Hangover 2quote:
Hij lijkt me geniaalquote:
Ik ga er niet vanuitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Of er moet seks zijn om de hoofdpijn weg te krijgen.
Ofzo
Wil ik ook nog naartoe, maar heb 1 niet eens gezienquote:
deel 1 was leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wil ik ook nog naartoe, maar heb 1 niet eens gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omnomnomnom
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef JoeBravo het volgende:
Waarom zien foto's van eten er zo vaak uit als kattenkotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omnomnomnomIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Omdat het ook kattenkots isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zien foto's van eten er zo vaak uit als kattenkots
wel hele lekkere kattenkots danquote:
ijs is wel weer lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wel hele lekkere kattenkots dan
nu m'n smoel blussen met ijs.
Hier hetzelfde; ook geen fan van comedy's. Mijn plannen voor morgen zijn gewijzigd, wordt nu geen bios, maar bij mij thuis deel 1 kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
deel 1 was leukik ben geen fan van comedy's, maar die was leuk
Ja en veel ook! Volquote:
Gratiesch barbecue bij de voetbalclub!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
Hier toe aan mijn 2e pastabord vol met pastaFlink veel eten.
* burpquote:
Ik moet wel. Als ik dat niet doe val ik echt om. De energie die ik op maak moet ik wel aanvullen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moet wel. Als ik dat niet doe val ik echt om. De energie die ik op maak moet ik wel aanvullen.
goed plan.. wanneer beginnen we?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde; ook geen fan van comedy's. Mijn plannen voor morgen zijn gewijzigd, wordt nu geen bios, maar bij mij thuis deel 1 kijken
Wat heb je dan gedaan dat je zo veel energie moet aanvullen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moet wel. Als ik dat niet doe val ik echt om. De energie die ik op maak moet ik wel aanvullen.
Ik ben gewoon vaak bezig met bewegen. Kan sporten zijn, klussen, huishouding etc. Sowieso vooral het sporten natuurlijk. Moet toch die spieren iets te eten geven om te groeienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan dat je zo veel energie moet aanvullen?
Ergens morgenmiddagquote:
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Valt bij mij wel mee, ik heb vanmorgen 2 'worstenbroodjes' gegeten voor ik ging en zit nu pas weer te eten. Heb nergens last van, ook niet meer eetlust dan normaalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja toch?Moet je bekend voor komen.
Koolhydratenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vaak bezig met bewegen. Kan sporten zijn, klussen, huishouding etc. Sowieso vooral het sporten natuurlijk. Moet toch die spieren iets te eten geven om te groeien
Zit nu op deze vorm qua postuur. V-vorm bij de rug neemt aardig vorm ondertussen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan dat je zo veel energie moet aanvullen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik eet op een werkdag in ieder geval 8 boterhammen (4 in de ochtend, 4 in de middag), dan tussendoor 2 van die pakjes Sultana met 2 van die Sultana's er in, dan 's avonds meestal 350 gram aardappelen, stuk vlees en 300 gram groente ofzow (weet niet precies hoeveel er in een blikje zit) en dan nog wat ik eventueel tussendoor snoep aan dropjes of chips (bij een film bijv). Op 2 worstenbroodjes overleven tot aan dit tijdstip, dat lukt me echt niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:17 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Valt bij mij wel mee, ik heb vanmorgen 2 'worstenbroodjes' gegeten voor ik ging en zit nu pas weer te eten. Heb nergens last van, ook niet meer eetlust dan normaal
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit nu op deze vorm qua postuur. V-vorm bij de rug neemt aardig vorm ondertussen.Het enige wat mij opvalt is dat je geen borsthaar hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mij wel als ik tenmiste niets doe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, ik eet op een werkdag in ieder geval 8 boterhammen (4 in de ochtend, 4 in de middag), dan tussendoor 2 van die pakjes Sultana met 2 van die Sultana's er in, dan 's avonds meestal 350 gram aardappelen, stuk vlees en 300 gram groente ofzow (weet niet precies hoeveel er in een blikje zit) en dan nog wat ik eventueel tussendoor snoep aan dropjes of chips (bij een film bijv). Op 2 worstenbroodjes overleven tot aan dit tijdstip, dat lukt me echt niet.
Kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het enige wat mij opvalt is dat je geen borsthaar hebt
Zo gaat het bij mij de laatste tijd ook vaakquote:
Hier ook geen borsthaar maar niet zo gespierd.quote:
das weer eens wat anders dan een oerwoud op een fustquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier ook geen borsthaar maar niet zo gespierd.Wel een sixpack
Mja, heb je wel eens inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij de laatste tijd ook vaak
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de trendsetter. Dacht: Als MissB geen borsthaar heeft, dan ik ook niet.
En ik zal je alvast voor zijn, je kan ook zeggen dat je geen piemel hebt, maar daar ga ik dan weer niet in meequote:
Nou...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik zal je alvast voor zijn, je kan ook zeggen dat je geen piemel hebt, maar daar ga ik dan weer niet in mee
Mijn maag herinnert er mij wel aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij de laatste tijd ook vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |