quote:
ow jammer, we konden nog wel n handje gebruiken op klbquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ha, leuk dat je dit dacht!
Dat denken wel meer mensen. Maar mijn hart ligt bij ONZ!
Ik post ook wel redelijk wat in KLB, maar ik vind dat daar soms veel zeurpieten zitten en rare mensen.
Hier in ONZ zitten meestal grappige, leuke mensen!
Zoals jij!
Oh stuur hem maar naar klb; daar zit ik toch weinigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
ow jammer, we konden nog wel n handje gebruiken op klb
Zoals ik al melden, mijn hart ligt bij ons. Maar ik zal ook geen nee zeggen tegen een ander forum.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
ow jammer, we konden nog wel n handje gebruiken op klb
Er zijn wel meer users die Mod willen worden denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat ie niet voor KLB gaat, had ie mooi mij kunnen opvolgen.
Nee hoor, dat mag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dat gaat nog eens wat worden als pors mod is (zo'n gebrekkige grammaticale correctheid)
Het lijkt mij wel leuk, maar ik heb niets met kinderen en heb zelf ook nog geen kinderen.quote:
Serieus? Op KLB?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn wel meer users die Mod willen worden denk ik.
ja alleen moeten we die dan ook nog als collega willenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn wel meer users die Mod willen worden denk ik.
Je wilde toch klein beginnen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk, maar ik heb niets met kinderen en heb zelf ook nog geen kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
O okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag.
Ik heb Smegmanus ook al wat keertjes verbeterd. Dat maakt niets uit! Zolang het leesbaar is is het goed.
[..]
Het lijkt mij wel leuk, maar ik heb niets met kinderen en heb zelf ook nog geen kinderen.
Vast wel.quote:
Dat kan ik begrijpen, maar het kan ook teveel worden en dan is een hulpje toch wel handig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja alleen moeten we die dan ook nog als collega willen
Dit bedoel ik!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip mang inspector porsj1.
Vanaf nu noem ik je inspector porsj1.
Kusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |