Daarom ben ik blij dat ik de meeste dingen net zo goed links als rechts kanquote:
En als je lenig bent ook met je mondquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik de meeste dingen net zo goed links als rechts kan
Ik ben niet bijster lenig. En zo idioot lang is m'n snikkel nou ook weer nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je lenig bent ook met je mond
Of gewoon een lange hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij babyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Dat jij ook een ransaap opmerking maaktequote:
In jouw geval zit je buik dan in de weg hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, zie die houding maar eens lang genoeg vol te houden
Touchéquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval zit je buik dan in de weg he
Het is veel makkelijker om iemand anders dat te laten doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, zie die houding maar eens lang genoeg vol te houden
Zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij ook een ransaap opmerking maakte
Dank je schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval zit je buik dan in de weg he
Moet je wel iemand hebben die dat voor je wíl doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om iemand anders dat te laten doen.
Graag gedaan lieverdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn snee jeukt en is lelijk
yup.. de spoiler was nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Psst...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben die dat voor je wíl doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op je snee
quote:
Spoiler gelezen?quote:
Pics or it did not happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Psst...Pssst!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |