quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan geen spoiler plaatsen maar ik bedoelde uiteraard ook op de vinger
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Pssst!!!!Komt wel goed, schatje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier:quote:
Zelfmoord plegen werkt niet op die manier hè?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
ouch.. maar zo zijn je vingerafdrukken nog wel te misbruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Dat grapje kan ik dus eve niet om lachenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen werkt niet op die manier hè?
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren wasquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat grapje kan ik dus eve niet om lachen
Mjah, vastquote:
Zuiperdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren was
Ach bloeden daar ben je wel aan gewendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren was
geilquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Jaloers kreng!quote:
Liefde vind je niet als je zoekt, je komt het tegen op het moment dat je het niet verwacht. Dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, vast
Ben onderhand zo ver dat ik het niet eens meer probeer ook, op een gegeven moment weet je waar die steen ligt en iets met een ezel enzo.
Scherpquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
en dan maak je er gelijk aan foto van voor op facebook ofzo
moet je dan wel of niet op je omgeving letten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Liefde vind je niet als je zoekt, je komt het tegen op het moment dat je het niet verwacht. Dat is mijn ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |