quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Eggsquote:
nope, zie hem net pas. maar bij single die ik nog weleens zou willen zien zou ik natuurlijk jou invullen, ellameisje.quote:
Ik welquote:
Zal ik hem spoileren voor jequote:
En je punt is?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
nope, zie hem net pas. maar bij single die ik nog weleens zou willen zien zou ik natuurlijk jou invullen, ellameisje.
jij wel al dan?
Je kunt wel lief zijn maar je vind het veel leuker om te bitchenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je punt is?
Je weet toch al dat ik niet lief ben
pick me pick me!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, ben het wel van plan, maar kan moeilijk kiezen.
roerei, gekookt of onbevrucht?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Met name sletterigste man + vrouw vind ik moeilijk. Er zijn er zo veel.
En Alfred danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb nu al zo'n zin in mijn daffy duck!
Hou es op jijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb nu al zo'n zin in mijn daffy duck!
Alfred, Daffy, I don't care. Zolang hij maar crunchy en heerlijk op mijn bord ligt.quote:
Ik zal je er straks een foto van sturenquote:
En uit de buurt van minipuberquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alfred, Daffy, I don't care. Zolang hij maar crunchy en heerlijk op mijn bord ligt.
quote:
Jij gaat vanavond iets te eten halen bij die ranzige tent in het dorp?quote:
Wat, die ene bar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond iets te eten halen bij die ranzige tent in het dorp?
Ah, kijk 'm eens terug blazen, cuuuute!quote:
Nee niet eensquote:
Nee, probeer daar niet zo vaak te komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond iets te eten halen bij die ranzige tent in het dorp?
Die mayonaise vlek zit er al een jaar of 4quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet eens![]()
Er is daar een patatzaak die gewoon nasty is
Ja dat zei je toen ook al. Ik moest op de heenweg al plassenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, probeer daar niet zo vaak te komen.
Wees blij dat je niet naar de wc bent geweest, dan had je geen honger meer gehad.
Dat is toch te erg!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die mayonaise vlek zit er al een jaar of 4
Ik denk dat ik hem maar even een wa stuur dat hij je eend moet opeten, of saboteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, kijk 'm eens terug blazen, cuuuute!
Ze schijnen een keer controle gehad te hebben, niks aan gedaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch te erg!
Ik ga Rob Geus langs sturen
Een kind van mij, vleesch saboteren? Gij amateurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem maar even een wa stuur dat hij je eend moet opeten, of saboteren.
Dan dat hij jouw stuk ook opeet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kind van mij, vleesch saboteren? Gij amateur
Ben je niet bang dat MissB jou aan het spit rijgt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan dat hij jouw stuk ook opeet.
Zolang jij maar niks hebt.
je mag mn tentamens wel voor me lerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik verveel me echt de teringIk heb het hele seizoen van Gossip Girl gekeken, getekend, kast opgeruimd. Bleeeegh
The other white meat? Zelfs ik heb mijn grenzen hup..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat MissB jou aan het spit rijgt?
We weten dat ze daar makkelijk een maand van kan eten.
Ik had het over een maand eten he, niet een tussendoorsnack!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
The other white meat? Zelfs ik heb mijn grenzen hup..
Neuh daar ben ik niet bang voorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat MissB jou aan het spit rijgt?
We weten dat ze daar makkelijk een maand van kan eten.
Daar heb jij zo weinig aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag mn tentamens wel voor me leren
true, forensische accountancy tentamen dinsdag, joyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb jij zo weinig aan
Ik heb wel m'n pakketje binnengekregenJurkje is leuk voor zo in de zon. Verder niet, denk ik. Of het komt omdat de stof nog wat stijf is, hij staat wat uit namelijk
Oorbellen zijn uiteraard wel tof
Oh, jeeejquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true, forensische accountancy tentamen dinsdag, joy
ik heb laatst bij six n heleboel sieraden gekocht, had bijna niks, nu 20 paar oorbellen
daar krijg je een zwaar hoofd van als je die allemaal in doetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jeeej
Mja, ik heb ook oorbellen zat, maar ik ben nu echt van de knopjesoorbellen, dus daar heb ik nog 9 paar van besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |