Nee op een feest moet het eerst teringwarm zijn en dan tegen het eind even een verkoelend buitje en dan weer zonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar geen Awakenings in de regen
das ook niet netjes om te suggereren dat missb zich daaronder niet zo goed gewassen heeftquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef clevy het volgende:
[..]
das ook niet netjes om te suggereren dat missb zich daaronder niet zo goed gewassen heeft
Het ging toch over auto's die een beurt nodig hadden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef clevy het volgende:
[..]
das ook niet netjes om te suggereren dat missb zich daaronder niet zo goed gewassen heeft
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging toch over auto's die een beurt nodig hadden?
Ik heb geen auto maar wel een beurt nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging toch over auto's die een beurt nodig hadden?
www.autotrack.nlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen auto maar wel een beurt nodig
alles behalve die bocht uit lieshoutquote:
Bah geen hoofdpijnbierquote:
Duck.quote:
quote:
Nope.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Batsen voor een lift. Not gonna happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
WTF moet ik met een auto?quote:
Nee, liever niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |