Dan ben je dus eigenlijk al te laat met eten.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, bij mij helaas niet. Ik voel echt dat ik dan zwak begin te worden.
Zoals gisteren?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan ben je dus eigenlijk al te laat met eten.....
Ik herken het wel hoor.... Ik word ook chagrijnig als ik niet op tijd kan eten
hij bedoelt "nog chagerijniger"quote:
True. Om een uur of 4 ben ik klaar met werken en moet ik nog naar huis terwijl ik al honger heb. Heb daarom ook Sultana's bij me om de ergste honger te stillen tot ik thuis ben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan ben je dus eigenlijk al te laat met eten.....
Ik herken het wel hoor.... Ik word ook chagrijnig als ik niet op tijd kan eten
Nog andere tipsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef JoeBravo het volgende:
cultura24 aan en Elbow kijken/luisteren
mijn pinkpop is geslaagd
Ach die heeft een mooi doel gediendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat had die eend ook toen ie afgeschoten werd
Jawel hoor genoeg vrouwen met PMS hierquote:
Ja, was Alfred goed te eten ja?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach die heeft een mooi doel gediend
Nou dan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel hoor genoeg vrouwen met PMS hier
Betwijfel of dat PMS isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel hoor genoeg vrouwen met PMS hier
Oh, Alfred was héérlijk! Lekker knapperigquote:
Van schoonheidsslaapjes blijf je mooi he?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou bijna een dutje gaan doen, maar daar kunnen we niet aan beginnen he..
Is dat het geheim?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van schoonheidsslaapjes blijf je mooi he?
als ie er dan ook nog bij zegt dat je slaap tekort komt zijn de rapen gaarquote:
dan moet ik maar altijd gaan slapen, misschien wordt t dan nog wat met mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van schoonheidsslaapjes blijf je mooi he?
Dat is geen geheimquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef clevy het volgende:
[..]
als ie er dan ook nog bij zegt dat je slaap tekort komt zijn de rapen gaar
Dutjes tussendoor vind ik maar niets. Je bent meteen lui plus je slaapt in de avond vervolgens klote omdat je al wat slaap hebt gehad. Gewoon lekker door gaan dus, niets dutjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou bijna een dutje gaan doen, maar daar kunnen we niet aan beginnen he..
Jij bent al mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet ik maar altijd gaan slapen, misschien wordt t dan nog wat met me
blegh moet leren
In jou geval ligt het gewoon aan jou.quote:
Uiteraard, maar dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In jou geval ligt het gewoon aan jou.
Bushquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is niks nieuws
---
Tot later, zwengel de gitaar weer even aan
bushquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is niks nieuws
---
Tot later, zwengel de gitaar weer even aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef clevy het volgende:
[..]Clinton the President between BushSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wodka helpt niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, mijn dipje gaat maar niet over..
Nee.quote:
Niet zeuren, slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
mijn buikpijn ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bert visscher op tv, daar moet je toch energie van krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |