MissB is al bezig met scoren geloof ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer.
Maar morgen scoor je een mooie surfbabe
Avh ja is niet anders, I'll livequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww ik vind het echt sneu voor je
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is al bezig met scoren geloof ik
Dat is haar wel toevertrouwd..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is al bezig met scoren geloof ik
Lekker tochquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 borrels op gisteren.
Fles half leeg![]()
Gruwelijk gemixt dus
Dat denk jij!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer.
Maar morgen scoor je een mooie surfbabe
Uhuh en wij morgen de hele tijd FML berichtjes lezen van jouquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit, pak je fles wijn en kom in Emmen borrelen![]()
LOLLLLL
Uitspraak op tv: een vrouw is nooit te lelijk om te neuken, hooguit is er dan te weinig Vodka!
Ik vind dat het kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit, pak je fles wijn en kom in Emmen borrelen![]()
LOLLLLL
Uitspraak op tv: een vrouw is nooit te lelijk om te neuken, hooguit is er dan te weinig Vodka!
Ja en dan gaan jullie mij weer afzeiken, fmlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en wij morgen de hele tijd FML berichtjes lezen van jou
Je snapt aan wie ik moest denken hequote:
Het meisje in de strandtent waar jij je spatje rood haalt, ziet jou niet als dood lijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Ik een beetje stoer aan het surfen, en als ik daarmee klaar ben kom ik als een dood lijk aanspoelen.. Tegen de tijd dat ik weer in staat ben om iets te doen/iemand aan te spreken is het donker!
Eens zien of MissB morgen zin heeft in een roadtripjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan gaan jullie mij weer afzeiken, fml
Goed. Lekker aan de wodka enzoquote:
Ik ken hem alleen met Ierse whiskey.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt aan wie ik moest denken he
Hahaha morgen heb ik kleine man schat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens zien of MissB morgen zin heeft in een roadtripje
Haha, och, het komt allemaal wel goed met ome Snuitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meisje in de strandtent waar jij je spatje rood haalt, ziet jou niet als dood lijk.
Noem je mij nu lelijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt aan wie ik moest denken he
Ik dacht dat jij al vet onder de plak zat joh!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Nemen we de koters meequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha morgen heb ik kleine man schat.
Nee trut! Vodka!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |