quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
ik heb wel grip op m'n pik.. telt dat ook?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb wel grip op m'n pik.. telt dat ook?
niet nodig he.. heb nix bij de hand om 'm in te frottenquote:
Aubergine?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef clevy het volgende:
[..]
niet nodig he.. heb nix bij de hand om 'm in te frotten
alleen witlof en kiwi in huisquote:
Op je eikel kan bestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je een kleintje hebt kan die kiwi werken.
in een green wel.. maar in een gold wordt het al snel krapquote:
Is het nauw dan kom je gauwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
in een green wel.. maar in een gold wordt het al snel krap
engeltje!quote:
hoe is het schattebout?quote:
Ik schrik mij kapotquote:
Goed welquote:
batterijen voor je staafmixer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed welkan beter, maar ik heb een wijntje in de hand, de batterijen zijn gehaald en ik heb qweer lenzen spul ... nu nog weer opbouwen en ik kan weer zonder mijn bril
Dat... en mijn cam, natuurlijk want ik ga volgende week eindelijk eens goed foto's maken in movie worldquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, mijn dipje gaat maar niet over..
ah.. foto's maken. goede hobby !!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat... en mijn cam, natuurlijk want ik ga volgende week eindelijk eens goed foto's maken in movie world
Ik moet wel BTW geen spiegelreflexquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. foto's maken. goede hobby !!![]()
ik ben afgelopen week weer een paar keer voor gek uitgemaakt dat ik relaxt met de spiegelreflex over de beurs liep..
de fotograaf is vele malen belangrijker dan hoe groot de camera is (nee, dit is geen suggestief statement, tenminste niet zo bedoeld)..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet wel BTW geen spiegelreflex
want van de vorige keer heb ik alleen hele kunstzinige foto's overgehouden
Echt welquote:
Ouderwetse cam.,... de foto's waren over elkaar opgenomen..... overlappend effect dus,,, (en ik maar denken hoe kan het nu dat ik meer dan zoveel foto's kan makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef clevy het volgende:
[..]
de fotograaf is vele malen belangrijker dan hoe groot de camera is (nee, dit is geen suggestief statement, tenminste niet zo bedoeld)..
hoe kunstzinnig dan?
soms is dat leuk hoor.. ik heb wel een paar keer expres de verkeerde belichting genomen en de camera bewogen voor een heel artistiek effect.
Nee die spiegelreflex van clevyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu?
Uhm 'n lichtblauwe camera je weet wel zo'n digitaal dingetje
echt welquote:
quote:
Lotusssquote:
Tijntjequote:
ik klooi met een nikon d90.quote:
sorry.. was ff wat andere berichten aan t beantwoorden (haifs)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaja... maar ondertussen geen antwoord van Clevy.
Asociaal met geld gesmetenquote:
Haifsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
sorry.. was ff wat andere berichten aan t beantwoorden (haifs)
Asociaal niet wel een boel geld uitgegeven. Nieuwe fiets gekochtquote:
Nee. Wel cadeautje voor mezelfquote:
mja.. ook ff FB bijlezen.. tis druk met dat pseudo sociaal gedragquote:
Ja op die manier gaat er dus niet geneukt worden vanavond hequote:
Mag ik er bij komen liggen?quote:
Denk niet dat ErwinRommel dat leuk vindtquote:
Ik ben niet single, er kan morgen ook nog geneukt wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja op die manier gaat er dus niet geneukt worden vanavond he
Moeite waard dus hups?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
De film was leuk![]()
Mensen zijn asociaal
Ah, ietswat oudje dus. Ben zelf aan het kijken voor een leuk cameratje dus daaromquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ik klooi met een nikon d90.
dekt dat de vraag of wil je de specs van de accessoires ook?
Vertelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
De film was leuk![]()
Mensen zijn asociaal
Dan ga ik wel in mijn eigen bed liggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk niet dat ErwinRommel dat leuk vindt
Ja echt. Ik lag dubbelquote:
In dat geval is in bed luieren okeequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk niet dat ErwinRommel dat leuk vindt
[..]
Ik ben niet single, er kan morgen ook nog geneukt worden
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Dan ga ik wel in mijn eigen bed liggen
mja.. wil m'n d70 nog upgraden naar een d7000 maar ben nu eerst met off-camera flitsen bezigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ietswat oudje dus. Ben zelf aan het kijken voor een leuk cameratje dus daarom
ligt niet aan jou.. daarom ga ik vaak liever in de 3e of meer draaiweek van een film naar de bios. dan is een groot deel van t aso volk al geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"
De reacties:
Je moet je bek houden!
Zet je gehoorapparaat dan wat harder!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
En nee het waren niet 5 pubers die achter ons zaten. Het was een echtpaar met 3 al volwassen kinderen!
Ik vind het zeer onbeleefd om in de bioscoop te gaan zitten kletsen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die boeren hier in Emmen geen fatsoen hebben. Gebrek aan normen en waarden en vertekend beeld van wat asociaal is en wat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ligt niet aan jou.. daarom ga ik vaak liever in de 3e of meer draaiweek van een film naar de bios. dan is een groot deel van t aso volk al geweest.
Dat ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
En nee het waren niet 5 pubers die achter ons zaten. Het was een echtpaar met 3 al volwassen kinderen!
Ik vind het zeer onbeleefd om in de bioscoop te gaan zitten kletsen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
helaas werkt zelfs een "he lompe knurft, hou je kop!" vaak niet eens meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik deed echt een beleefde subtiele ssst hoor
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die boeren hier in Emmen geen fatsoen hebben. Gebrek aan normen en waarden en vertekend beeld van wat asociaal is en wat niet.
Ja gezellig met mn zoon een film kijken op mn laptopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom downloaden en thuis kijken. Dan betaal je je ook niet blauw aan drinken en snacks.
Daar zijn wel oplossingen voor hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
eos 550d heb ik zelf op het oog. D7000 klinkt ook bekend, even spiekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. wil m'n d70 nog upgraden naar een d7000 maar ben nu eerst met off-camera flitsen bezig
Koop voot 15 eurootjes een kabeltje en je kan hem op de TV aansluitenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gezellig met mn zoon een film kijken op mn laptop
Krijgt ie ook het verkeerde voorbeeld van dat stelletje hillbillies nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Streamen naar de tv lieve schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was een ouder echtpaar met volwassen kinderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas werkt zelfs een "he lompe knurft, hou je kop!" vaak niet eens meer
Kan nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koop voot 15 eurootjes een kabeltje en je kan hem op de TV aansluiten
tja.. canon zal ik niet snel over denken vanwege de kilo's aan glaswerk die ik heb he..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
eos 550d heb ik zelf op het oog. D7000 klinkt ook bekend, even spieken
Kan nietquote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was een ouder echtpaar met volwassen kinderen.
Die mensen waren serieus al in de 50 ofzo.
En je dan zo gedragen![]()
Echt onvoorstelbaar.
Maar voor de mensen die hem al gezien hebben: mijn zoon wil nu net zo'n aapje als in de film. Kan van pas komen hier in deze criminele buurt << dit zijn zijn woorden!
Que?quote:
Heel lief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een mediaplayer die ik niet meer gebruik, mag je hebben
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. canon zal ik niet snel over denken vanwege de kilo's aan glaswerk die ik heb he..
ik vind het goede glas ook belangrijker dan de laatste body.
Echt welquote:
Met kabels en snoeren huppelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief.
Hoe ga ik die aansluiten op mijn prehistorische televisie?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
[..]
Heel lief.
Hoe ga ik die aansluiten op mijn prehistorische televisie?
Do tell.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten op
[..]
Echt wel![]()
Dat aapje wat moet dat doen dan.quote:
2 naar 1 Scart kost iets van 8 euro bij de Mediamarktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell.
Geen hdmi aansluiting op craptop, geen pc, geen mogelijkheid om nog iets op mijn tv aan te sluiten. Die heeft 1 scart-aansluiting en daar zit mn digitvding op.
Aww ga jij die betalen voor mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://audio-tv-foto.mark(...)OaHB&fta_ind=26&fs=1
Vrouw royquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Via de scartkabel, dat zit er toch wel op?
[..]
Ik ga niet spoileren!quote:
Wanneer ben je jarig?quote:
precies.. ik sjouw me af en toe een breuk aan die lenzen maar de plaatjes zijn t waard..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten op
Uhuh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Via de scartkabel, dat zit er toch wel op?
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell.
Geen hdmi aansluiting op craptop, geen pc, geen mogelijkheid om nog iets op mijn tv aan te sluiten. Die heeft 1 scart-aansluiting en daar zit mn digitvding op.
13 oktoberquote:
En minime?quote:
Die is net jarig geweestquote:
Nu ben ik nog nieuwschierigerquote:
Denk je echt dat ik haast heb om 32 te worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je volgende week jarig was toch?
Oktober schiet ook al opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik haast heb om 32 te worden?
Jij bent pas 31??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er gaat een MILF-alarm af zeker?quote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht je dat ik ouder was danquote:
Ja maar nu vraag je wel heel veel van me hoorquote:
Say whutquote:
Nee jongerquote:
+1quote:
Denk je dat ik daar toen op gelet heb met iemand anders aanwezig?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut![]()
Maar dacht je dat ook nadat je mij gezien hebt?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er gaat een MILF-alarm af zeker?
Volgende keer krijg jij een cadeautje van mij.quote:
Goed zo want het was heel vroeg!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar toen op gelet heb met iemand anders aanwezig?
Doe je rustig aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik me bezatten![]()
Pff beetje denken dat ik nog ouder ben
Ja schat, je krijgt het niet vanzelf he. Dan zal er toch eerst gemeet moeten worden. En dan nog krijg je niet zoiets cadeauquote:
Ik dacht dat jij jonger dan mij was of iig even oud. Mag ik ook een borrel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik me bezatten![]()
Pff beetje denken dat ik nog ouder ben
Zal ik weer ff een kratje komen wegtikken bij jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je rustig aan.
Op jouw leeftijd kan alcohol hard aankomen he
Aftakeling is toch al begonnen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu vraag je wel heel veel van me hoor
Dat zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo want het was heel vroeg!!
Maar dan ook echt heel vroeg en heel weinig slaap enz
Hij staat koud voor jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik weer ff een kratje komen wegtikken bij je
Slijmbalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jonger dan mij was of iig even oud. Mag ik ook een borrel?
Jij zoekt echt ruzie?quote:
Ja mafkees!! Zo vroeg spreek je toch niet af na een avond borrelen!!quote:[..]
Dat zeker
Uhm hoe heet die maat van je ook alweer?quote:
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
Jij zoekt echt ruzie?
[..]
Ja mafkees!! Zo vroeg spreek je toch niet af na een avond borrelen!!
En just for the record: WE HEBBEN NIET EENS VEEL GEBORRELD!!
De wekker stond op 9 uur omdat jij er om 10 uur al wilde zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
Het was 11uur, dat is niet vroeg trouwens!
Kan niet voor iedereen uitzonderingen gaan maken hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm hoe heet die maat van je ook alweer?
Die lust ook wel een HJ![]()
Heeft hij liever dan hinniken
I feel specialquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet voor iedereen uitzonderingen gaan maken he
Het was 11uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wekker stond op 9 uur omdat jij er om 10 uur al wilde zijn
Dat is geen excuusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo want het was heel vroeg!!
Maar dan ook echt heel vroeg en heel weinig slaap enz
Terecht gezeur!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was 11uur
Zou eerst 10 zijn ja maar mevrouw begon te zeuren enzo he
Babequote:
quote:
quote:
Hee, ze mag blij wezen dat ze d'r schoenen kon ophalenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht gezeur!!
Welke mafkees spreekt er in hemelsnaam af op een zondagochtend 10 uur
welkom bij de wijdverspreide clubquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Godver, ik heb een knuffelbui en ik ben alleen
Ik wil ook knuffelen. Moet nog een week wachtenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Als je meisje was had ik jou een knuffel gegevenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Knuffelen ja?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook knuffelen. Moet nog een week wachten![]()
Oh nee wacht, die wil niet meer knuffelen is bang dat ie me kapot maakt
True true true.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ze mag blij wezen dat ze d'r schoenen kon ophalen
Nee niet met jouquote:
Hmmmmmmmmmwillikhetweten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je meisje was had ik jou een knuffel gegeven
Zolang ik dat niet weet, mis ik het ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, je weet niet wat je mist![]()
Ik mag ook niet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus je gaat je...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
Dag schatjes, ik ga me gereed maken om te gaan werken.
Kut, dat is waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang ik dat niet weet, mis ik het ook niet![]()
Waarom mag jij niet?
Werksequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
Dag schatjes, ik ga me gereed maken om te gaan werken.
Niet alleen, maar ook geen mensen in de buurt met wie ik wil knuffelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Moeders komt vast wel binnenstappen zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alleen, maar ook geen mensen in de buurt met wie ik wil knuffelen
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je gaat je...
ehm...
omkleden?
Dank je!quote:
Dat zeg ik toch, niemand met wie ik wil knuffelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders komt vast wel binnenstappen zo
Oh ja ik ging een borrel pakken!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeee, tijd voor wijn! of iets anders lekkers
goed planquote:
Ik zit al aan de wijn. En lig in bed. Gaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeee, tijd voor wijn! of iets anders lekkers
He wat vervelend nouquote:
Heb alleen niet zo een zin om alleen aan de drank te gaan.. Daar moet ik nog even wat op verzinnen..quote:
Jij was toch aan de vrouw?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb alleen niet zo een zin om alleen aan de drank te gaan.. Daar moet ik nog even wat op verzinnen..
Heb je nou al iets voor morgen geregeld?quote:
Uhuhquote:
Rond 2 uur en niks kunnen regelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nou al iets voor morgen geregeld?
Hoe laat begint het feest?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoek dan eens op waar wat en hoe?!want ik weet van niets
Aww ik vind het echt sneu voor jequote:
de waarheid in het middenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay of ze maken de flessen echt steeds kleiner of ik heb gisteren 2 gruwelijk gemixte passoa-jus op
Nee, ik was wat aan het daten met iemand waarvan ik dacht dat er potentie in zat... maar neee.. niets...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja pffff... Je postte het zelf iig.
2 borrels op gisteren.quote:
Ah dan was dat het..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik was wat aan het daten met iemand waarvan ik dacht dat er potentie in zat... maar neee.. niets...
Nee joh, nu ben ik nog in de markt voor jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dan was dat het..Jammer snuit.
Jammer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik was wat aan het daten met iemand waarvan ik dacht dat er potentie in zat... maar neee.. niets...
Oh ja, dat is waarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, nu ben ik nog in de markt voor jou
Ik zit ook aan de wijn. Kunnen we samen drinkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb alleen niet zo een zin om alleen aan de drank te gaan.. Daar moet ik nog even wat op verzinnen..
MissB is al bezig met scoren geloof ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer.
Maar morgen scoor je een mooie surfbabe
Avh ja is niet anders, I'll livequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww ik vind het echt sneu voor je
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is al bezig met scoren geloof ik
Dat is haar wel toevertrouwd..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is al bezig met scoren geloof ik
Lekker tochquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 borrels op gisteren.
Fles half leeg![]()
Gruwelijk gemixt dus
Dat denk jij!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer.
Maar morgen scoor je een mooie surfbabe
Uhuh en wij morgen de hele tijd FML berichtjes lezen van jouquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit, pak je fles wijn en kom in Emmen borrelen![]()
LOLLLLL
Uitspraak op tv: een vrouw is nooit te lelijk om te neuken, hooguit is er dan te weinig Vodka!
Ik vind dat het kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit, pak je fles wijn en kom in Emmen borrelen![]()
LOLLLLL
Uitspraak op tv: een vrouw is nooit te lelijk om te neuken, hooguit is er dan te weinig Vodka!
Ja en dan gaan jullie mij weer afzeiken, fmlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en wij morgen de hele tijd FML berichtjes lezen van jou
Je snapt aan wie ik moest denken hequote:
Het meisje in de strandtent waar jij je spatje rood haalt, ziet jou niet als dood lijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Ik een beetje stoer aan het surfen, en als ik daarmee klaar ben kom ik als een dood lijk aanspoelen.. Tegen de tijd dat ik weer in staat ben om iets te doen/iemand aan te spreken is het donker!
Eens zien of MissB morgen zin heeft in een roadtripjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan gaan jullie mij weer afzeiken, fml
Goed. Lekker aan de wodka enzoquote:
Ik ken hem alleen met Ierse whiskey.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt aan wie ik moest denken he
Hahaha morgen heb ik kleine man schat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens zien of MissB morgen zin heeft in een roadtripje
Haha, och, het komt allemaal wel goed met ome Snuitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meisje in de strandtent waar jij je spatje rood haalt, ziet jou niet als dood lijk.
Noem je mij nu lelijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt aan wie ik moest denken he
Ik dacht dat jij al vet onder de plak zat joh!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Nemen we de koters meequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha morgen heb ik kleine man schat.
Nee trut! Vodka!!quote:
Oh welja. Pas op voor bultruggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, och, het komt allemaal wel goed met ome SnuitDaar heb ik vertrouwen in!
Gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens zien of MissB morgen zin heeft in een roadtripje
En waarom heb ik nu dan nog geen whatsapp met uitnodiging? Nu ben je op de hoogte van mijn vrij zijn!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al vet onder de plak zat joh!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waarom heb ik nu dan nog geen whatsapp met uitnodiging? Nu ben je op de hoogte van mijn vrij zijn!
Ik verkondig niks, ik vraag enkelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ah, op zo een manier komen de onwaarheden dus in omloop![]()
hoiquote:
Gemak dient de mens!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent veel te gemakzuchtig snuitepuit
Als ik iets niet ben, is het wel gemakkelijkquote:
Maar wel leuk gezelschap!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben, is het wel gemakkelijk
Ja dat ga ik niet tegenspreken natuurlijkquote:
Eens!quote:
Ja ik las hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar heb ik voor het eerst weinig last van
Iedereen is werken, op een feestje, onbereikbaar etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar heb ik voor het eerst weinig last van
Ik zit gewoon thuis hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iedereen is werken, op een feestje, onbereikbaar etc.
Whut, waarquote:
~Ik zie net dat je op bezoek bij Huppel magquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iedereen is werken, op een feestje, onbereikbaar etc.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt je rechter hand gekneusd?
Daarom ben ik blij dat ik de meeste dingen net zo goed links als rechts kanquote:
En als je lenig bent ook met je mondquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik de meeste dingen net zo goed links als rechts kan
Ik ben niet bijster lenig. En zo idioot lang is m'n snikkel nou ook weer nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je lenig bent ook met je mond
Of gewoon een lange hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij babyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Dat jij ook een ransaap opmerking maaktequote:
In jouw geval zit je buik dan in de weg hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, zie die houding maar eens lang genoeg vol te houden
Touchéquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval zit je buik dan in de weg he
Het is veel makkelijker om iemand anders dat te laten doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, zie die houding maar eens lang genoeg vol te houden
Zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij ook een ransaap opmerking maakte
Dank je schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval zit je buik dan in de weg he
Moet je wel iemand hebben die dat voor je wíl doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om iemand anders dat te laten doen.
Graag gedaan lieverdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn snee jeukt en is lelijk
yup.. de spoiler was nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Psst...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben die dat voor je wíl doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op je snee
quote:
Spoiler gelezen?quote:
Pics or it did not happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Psst...Pssst!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan geen spoiler plaatsen maar ik bedoelde uiteraard ook op de vinger
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Pssst!!!!Komt wel goed, schatje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier:quote:
Zelfmoord plegen werkt niet op die manier hè?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
ouch.. maar zo zijn je vingerafdrukken nog wel te misbruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Dat grapje kan ik dus eve niet om lachenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen werkt niet op die manier hè?
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren wasquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat grapje kan ik dus eve niet om lachen
Mjah, vastquote:
Zuiperdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren was
Ach bloeden daar ben je wel aan gewendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren was
geilquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Jaloers kreng!quote:
Liefde vind je niet als je zoekt, je komt het tegen op het moment dat je het niet verwacht. Dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, vast
Ben onderhand zo ver dat ik het niet eens meer probeer ook, op een gegeven moment weet je waar die steen ligt en iets met een ezel enzo.
Scherpquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
en dan maak je er gelijk aan foto van voor op facebook ofzo
moet je dan wel of niet op je omgeving letten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Liefde vind je niet als je zoekt, je komt het tegen op het moment dat je het niet verwacht. Dat is mijn ervaring.
Ligt er aan in welke omgeving je je bevindt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
[..]
moet je dan wel of niet op je omgeving letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |