quote:
Hee, ze mag blij wezen dat ze d'r schoenen kon ophalenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht gezeur!!
Welke mafkees spreekt er in hemelsnaam af op een zondagochtend 10 uur
welkom bij de wijdverspreide clubquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Godver, ik heb een knuffelbui en ik ben alleen
Ik wil ook knuffelen. Moet nog een week wachtenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Als je meisje was had ik jou een knuffel gegevenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Knuffelen ja?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook knuffelen. Moet nog een week wachten![]()
Oh nee wacht, die wil niet meer knuffelen is bang dat ie me kapot maakt
True true true.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ze mag blij wezen dat ze d'r schoenen kon ophalen
Nee niet met jouquote:
Hmmmmmmmmmwillikhetweten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je meisje was had ik jou een knuffel gegeven
Zolang ik dat niet weet, mis ik het ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss, je weet niet wat je mist![]()
Ik mag ook niet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus je gaat je...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
Dag schatjes, ik ga me gereed maken om te gaan werken.
Kut, dat is waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang ik dat niet weet, mis ik het ook niet![]()
Waarom mag jij niet?
Werksequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
Dag schatjes, ik ga me gereed maken om te gaan werken.
Niet alleen, maar ook geen mensen in de buurt met wie ik wil knuffelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Moeders komt vast wel binnenstappen zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alleen, maar ook geen mensen in de buurt met wie ik wil knuffelen
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je gaat je...
ehm...
omkleden?
Dank je!quote:
Dat zeg ik toch, niemand met wie ik wil knuffelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders komt vast wel binnenstappen zo
Oh ja ik ging een borrel pakken!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeee, tijd voor wijn! of iets anders lekkers
goed planquote:
Ik zit al aan de wijn. En lig in bed. Gaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeee, tijd voor wijn! of iets anders lekkers
He wat vervelend nouquote:
Heb alleen niet zo een zin om alleen aan de drank te gaan.. Daar moet ik nog even wat op verzinnen..quote:
Jij was toch aan de vrouw?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb alleen niet zo een zin om alleen aan de drank te gaan.. Daar moet ik nog even wat op verzinnen..
Heb je nou al iets voor morgen geregeld?quote:
Uhuhquote:
Rond 2 uur en niks kunnen regelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nou al iets voor morgen geregeld?
Hoe laat begint het feest?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoek dan eens op waar wat en hoe?!want ik weet van niets
Aww ik vind het echt sneu voor jequote:
de waarheid in het middenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay of ze maken de flessen echt steeds kleiner of ik heb gisteren 2 gruwelijk gemixte passoa-jus op
Nee, ik was wat aan het daten met iemand waarvan ik dacht dat er potentie in zat... maar neee.. niets...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja pffff... Je postte het zelf iig.
2 borrels op gisteren.quote:
Ah dan was dat het..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik was wat aan het daten met iemand waarvan ik dacht dat er potentie in zat... maar neee.. niets...
Nee joh, nu ben ik nog in de markt voor jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dan was dat het..Jammer snuit.
Jammer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik was wat aan het daten met iemand waarvan ik dacht dat er potentie in zat... maar neee.. niets...
Oh ja, dat is waarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, nu ben ik nog in de markt voor jou
Ik zit ook aan de wijn. Kunnen we samen drinkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb alleen niet zo een zin om alleen aan de drank te gaan.. Daar moet ik nog even wat op verzinnen..
MissB is al bezig met scoren geloof ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer.
Maar morgen scoor je een mooie surfbabe
Avh ja is niet anders, I'll livequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww ik vind het echt sneu voor je
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is al bezig met scoren geloof ik
Dat is haar wel toevertrouwd..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is al bezig met scoren geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |