Eensch, gebruikersnaamhier; wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oh stuur hem maar naar klb; daar zit ik toch weinig
quote:Op zondag 12 juni 2011 05:24 schreef liesje1979 het volgende:
Blijf gewoon de baggeruser die je bent.
Ik vind het leuk dat je me goed vind zoals ik ben, maar er moet ook verandering zijn. Ik wil nou niet op Obama gaan lijken met zoeen afspraak, maar ik bedoel meer van dat ik ook iets terug kan doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 05:24 schreef liesje1979 het volgende:
Blijf gewoon de baggeruser die je bent.
Wut ben jij geen mod meer?quote:
Ga je FOK! veranderen dan? Yes we canquote:Op zondag 12 juni 2011 12:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je me goed vind zoals ik ben, maar er moet ook verandering zijn. Ik wil nou niet op Obama gaan lijken met zoeen afspraak, maar ik bedoel meer van dat ik ook iets terug kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
#carequote:
lolwut?quote:
Geenstijlquote:
Kun je trouwens ook stemmen op een moderator die geen mod meer zou moeten zijn? Ik ken er wel een die ik weg zou willen hebben.quote:
Open er een topic over ofzeau.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef coban het volgende:
[..]
Kun je trouwens ook stemmen op een moderator die geen mod meer zou moeten zijn? Ik ken er wel een die ik weg zou willen hebben.
Het was een serieuze vraag. En als ik er een topic over open dan ken ik een mod die hem binnen exact 4 seconden sluit.quote:
Hoezo dat ?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
Wil je dat we allemaal dood gaan ofzeau?
Tell us !!!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef coban het volgende:
[..]
Kun je trouwens ook stemmen op een moderator die geen mod meer zou moeten zijn? Ik ken er wel een die ik weg zou willen hebben.
Serieuze vragen in ONZquote:Op zondag 12 juni 2011 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. En als ik er een topic over open dan ken ik een mod die hem binnen exact 4 seconden sluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |