In dat geval is in bed luieren okeequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk niet dat ErwinRommel dat leuk vindt
[..]
Ik ben niet single, er kan morgen ook nog geneukt worden
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Dan ga ik wel in mijn eigen bed liggen
mja.. wil m'n d70 nog upgraden naar een d7000 maar ben nu eerst met off-camera flitsen bezigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ietswat oudje dus. Ben zelf aan het kijken voor een leuk cameratje dus daarom
ligt niet aan jou.. daarom ga ik vaak liever in de 3e of meer draaiweek van een film naar de bios. dan is een groot deel van t aso volk al geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"
De reacties:
Je moet je bek houden!
Zet je gehoorapparaat dan wat harder!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
En nee het waren niet 5 pubers die achter ons zaten. Het was een echtpaar met 3 al volwassen kinderen!
Ik vind het zeer onbeleefd om in de bioscoop te gaan zitten kletsen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die boeren hier in Emmen geen fatsoen hebben. Gebrek aan normen en waarden en vertekend beeld van wat asociaal is en wat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ligt niet aan jou.. daarom ga ik vaak liever in de 3e of meer draaiweek van een film naar de bios. dan is een groot deel van t aso volk al geweest.
Dat ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film was al 20 minuten bezig. 20 minuten lang hoorde ik de 5 mensen achter ons kletsen. Ik was het zat dus draai me om en doe een subtiele "Sssst"
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
En nee het waren niet 5 pubers die achter ons zaten. Het was een echtpaar met 3 al volwassen kinderen!
Ik vind het zeer onbeleefd om in de bioscoop te gaan zitten kletsen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
helaas werkt zelfs een "he lompe knurft, hou je kop!" vaak niet eens meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik deed echt een beleefde subtiele ssst hoor
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die boeren hier in Emmen geen fatsoen hebben. Gebrek aan normen en waarden en vertekend beeld van wat asociaal is en wat niet.
Ja gezellig met mn zoon een film kijken op mn laptopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom downloaden en thuis kijken. Dan betaal je je ook niet blauw aan drinken en snacks.
Daar zijn wel oplossingen voor hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reacties:
Je moet je bek houden!
Asociale!
Nou ja zeg stel je aan!
eos 550d heb ik zelf op het oog. D7000 klinkt ook bekend, even spiekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
mja.. wil m'n d70 nog upgraden naar een d7000 maar ben nu eerst met off-camera flitsen bezig
Koop voot 15 eurootjes een kabeltje en je kan hem op de TV aansluitenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gezellig met mn zoon een film kijken op mn laptop
Krijgt ie ook het verkeerde voorbeeld van dat stelletje hillbillies nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Streamen naar de tv lieve schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was een ouder echtpaar met volwassen kinderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas werkt zelfs een "he lompe knurft, hou je kop!" vaak niet eens meer
Kan nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koop voot 15 eurootjes een kabeltje en je kan hem op de TV aansluiten
tja.. canon zal ik niet snel over denken vanwege de kilo's aan glaswerk die ik heb he..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
eos 550d heb ik zelf op het oog. D7000 klinkt ook bekend, even spieken
Kan nietquote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was een ouder echtpaar met volwassen kinderen.
Die mensen waren serieus al in de 50 ofzo.
En je dan zo gedragen![]()
Echt onvoorstelbaar.
Maar voor de mensen die hem al gezien hebben: mijn zoon wil nu net zo'n aapje als in de film. Kan van pas komen hier in deze criminele buurt << dit zijn zijn woorden!
Que?quote:
Heel lief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een mediaplayer die ik niet meer gebruik, mag je hebben
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. canon zal ik niet snel over denken vanwege de kilo's aan glaswerk die ik heb he..
ik vind het goede glas ook belangrijker dan de laatste body.
Echt welquote:
Met kabels en snoeren huppelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief.
Hoe ga ik die aansluiten op mijn prehistorische televisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |