quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
ik heb wel grip op m'n pik.. telt dat ook?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb wel grip op m'n pik.. telt dat ook?
niet nodig he.. heb nix bij de hand om 'm in te frottenquote:
Aubergine?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef clevy het volgende:
[..]
niet nodig he.. heb nix bij de hand om 'm in te frotten
alleen witlof en kiwi in huisquote:
Op je eikel kan bestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je een kleintje hebt kan die kiwi werken.
in een green wel.. maar in een gold wordt het al snel krapquote:
Is het nauw dan kom je gauwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
in een green wel.. maar in een gold wordt het al snel krap
engeltje!quote:
hoe is het schattebout?quote:
Ik schrik mij kapotquote:
Goed welquote:
batterijen voor je staafmixer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed welkan beter, maar ik heb een wijntje in de hand, de batterijen zijn gehaald en ik heb qweer lenzen spul ... nu nog weer opbouwen en ik kan weer zonder mijn bril
Dat... en mijn cam, natuurlijk want ik ga volgende week eindelijk eens goed foto's maken in movie worldquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, mijn dipje gaat maar niet over..
ah.. foto's maken. goede hobby !!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat... en mijn cam, natuurlijk want ik ga volgende week eindelijk eens goed foto's maken in movie world
Ik moet wel BTW geen spiegelreflexquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. foto's maken. goede hobby !!![]()
ik ben afgelopen week weer een paar keer voor gek uitgemaakt dat ik relaxt met de spiegelreflex over de beurs liep..
de fotograaf is vele malen belangrijker dan hoe groot de camera is (nee, dit is geen suggestief statement, tenminste niet zo bedoeld)..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet wel BTW geen spiegelreflex
want van de vorige keer heb ik alleen hele kunstzinige foto's overgehouden
Echt welquote:
Ouderwetse cam.,... de foto's waren over elkaar opgenomen..... overlappend effect dus,,, (en ik maar denken hoe kan het nu dat ik meer dan zoveel foto's kan makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:54 schreef clevy het volgende:
[..]
de fotograaf is vele malen belangrijker dan hoe groot de camera is (nee, dit is geen suggestief statement, tenminste niet zo bedoeld)..
hoe kunstzinnig dan?
soms is dat leuk hoor.. ik heb wel een paar keer expres de verkeerde belichting genomen en de camera bewogen voor een heel artistiek effect.
Nee die spiegelreflex van clevyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu?
Uhm 'n lichtblauwe camera je weet wel zo'n digitaal dingetje
echt welquote:
quote:
Lotusssquote:
Tijntjequote:
ik klooi met een nikon d90.quote:
sorry.. was ff wat andere berichten aan t beantwoorden (haifs)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaja... maar ondertussen geen antwoord van Clevy.
Asociaal met geld gesmetenquote:
Haifsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
sorry.. was ff wat andere berichten aan t beantwoorden (haifs)
Asociaal niet wel een boel geld uitgegeven. Nieuwe fiets gekochtquote:
Nee. Wel cadeautje voor mezelfquote:
mja.. ook ff FB bijlezen.. tis druk met dat pseudo sociaal gedragquote:
Ja op die manier gaat er dus niet geneukt worden vanavond hequote:
Mag ik er bij komen liggen?quote:
Denk niet dat ErwinRommel dat leuk vindtquote:
Ik ben niet single, er kan morgen ook nog geneukt wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja op die manier gaat er dus niet geneukt worden vanavond he
Moeite waard dus hups?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
De film was leuk![]()
Mensen zijn asociaal
Ah, ietswat oudje dus. Ben zelf aan het kijken voor een leuk cameratje dus daaromquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ik klooi met een nikon d90.
dekt dat de vraag of wil je de specs van de accessoires ook?
Vertelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
De film was leuk![]()
Mensen zijn asociaal
Dan ga ik wel in mijn eigen bed liggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk niet dat ErwinRommel dat leuk vindt
Ja echt. Ik lag dubbelquote:
In dat geval is in bed luieren okeequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk niet dat ErwinRommel dat leuk vindt
[..]
Ik ben niet single, er kan morgen ook nog geneukt worden
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Dan ga ik wel in mijn eigen bed liggen
mja.. wil m'n d70 nog upgraden naar een d7000 maar ben nu eerst met off-camera flitsen bezigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ietswat oudje dus. Ben zelf aan het kijken voor een leuk cameratje dus daarom
ligt niet aan jou.. daarom ga ik vaak liever in de 3e of meer draaiweek van een film naar de bios. dan is een groot deel van t aso volk al geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"
De reacties:
Je moet je bek houden!
Zet je gehoorapparaat dan wat harder!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
En nee het waren niet 5 pubers die achter ons zaten. Het was een echtpaar met 3 al volwassen kinderen!
Ik vind het zeer onbeleefd om in de bioscoop te gaan zitten kletsen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die boeren hier in Emmen geen fatsoen hebben. Gebrek aan normen en waarden en vertekend beeld van wat asociaal is en wat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ligt niet aan jou.. daarom ga ik vaak liever in de 3e of meer draaiweek van een film naar de bios. dan is een groot deel van t aso volk al geweest.
Dat ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
En nee het waren niet 5 pubers die achter ons zaten. Het was een echtpaar met 3 al volwassen kinderen!
Ik vind het zeer onbeleefd om in de bioscoop te gaan zitten kletsen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
helaas werkt zelfs een "he lompe knurft, hou je kop!" vaak niet eens meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik deed echt een beleefde subtiele ssst hoor
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die boeren hier in Emmen geen fatsoen hebben. Gebrek aan normen en waarden en vertekend beeld van wat asociaal is en wat niet.
Ja gezellig met mn zoon een film kijken op mn laptopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom downloaden en thuis kijken. Dan betaal je je ook niet blauw aan drinken en snacks.
Daar zijn wel oplossingen voor hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
eos 550d heb ik zelf op het oog. D7000 klinkt ook bekend, even spiekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. wil m'n d70 nog upgraden naar een d7000 maar ben nu eerst met off-camera flitsen bezig
Koop voot 15 eurootjes een kabeltje en je kan hem op de TV aansluitenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gezellig met mn zoon een film kijken op mn laptop
Krijgt ie ook het verkeerde voorbeeld van dat stelletje hillbillies nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Streamen naar de tv lieve schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was een ouder echtpaar met volwassen kinderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas werkt zelfs een "he lompe knurft, hou je kop!" vaak niet eens meer
Kan nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koop voot 15 eurootjes een kabeltje en je kan hem op de TV aansluiten
tja.. canon zal ik niet snel over denken vanwege de kilo's aan glaswerk die ik heb he..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
eos 550d heb ik zelf op het oog. D7000 klinkt ook bekend, even spieken
Kan nietquote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was een ouder echtpaar met volwassen kinderen.
Die mensen waren serieus al in de 50 ofzo.
En je dan zo gedragen![]()
Echt onvoorstelbaar.
Maar voor de mensen die hem al gezien hebben: mijn zoon wil nu net zo'n aapje als in de film. Kan van pas komen hier in deze criminele buurt << dit zijn zijn woorden!
Que?quote:
Heel lief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een mediaplayer die ik niet meer gebruik, mag je hebben
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. canon zal ik niet snel over denken vanwege de kilo's aan glaswerk die ik heb he..
ik vind het goede glas ook belangrijker dan de laatste body.
Echt welquote:
Met kabels en snoeren huppelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief.
Hoe ga ik die aansluiten op mijn prehistorische televisie?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
[..]
Heel lief.
Hoe ga ik die aansluiten op mijn prehistorische televisie?
Do tell.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten op
[..]
Echt wel![]()
Dat aapje wat moet dat doen dan.quote:
2 naar 1 Scart kost iets van 8 euro bij de Mediamarktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell.
Geen hdmi aansluiting op craptop, geen pc, geen mogelijkheid om nog iets op mijn tv aan te sluiten. Die heeft 1 scart-aansluiting en daar zit mn digitvding op.
Aww ga jij die betalen voor mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://audio-tv-foto.mark(...)OaHB&fta_ind=26&fs=1
Vrouw royquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Via de scartkabel, dat zit er toch wel op?
[..]
Ik ga niet spoileren!quote:
Wanneer ben je jarig?quote:
precies.. ik sjouw me af en toe een breuk aan die lenzen maar de plaatjes zijn t waard..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten op
Uhuh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Via de scartkabel, dat zit er toch wel op?
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell.
Geen hdmi aansluiting op craptop, geen pc, geen mogelijkheid om nog iets op mijn tv aan te sluiten. Die heeft 1 scart-aansluiting en daar zit mn digitvding op.
13 oktoberquote:
En minime?quote:
Die is net jarig geweestquote:
Nu ben ik nog nieuwschierigerquote:
Denk je echt dat ik haast heb om 32 te worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je volgende week jarig was toch?
Oktober schiet ook al opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik haast heb om 32 te worden?
Jij bent pas 31??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er gaat een MILF-alarm af zeker?quote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht je dat ik ouder was danquote:
Ja maar nu vraag je wel heel veel van me hoorquote:
Say whutquote:
Nee jongerquote:
+1quote:
Denk je dat ik daar toen op gelet heb met iemand anders aanwezig?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut![]()
Maar dacht je dat ook nadat je mij gezien hebt?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er gaat een MILF-alarm af zeker?
Volgende keer krijg jij een cadeautje van mij.quote:
Goed zo want het was heel vroeg!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar toen op gelet heb met iemand anders aanwezig?
Doe je rustig aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik me bezatten![]()
Pff beetje denken dat ik nog ouder ben
Ja schat, je krijgt het niet vanzelf he. Dan zal er toch eerst gemeet moeten worden. En dan nog krijg je niet zoiets cadeauquote:
Ik dacht dat jij jonger dan mij was of iig even oud. Mag ik ook een borrel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik me bezatten![]()
Pff beetje denken dat ik nog ouder ben
Zal ik weer ff een kratje komen wegtikken bij jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je rustig aan.
Op jouw leeftijd kan alcohol hard aankomen he
Aftakeling is toch al begonnen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu vraag je wel heel veel van me hoor
Dat zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo want het was heel vroeg!!
Maar dan ook echt heel vroeg en heel weinig slaap enz
Hij staat koud voor jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik weer ff een kratje komen wegtikken bij je
Slijmbalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jonger dan mij was of iig even oud. Mag ik ook een borrel?
Jij zoekt echt ruzie?quote:
Ja mafkees!! Zo vroeg spreek je toch niet af na een avond borrelen!!quote:[..]
Dat zeker
Uhm hoe heet die maat van je ook alweer?quote:
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
Jij zoekt echt ruzie?
[..]
Ja mafkees!! Zo vroeg spreek je toch niet af na een avond borrelen!!
En just for the record: WE HEBBEN NIET EENS VEEL GEBORRELD!!
De wekker stond op 9 uur omdat jij er om 10 uur al wilde zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
Het was 11uur, dat is niet vroeg trouwens!
Kan niet voor iedereen uitzonderingen gaan maken hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm hoe heet die maat van je ook alweer?
Die lust ook wel een HJ![]()
Heeft hij liever dan hinniken
I feel specialquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet voor iedereen uitzonderingen gaan maken he
Het was 11uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wekker stond op 9 uur omdat jij er om 10 uur al wilde zijn
Dat is geen excuusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo want het was heel vroeg!!
Maar dan ook echt heel vroeg en heel weinig slaap enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |