quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
[..]
Heel lief.
Hoe ga ik die aansluiten op mijn prehistorische televisie?
Do tell.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten op
[..]
Echt wel![]()
Dat aapje wat moet dat doen dan.quote:
2 naar 1 Scart kost iets van 8 euro bij de Mediamarktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell.
Geen hdmi aansluiting op craptop, geen pc, geen mogelijkheid om nog iets op mijn tv aan te sluiten. Die heeft 1 scart-aansluiting en daar zit mn digitvding op.
Aww ga jij die betalen voor mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://audio-tv-foto.mark(...)OaHB&fta_ind=26&fs=1
Vrouw royquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Via de scartkabel, dat zit er toch wel op?
[..]
Ik ga niet spoileren!quote:
Wanneer ben je jarig?quote:
precies.. ik sjouw me af en toe een breuk aan die lenzen maar de plaatjes zijn t waard..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zeker, als het er niet op past dan zou ik ook niet zo snel overstappen. Scheelt dat ik nog erin moet stappen dus kan nog alle kanten op
Uhuh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Via de scartkabel, dat zit er toch wel op?
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell.
Geen hdmi aansluiting op craptop, geen pc, geen mogelijkheid om nog iets op mijn tv aan te sluiten. Die heeft 1 scart-aansluiting en daar zit mn digitvding op.
13 oktoberquote:
En minime?quote:
Die is net jarig geweestquote:
Nu ben ik nog nieuwschierigerquote:
Denk je echt dat ik haast heb om 32 te worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je volgende week jarig was toch?
Oktober schiet ook al opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik haast heb om 32 te worden?
Jij bent pas 31??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er gaat een MILF-alarm af zeker?quote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht je dat ik ouder was danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |