Denk na. Porsche1.quote:
Nee. Jij?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Serieuze vragen in ONZ
Ben je dom ofzo?
porsche1 is een baas joh.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:00 schreef coban het volgende:
[..]
Denk na. Porsche1.
Als ik het zeg dan wordt die mod boos en gaat hij extra gemeen doen tegen mij.
Alles wat ik zeg kan tegen mij gebruikt worden, sorry.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
porsche1 is een baas joh.
maae PM me dan, ik wil het weten
Ik ben geen vrouw.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg kan tegen mij gebruikt worden, sorry.
quote:
Pas je profiel dan even aan, of wil je graag als vrouw gezien worden ofzo?quote:
Het is wel een vrouw en Handboek is verliefd op haar.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pas je profiel dan even aan, of wil je graag als vrouw gezien worden ofzo?
Ik ga een iemand nadoen: Open er een topic over ofzeau. Kun je je teleurstelling in kwijt.quote:
hihi ja. Ik trek ook vaak vrouwelijke kleding aan thuis, buiten durf ik dat niet zo goed. En dan ga ik dansen voor de spiegel en voel ik mij vrouwelijk. Ik ben al begonnen met hormonen slikken, en het werkt. Jullie hebben geen optie: travestiet dus aanpassen gaat niet, hihi.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pas je profiel dan even aan, of wil je graag als vrouw gezien worden ofzo?
BUSTED!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga een iemand nadoen: Open er een topic over ofzeau. Kun je je teleurstelling in kwijt.
Iedere idioot had het al door, ik dacht dat je me trolldequote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
BUSTED!
Nu weet ik welke mod je weg wil hebben..
mensen die in-direct antwoord geven
Duh.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:13 schreef coban het volgende:
[..]
Iedere idioot had het al door, ik dacht dat je me trollde
wrm ben jij nog geen mod danquote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef squatt3r het volgende:
Er kunnen nooit genoeg mods met overgewicht zijn, goed initiatief!
Dan zou ik dat ook moeten zien.quote:
Zou je mij als KLB mod willen hebben ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja alleen moeten we die dan ook nog als collega willen
Attendeer je maten achter de schermen dan eens op dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |