Als ik moderator ben kan ik deze natuurlijk veranderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat je wel een aanstootgevende UI hebt als mod.
Nope, dat zou dan voor mij ook gelden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:59 schreef GGMM het volgende:
Als je dat tegen mij gezegd had was IND nu moderator-loos.
op mijn zeer gewaardeerde collega gamezz na uiteraard
Moet kunnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gamezz die wou mij best als collega.
Voor jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zelfs Olep hier.
Hallo broer! Leuk dat je ook even komt kijken.
Lang geleden kerel!
Vroeger, toen we nog jong waren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie Olep nu pas.
Hoi Olep, bijna net als vroeger.
We zijn alle drie best goed terecht gekomen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Voor jou.
[..]
Vroeger, toen we nog jong waren.
PS: GGMM
Alsof dat invloed heeft..quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dan stop ik per direct met FOK!ken.
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zijn alle drie best goed terecht gekomen.
Behalve red cat.
daarom ook mijn stemquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef Droopie het volgende:
Weet je nog 9 mei 1940..
Toen zei de regering ook niets aan de hand ga maar lekker slapen.
Als mensen als porsche1 er toen waren geweest had de 2e wereldoorlog 18 uur geduurd en hadden we die rotmoffen zuruck nach deutschland getrapt.
nee nu lagen we te slapen door users die dit soort topics niet serieus nemen.
Maar niet komen zeuren als er morgen geen tennisfinale komt omdat Federer en Nadal zijn omgekomen bij een verschrikkelijke aanslag van Einz. E.
Hij heet Porsche1, dus na de echte Porsche is hij eigenlijk Porsche nummer 2quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef BMWeetje het volgende:
Waarom twijfelt iedereen toch zo, als je Porsche heet lijkt het me duidelijk dat je boven de rest staat.
Ja, dat moet je niet aan mij vragen. Dan moet je bij de A's FA's wezen.quote:
Ik vind het prima, maar er gebeurt op het moment toch niks bij de Indiaantjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet aan mij vragen. Dan moet je bij de A's FA's wezen.
Regel maar eens dat ik bij de Indiaantjes kan modden.
Ik dacht dat je IND kut vond? Ik krijg een beetje het gevoel dat je mod wil zijn zodat je mod bent; ongeacht het forum en ongeacht welk gevoel je hebt bije en forum.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet aan mij vragen. Dan moet je bij de A's FA's wezen.
Regel maar eens dat ik bij de Indiaantjes kan modden.
Als ik er ben schiet het forum omhoog.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar er gebeurt op het moment toch niks bij de Indiaantjes.
Er valt niets te modden daar.
In het begin vond ik het kut, ook omdat de domste users er zaten en dat mijn vissen forum er niet mocht komen. Maar dat valt nu wel weer mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je IND kut vond? Ik krijg een beetje het gevoel dat je mod wil zijn zodat je mod bent; ongeacht het forum en ongeacht welk gevoel je hebt bije en forum.
Nee nee, ik moest stage doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:25 schreef HenkySpanky het volgende:
'Op school ben ik ook aangesteld tot hulp-conciėrge.'
Je hebt zo vaak moeten vegen dat de school jouw alvast een baan aanbiedt?
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee nee, ik moest stage doen.
En toen ging ik bij de conciėrge vragen of hij wat had, en ja hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |