
pfff vooral bij de 2de crash komen een paar mensen goed weg
Vette crash!quote:
Je hebt mijn adres? Awesome!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Tain het volgende:
Woei
Gefeliciteerd!
Jullie zijn de winnaars van het prijzenpakket van Kung Fu Panda 2!
De vrijkaartjes en de frisbee zullen zo snel mogelijk jullie kant op komen.
Pumps met hoge hakkenquote:
Deze:quote:
jaquote:
Dat is heel gezond als vrouw. Veel schoenen hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze:
http://images.asos.com/in(...)/black/image1xxl.jpg
En deze:
http://images.asos.com/in(...)68/gold/image1xl.jpg
Ik heb sowieso ehm redelijk veel pumpstot grote ergernis van fruit
Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:27 schreef koei het volgende:
ja
En ik dacht dat het wel mee zou vallen omdat onze vluchttijden best gunstig waren om het normale ritme direct weer op te pakken... Maar helaas dus
Ik ook niet, toen ik naar AU ging had ik nergens last van vreemd genoegquote:Op zondag 12 juni 2011 19:30 schreef Kuukske het volgende:
Daar ben je mooi klaar mee.. Geen idee hoe je dat oplost trouwens. Ik ben nog nooit gejetlagged.
Nieuw zeeland ha dik ook nergens last van, maar 1x naar Japan was ook zo'n gevalletje "kut het is 1 uur 's middags".quote:Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ook niet, toen ik naar AU ging had ik nergens last van vreemd genoeg
Nee, ik vloog heen en terug via Japanquote:Op zondag 12 juni 2011 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij ligt het ook aan de vliegrichting. Kwam jij terug via de VS?
Ik ben blij dat je weer terug bent. SC's zijn toch wel leeg zonder jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
Nieuw zeeland ha dik ook nergens last van, maar 1x naar Japan was ook zo'n gevalletje "kut het is 1 uur 's middags".
Nu weinig last, half 12 naar bed, 8 uur op, en net even een inzakkertje, dus ben maar even gaan lopen. Frisse lucht
Mooi vooruitzicht!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef koei het volgende:
Ik denk dat het ook niet puur de jetlag is, maar een kleine jetlag in combinatie met een week lang veel te weinig slaap. Ach, gelukkig morgen nog de hele dag vrij en dinsdag pas om 12 uur beginnen!
Ik heb nu wel 4 gratis ps3 games en 2 pspgames. Amerikaans account had ook nog een welcome back! Alleen waar ik de NL-PSP games kan vinden? Zijn die er niet of zo?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent. SC's zijn toch wel leeg zonder jou.
Dat is nog altijd beter dan een verschroeide rug.quote:
Omdat je dan boven de kleine man uitkomt?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Deze:
http://images.asos.com/in(...)/black/image1xxl.jpg
En deze:
http://images.asos.com/in(...)68/gold/image1xl.jpg
Ik heb sowieso ehm redelijk veel pumpstot grote ergernis van fruit
Haha nee dat haal ik zelf met mijn hoogste hakken (14 cm) niet. Ik ben maar 1.62quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat je dan boven de kleine man uitkomt?
Het gaat niet over de W hé Stefan!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat je dan boven de kleine man uitkomt?
Al gedaan.. even geen t-shirt aan dusquote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan een verschroeide rug.
Of andere belangrijke ledematen.
Maar! Er is een verlichting. Die heet Aftersun. Smeren dus
Beetje saai dit jaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Dit wordt een van de langste F1-races ooit denk ik zoZe verwachten nog 20-30 min regen
PICS!quote:
Oh. Maar die zitten toch nog steeds gedeeltelijk over je schouders? Of niet dan?quote:
Volgens mij is ie wezen fietsen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Maar die zitten toch nog steeds gedeeltelijk over je schouders? Of niet dan?
Maar hoe komt het dat je zo bent verbrand eigenlijk.
Mjah niet heel m'n schouders zijn verbrand, stukje arm/stuk schouder..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Maar die zitten toch nog steeds gedeeltelijk over je schouders? Of niet dan?
Maar hoe komt het dat je zo bent verbrand eigenlijk.
70kmquote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wezen fietsen.
Mijn rechterknie begeeft het al na 30-35quote:
Dit was ook wat meer dan gepland, was op het eind ook flink zoeken naar de goede balans om m'n knieën niet te veel te belasten..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn rechterknie begeeft het al na 30-3570, fuck, dat trek ik al zeker vijf jaar niet meer
Dit doe ik dan natuurlijk ook niet op m'n omafietsjequote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom niet verder dan m'n dagelijkse ritje heen en weer naar werk.
Dat haal je eerder met een 360 Fruut! Disks verwisselen je weet!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Pfff 70km. Dat haal ik alleen al van de bank naar de PS3 en terug op een dag (Games verwisselen je weet).
Die armen op 1.38 zwaaien ook zo mooi op dat ritmequote:
Je parasiteert bij de een paar flats verderop waar je stiekem naar binnen kan kijken met een verrekijker?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Pfff 70km. Dat haal ik alleen al van de bank naar de PS3 en terug op een dag (Games verwisselen je weet).
die kwam hier voor ik ging slapen, heb beter geslapen dan gisteren toen ik de halve nacht erg verkouden lag te zijn. Nu nog steeds goed verkouden, maar agh.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Ben al vanaf half 5 wakker, een of andere mug zat me te terroriseren. Wat zijn die beesten toch ontzettend sneaky
If there's a catch, it's that Robin will only be playable in two challenge maps.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:02 schreef Morthill het volgende:
fucking pre-order crap. Robin is speelbaar in Batman: AC, als je de game pre-ordert bij Best Buy
http://www.gameinformer.c(...)man-arkham-city.aspx
Het gaat om het principe. Kijk, bij LA Noire had je die krengen ook. Maar dan kun je als consument nog aan die spullen komen, door de DLC te kopen. Maar het gebeurt nu steeds vaker. Ik heb het lijstje exclusieve Transformerslijstje nog niet gezien, maar die zal er vast zijn. Bij War for Cybertron bestonden er ook skins van robots voor zo ongeveer elke grote gameshop in Amerika, die je dus niet kan krijgen op een andere manier.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
If there's a catch, it's that Robin will only be playable in two challenge maps.
nou wow, zo boeiend is het dan dus niet Morthill
Ja op dat punt heeft ie wel gelijk, maar goed zolang iedereen het maar blijft kopen zal het niet veranderen.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Kijk, bij LA Noire had je die krengen ook. Maar dan kun je als consument nog aan die spullen komen, door de DLC te kopen. Maar het gebeurt nu steeds vaker. Ik heb het lijstje exclusieve Transformerslijstje nog niet gezien, maar die zal er vast zijn. Bij War for Cybertron bestonden er ook skins van robots voor zo ongeveer elke grote gameshop in Amerika, die je dus niet kan krijgen op een andere manier.
Oh, ik heb niets tegen DLC, ik snap het wel. Maar dit soort pre-ordertroep vind ik ook erg irritant. Op die manier krijg ik geen kans om de zooi te krijgen, of ik moet gaan importeren. En ik ga natuurlijk niet bij elke shop het spel kopen, dus dat vind ik een rare gedachte van de uitgever. Nou ja, de zak met geld van de shops zullen wel groot zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja op dat punt heeft ie wel gelijk, maar goed zolang iedereen het maar blijft kopen zal het niet veranderen.
vroeger bij de SNES kreeg je gewoon een volledige game, die tijden zijn al lang voorbij
Aangezien je niets tegen DLC hebt hoef je niet bang te zijn, vaak komt die pre-order shit ook nog wel als DLC uit. Dus geen probleem voor jouquote:Op maandag 13 juni 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb niets tegen DLC, ik snap het wel. Maar dit soort pre-ordertroep vind ik ook erg irritant. Op die manier krijg ik geen kans om de zooi te krijgen, of ik moet gaan importeren. En ik ga natuurlijk niet bij elke shop het spel kopen, dus dat vind ik een rare gedachte van de uitgever. Nou ja, de zak met geld van de shops zullen wel groot zijn
Nee, klopt, maar het voelt toch vreemd dat consumenten die bij winkel A kopen iets gratis krijgen en wij er vervolgens 5 euro voor mogen ophoesten. Zeker aangezien het maar twee maps zijn snap ik dat niet. Stop dat desnoods in een CE of zo, dan is er nog een excuus om er later via DLC geld voor te vragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aangezien je niets tegen DLC hebt hoef je niet bang te zijn, vaak komt die pre-order shit ook nog wel als DLC uit. Dus geen probleem voor jou
Ja true, heel het DLC gebeuren gaat ook gewoon veel te ver. Maar misschien moet je hem dan ook bij winkel A kopen? En ja dan zit je weer met import te maken, maar goed het is ook wel Amerika he, daar verzinnen ze vanallesquote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar het voelt toch vreemd dat consumenten die bij winkel A kopen iets gratis krijgen en wij er vervolgens 5 euro voor mogen ophoesten. Zeker aangezien het maar twee maps zijn snap ik dat niet. Stop dat desnoods in een CE of zo, dan is er nog een excuus om er later via DLC geld voor te vragen.
Het punt is dat winkel A, B, C en D allemaal andere bonussen geven en je dus hoe dan ook content misloopt. De laatste keer dat ik pre-order content zou krijgen was bij RDR en toen was het plots op toen ik mijn pre-order ging ophalen. Gamemania is mij op dat moment als klant kwijtgeraakt, pauperwinkelquote:Op maandag 13 juni 2011 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, heel het DLC gebeuren gaat ook gewoon veel te ver. Maar misschien moet je hem dan ook bij winkel A kopen? En ja dan zit je weer met import te maken, maar goed het is ook wel Amerika he, daar verzinnen ze vanalles
Die paar rondes dat ze niet achter de safety car reden waren wel echt top jaquote:
Heb zelf JC2 op de pc, maar het spel is zeker geinig.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
Overigens met het overlijden van mijn PS3 nu wat meer met de Xbox360 aan de gang. Nou heb ik er niet zo veel spellen voor, maar speel dus nu af en toe Just Cause 2.
Wat een geinig spel is dat zeg!
Google is te moeilijk voor je?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:24 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe deed baas Schumi het?
Gouden tijden waren dat Schumi bij Ferrari
Wat een vijandigheid! Het is nog wel een vrije dag vandaag.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Google is te moeilijk voor je?
Hij was 4e op 0.4 seconde afstand van Webber.
Tyf met je googlequote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
DUUUUUUDDEEE WAT IS JE GAMERTag???!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
Overigens met het overlijden van mijn PS3 nu wat meer met de Xbox360 aan de gang. Nou heb ik er niet zo veel spellen voor, maar speel dus nu af en toe Just Cause 2.
Ik heb de makers van Just Cause donderdag gesproken! Maar ze waren niet echt gezellig ofzo, hadden er niet zoveel zin in.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
De herhaling van de missie intro-filmpjes wordt echt te gruwelijk irritant, maar verder is het echt een topgame inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 12:49 schreef Fallen het volgende:
Wat lieten ze zien dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb de makers van Just Cause donderdag gesproken! Maar ze waren niet echt gezellig ofzo, hadden er niet zoveel zin in.
Wat een bullshitquote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef Fallen het volgende:
Heb je Morthill ooit vrolijk gezien dan?
Of er valt wel iets aan te merken op zijn studie/docenten/medestudenten/ingeleverd werk, of er is iets met een game niet naar zijn zin óf er maakt iemand wel een taalfout in een topic. Owja, en een 8 halen is natuurlijk 'not done' want het leven begint namelijk bij een 9+ en studie is het enige dat telt in deze maatschappij...
Maar verder is het een leuke vent die altijd in is voor een grapje.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een arcadegame waar ze mee bezig zijn. Iets met tanks en een boel kapot schieten.quote:
Schietenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef koei het volgende:
[..]
Een arcadegame waar ze mee bezig zijn. Iets met tanks en een boel kapot schieten.
Vind je dit serieus leuk?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:25 schreef Poit het volgende:
Even iets luchtigs tussendoor.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1104146
Wat is Toren C toch een hilarisch absurd programma..
Ik neem terug dat vrouwen geen humor hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |