15-20 minuten. Ik heb hier erg mijn best op gedaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef .Neovo. het volgende:
Succes!
Hoelang ben je bezig geweest de OP te schrijven?
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef porsche1 het volgende:
Het zou natuurlijk handig zijn om een moderator voor in de nacht erbij te hebben in ONZ. Want nu zie ik vaak genoeg dubbele nachtbagger topics, bagger topics en topics die gewoon niet toegestaan zijn. En die worden dan niet gesloten omdat er geen moderator online is. Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik bijna elke nacht online, dus ik kan het sluiten!
Ha, leuk dat je dit dacht!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ha, leuk dat je dit dacht!
Dat denken wel meer mensen. Maar mijn hart ligt bij ONZ!
Ik post ook wel redelijk wat in KLB, maar ik vind dat daar soms veel zeurpieten zitten en rare mensen.
Hier in ONZ zitten meestal grappige, leuke mensen!
Zoals jij!
Ik bedoel daar natuurlijk niet mee dat ik alles ga sluiten hè.quote:
Ik heb zitten twijlen, in de Feedback of in ONZ.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef vaagjunior het volgende:
Hmm klinkt goed:) alleen jammer dat je dit in ONZ zelf plaatst
Dat soort topics maakt ONZ het beste subforum van FOK!.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik bedoel daar natuurlijk niet mee dat ik alles ga sluiten hè.
Ik sluit wat niet door de beugel kan, topics waar ongeveer niemand in reageert en wat heel erg bagger is, wat totaal niet door de beugel kan en waar bijvoorbeeld persoonlijke informatie in staat.
Zoals je weet mag er van mij veel, en vind ik het meestal ook leuk de topics.
quote:
ow jammer, we konden nog wel n handje gebruiken op klbquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ha, leuk dat je dit dacht!
Dat denken wel meer mensen. Maar mijn hart ligt bij ONZ!
Ik post ook wel redelijk wat in KLB, maar ik vind dat daar soms veel zeurpieten zitten en rare mensen.
Hier in ONZ zitten meestal grappige, leuke mensen!
Zoals jij!
Oh stuur hem maar naar klb; daar zit ik toch weinigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
ow jammer, we konden nog wel n handje gebruiken op klb
Zoals ik al melden, mijn hart ligt bij ons. Maar ik zal ook geen nee zeggen tegen een ander forum.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
ow jammer, we konden nog wel n handje gebruiken op klb
Er zijn wel meer users die Mod willen worden denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat ie niet voor KLB gaat, had ie mooi mij kunnen opvolgen.
Nee hoor, dat mag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dat gaat nog eens wat worden als pors mod is (zo'n gebrekkige grammaticale correctheid)
Het lijkt mij wel leuk, maar ik heb niets met kinderen en heb zelf ook nog geen kinderen.quote:
Serieus? Op KLB?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn wel meer users die Mod willen worden denk ik.
ja alleen moeten we die dan ook nog als collega willenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn wel meer users die Mod willen worden denk ik.
Je wilde toch klein beginnen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk, maar ik heb niets met kinderen en heb zelf ook nog geen kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
O okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag.
Ik heb Smegmanus ook al wat keertjes verbeterd. Dat maakt niets uit! Zolang het leesbaar is is het goed.
[..]
Het lijkt mij wel leuk, maar ik heb niets met kinderen en heb zelf ook nog geen kinderen.
Vast wel.quote:
Dat kan ik begrijpen, maar het kan ook teveel worden en dan is een hulpje toch wel handig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja alleen moeten we die dan ook nog als collega willen
Dit bedoel ik!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip mang inspector porsj1.
Vanaf nu noem ik je inspector porsj1.
Kusje.
Echt hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Che_ het volgende:
porsche1 als mod___! Waar gaat het heen?
Veel te kinderachtig en scheld onnodig vaak zonder reden. Hangt nu opeens de mor/an -aalridder uit
Tegen.
Een mod wiens posts altijd spelfouten bevatten, zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Een mod met 300 notes, zie je het al voor je?
Er zijn genoeg moderators met 100-200+ aan notes. Als moderator hoef je geen 0 notes hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef ConscienceNL het volgende:
306.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef ConscienceNL het volgende:
Jij voelt je wel lekker volwassen op een forum als dit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
1 woord klopt in jouw zin:
kind
Ik ben niet volwassenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef BMWeetje het volgende:
[..]
Jij voelt je wel lekker volwassen op een forum als dit?
Mail naar no-reply@fok.nlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef Nickjuh16 het volgende:
Ik wil ook graag solliciteren voor mod.![]()
Waar kan ik dat doen?
Kanker een eind op joh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
1 woord klopt in jouw zin:
kind
Dit is het enige waarvan ik zeg "je hebt een punt".quote:Het zou natuurlijk handig zijn om een moderator voor in de nacht erbij te hebben in ONZ. Want nu zie ik vaak genoeg dubbele nachtbagger topics, bagger topics en topics die gewoon niet toegestaan zijn. En die worden dan niet gesloten omdat er geen moderator online is.
Zoiets jaquote:
quote:
Dit is niet slim om te zeggen, want nu gaan ze me juist mod maken zodat jij weg gaat.quote:
npquote:Op zondag 12 juni 2011 03:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]Heel mooi. Leuk dat je me zo support.
[..]
Dit is niet slim om te zeggen, want nu gaan ze me juist mod maken zodat jij weg gaat.
Maar, bedankt dat je me support.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Dit.quote:Op zondag 12 juni 2011 05:24 schreef liesje1979 het volgende:
Blijf gewoon de baggeruser die je bent.
quote:Op zondag 12 juni 2011 05:24 schreef liesje1979 het volgende:
Dit.quote:Op zondag 12 juni 2011 05:24 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Dat wou ik net vragen!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef zovty het volgende:
Mooi streven!
Ik heb alleen nog een vraagje voor ik je kandidatuur onderschrijf...
Is het friet of patat?
prima idee, het moderatorschap is iets wat niet zomaar vergeven moet worden dus laten we Porsche de duimschroeven even flink aandraaien...quote:
Fratiet of piefratquote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef zovty het volgende:
Mooi streven!
Ik heb alleen nog een vraagje voor ik je kandidatuur onderschrijf...
Is het friet of patat?
quote:
Eensch, gebruikersnaamhier; wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oh stuur hem maar naar klb; daar zit ik toch weinig
Ik vind het leuk dat je me goed vind zoals ik ben, maar er moet ook verandering zijn. Ik wil nou niet op Obama gaan lijken met zoeen afspraak, maar ik bedoel meer van dat ik ook iets terug kan doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 05:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wut ben jij geen mod meer?quote:
Ga je FOK! veranderen dan? Yes we canquote:Op zondag 12 juni 2011 12:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je me goed vind zoals ik ben, maar er moet ook verandering zijn. Ik wil nou niet op Obama gaan lijken met zoeen afspraak, maar ik bedoel meer van dat ik ook iets terug kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
#carequote:
lolwut?quote:
Geenstijlquote:
Kun je trouwens ook stemmen op een moderator die geen mod meer zou moeten zijn? Ik ken er wel een die ik weg zou willen hebben.quote:
Open er een topic over ofzeau.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef coban het volgende:
[..]
Kun je trouwens ook stemmen op een moderator die geen mod meer zou moeten zijn? Ik ken er wel een die ik weg zou willen hebben.
Het was een serieuze vraag. En als ik er een topic over open dan ken ik een mod die hem binnen exact 4 seconden sluit.quote:
Hoezo dat ?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
Wil je dat we allemaal dood gaan ofzeau?
Tell us !!!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef coban het volgende:
[..]
Kun je trouwens ook stemmen op een moderator die geen mod meer zou moeten zijn? Ik ken er wel een die ik weg zou willen hebben.
Serieuze vragen in ONZquote:Op zondag 12 juni 2011 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. En als ik er een topic over open dan ken ik een mod die hem binnen exact 4 seconden sluit.
Denk na. Porsche1.quote:
Nee. Jij?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Serieuze vragen in ONZ
Ben je dom ofzo?
porsche1 is een baas joh.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:00 schreef coban het volgende:
[..]
Denk na. Porsche1.
Als ik het zeg dan wordt die mod boos en gaat hij extra gemeen doen tegen mij.
Alles wat ik zeg kan tegen mij gebruikt worden, sorry.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
porsche1 is een baas joh.
maae PM me dan, ik wil het weten
Ik ben geen vrouw.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg kan tegen mij gebruikt worden, sorry.
quote:
Pas je profiel dan even aan, of wil je graag als vrouw gezien worden ofzo?quote:
Het is wel een vrouw en Handboek is verliefd op haar.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pas je profiel dan even aan, of wil je graag als vrouw gezien worden ofzo?
Ik ga een iemand nadoen: Open er een topic over ofzeau. Kun je je teleurstelling in kwijt.quote:
hihi ja. Ik trek ook vaak vrouwelijke kleding aan thuis, buiten durf ik dat niet zo goed. En dan ga ik dansen voor de spiegel en voel ik mij vrouwelijk. Ik ben al begonnen met hormonen slikken, en het werkt. Jullie hebben geen optie: travestiet dus aanpassen gaat niet, hihi.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pas je profiel dan even aan, of wil je graag als vrouw gezien worden ofzo?
BUSTED!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga een iemand nadoen: Open er een topic over ofzeau. Kun je je teleurstelling in kwijt.
Iedere idioot had het al door, ik dacht dat je me trolldequote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
BUSTED!
Nu weet ik welke mod je weg wil hebben..
mensen die in-direct antwoord geven
Duh.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:13 schreef coban het volgende:
[..]
Iedere idioot had het al door, ik dacht dat je me trollde
wrm ben jij nog geen mod danquote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef squatt3r het volgende:
Er kunnen nooit genoeg mods met overgewicht zijn, goed initiatief!
Dan zou ik dat ook moeten zien.quote:
Zou je mij als KLB mod willen hebben ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja alleen moeten we die dan ook nog als collega willen
Attendeer je maten achter de schermen dan eens op dit topic.quote:
Aardig doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef OBinLaden het volgende:
Boycott Porsche, wij willen jou niet als moderator!
ik wordt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef OBinLaden het volgende:
Damn, ik dacht, ik naai topic, ik wordt mod, maar nee, topic wordt verwijderdt.
VOTE VOOR MIJ, BEN VEEL BETERE MOD!
donequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Attendeer je maten achter de schermen dan eens op dit topic.
Jammer dat 'ie zo'n dikke kop heeftquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik stem ook wel voor. Porsche1 is wel een goede gozer!
Alleen maar omdat hij een Masters Of Hardcore bomberjack heeft!
Je geeft me weer inspiratie voor een mooi topic.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie zo'n dikke kop heeft
quote:
Hmmm, that didn't workquote:
Wat moet ik doen om moderator te worden?quote:
Pics?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie zo'n dikke kop heeft
Er is nog hoop, er zijn nog andere forums!quote:
Weet ik niet. Ze geven geen reden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef Paul het volgende:
Zoontje, waarom hebben ze je nou nog geen modje gemaakt?
quote:
Zelfs Olep hier.quote:
Welnee. Er is verschil.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Als je dat tegen mij gezegd had was IND nu moderator-loos.
op mijn zeer gewaardeerde collega gamezz na uiteraard
Gamezz die wou mij best als collega.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Als ik moderator ben kan ik deze natuurlijk veranderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat je wel een aanstootgevende UI hebt als mod.
Nope, dat zou dan voor mij ook gelden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Moet kunnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gamezz die wou mij best als collega.
Voor jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zelfs Olep hier.
Hallo broer! Leuk dat je ook even komt kijken.
Lang geleden kerel!
Vroeger, toen we nog jong waren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie Olep nu pas.
Hoi Olep, bijna net als vroeger.
We zijn alle drie best goed terecht gekomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Voor jou.
[..]
Vroeger, toen we nog jong waren.
PS: GGMM
Alsof dat invloed heeft..quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dan stop ik per direct met FOK!ken.
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zijn alle drie best goed terecht gekomen.
Behalve red cat.
daarom ook mijn stemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Droopie het volgende:
Weet je nog 9 mei 1940..
Toen zei de regering ook niets aan de hand ga maar lekker slapen.
Als mensen als porsche1 er toen waren geweest had de 2e wereldoorlog 18 uur geduurd en hadden we die rotmoffen zuruck nach deutschland getrapt.
nee nu lagen we te slapen door users die dit soort topics niet serieus nemen.
Maar niet komen zeuren als er morgen geen tennisfinale komt omdat Federer en Nadal zijn omgekomen bij een verschrikkelijke aanslag van Einz. E.
Hij heet Porsche1, dus na de echte Porsche is hij eigenlijk Porsche nummer 2quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef BMWeetje het volgende:
Waarom twijfelt iedereen toch zo, als je Porsche heet lijkt het me duidelijk dat je boven de rest staat.
Ja, dat moet je niet aan mij vragen. Dan moet je bij de A's FA's wezen.quote:
Ik vind het prima, maar er gebeurt op het moment toch niks bij de Indiaantjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet aan mij vragen. Dan moet je bij de A's FA's wezen.
Regel maar eens dat ik bij de Indiaantjes kan modden.
Ik dacht dat je IND kut vond? Ik krijg een beetje het gevoel dat je mod wil zijn zodat je mod bent; ongeacht het forum en ongeacht welk gevoel je hebt bije en forum.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet aan mij vragen. Dan moet je bij de A's FA's wezen.
Regel maar eens dat ik bij de Indiaantjes kan modden.
Als ik er ben schiet het forum omhoog.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar er gebeurt op het moment toch niks bij de Indiaantjes.
Er valt niets te modden daar.
In het begin vond ik het kut, ook omdat de domste users er zaten en dat mijn vissen forum er niet mocht komen. Maar dat valt nu wel weer mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je IND kut vond? Ik krijg een beetje het gevoel dat je mod wil zijn zodat je mod bent; ongeacht het forum en ongeacht welk gevoel je hebt bije en forum.
Nee nee, ik moest stage doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef HenkySpanky het volgende:
'Op school ben ik ook aangesteld tot hulp-conciërge.'
Je hebt zo vaak moeten vegen dat de school jouw alvast een baan aanbiedt?
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee nee, ik moest stage doen.
En toen ging ik bij de conciërge vragen of hij wat had, en ja hoor.
Baasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Held.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Baas.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sneu.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:
Hoeveel voor je account?quote:
Oh nee, nu zal alles wel teruggedraaid worden.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dit gebeurt dan ga k een baggeraar worden
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Porsche1.
Je bent al zo hatelijk als user.
Als mod kan het niet beter worden.
Ik gun het je,
maar hoop diep van binnen dat je geen moderator wordt.
Groet,
gebruikersnaamhier
Heeft zelf gestemdquote:
sobersoquote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef gogosweden het volgende:
wedden dat porsche1 de enigste is die op ja gestemd heeft?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef gogosweden het volgende:
Echt hequote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef gogosweden het volgende:
Dat was ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef gogosweden het volgende:
Bel je fanclub voor hulpquote:
hahaha hij is al klaar als hij de telefoon heeft opgepaktquote:
Hahaha goedzoquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef gamezz het volgende:
Shit, wilde Ja stemmen, klik ik verkeerd.kut!
Ah, je hebt 7 keer op jezelf gestemd via proxy's?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef porsche1 het volgende:
Denken dat dit om een poll draait.
Als het daar om draaide stond er wel 1 in de OP, faalhaas.
Deze man.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ah, je hebt 7 keer op jezelf gestemd via proxy's?
Je bent bang voor harde statistieken, that is
Ja, dat zijn er veel meer. Kijk maar in het topic al die Posts.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
92 tegen 30. Dikke vinger dat 30 users porsche1 als mod willen
Dadelijk gaat die paart die hont dood stampenquote:
wat heb jij een zieke gedachtequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:05 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dadelijk gaat dat paart die hont dood stampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |