MissB is al bezig met scoren geloof ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer.
Maar morgen scoor je een mooie surfbabe
Avh ja is niet anders, I'll livequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww ik vind het echt sneu voor je
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is al bezig met scoren geloof ik
Dat is haar wel toevertrouwd..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB is al bezig met scoren geloof ik
Lekker tochquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 borrels op gisteren.
Fles half leeg![]()
Gruwelijk gemixt dus
Dat denk jij!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer.
Maar morgen scoor je een mooie surfbabe
Uhuh en wij morgen de hele tijd FML berichtjes lezen van jouquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit, pak je fles wijn en kom in Emmen borrelen![]()
LOLLLLL
Uitspraak op tv: een vrouw is nooit te lelijk om te neuken, hooguit is er dan te weinig Vodka!
Ik vind dat het kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit, pak je fles wijn en kom in Emmen borrelen![]()
LOLLLLL
Uitspraak op tv: een vrouw is nooit te lelijk om te neuken, hooguit is er dan te weinig Vodka!
Ja en dan gaan jullie mij weer afzeiken, fmlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en wij morgen de hele tijd FML berichtjes lezen van jou
Je snapt aan wie ik moest denken hequote:
Het meisje in de strandtent waar jij je spatje rood haalt, ziet jou niet als dood lijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Ik een beetje stoer aan het surfen, en als ik daarmee klaar ben kom ik als een dood lijk aanspoelen.. Tegen de tijd dat ik weer in staat ben om iets te doen/iemand aan te spreken is het donker!
Eens zien of MissB morgen zin heeft in een roadtripjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan gaan jullie mij weer afzeiken, fml
Goed. Lekker aan de wodka enzoquote:
Ik ken hem alleen met Ierse whiskey.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt aan wie ik moest denken he
Hahaha morgen heb ik kleine man schat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens zien of MissB morgen zin heeft in een roadtripje
Haha, och, het komt allemaal wel goed met ome Snuitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meisje in de strandtent waar jij je spatje rood haalt, ziet jou niet als dood lijk.
Noem je mij nu lelijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt aan wie ik moest denken he
Ik dacht dat jij al vet onder de plak zat joh!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Nemen we de koters meequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha morgen heb ik kleine man schat.
Nee trut! Vodka!!quote:
Oh welja. Pas op voor bultruggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, och, het komt allemaal wel goed met ome SnuitDaar heb ik vertrouwen in!
Gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens zien of MissB morgen zin heeft in een roadtripje
En waarom heb ik nu dan nog geen whatsapp met uitnodiging? Nu ben je op de hoogte van mijn vrij zijn!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al vet onder de plak zat joh!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waarom heb ik nu dan nog geen whatsapp met uitnodiging? Nu ben je op de hoogte van mijn vrij zijn!
Ik verkondig niks, ik vraag enkelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ah, op zo een manier komen de onwaarheden dus in omloop![]()
hoiquote:
Gemak dient de mens!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent veel te gemakzuchtig snuitepuit
Als ik iets niet ben, is het wel gemakkelijkquote:
Maar wel leuk gezelschap!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben, is het wel gemakkelijk
Ja dat ga ik niet tegenspreken natuurlijkquote:
Eens!quote:
Ja ik las hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar heb ik voor het eerst weinig last van
Iedereen is werken, op een feestje, onbereikbaar etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar heb ik voor het eerst weinig last van
Ik zit gewoon thuis hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iedereen is werken, op een feestje, onbereikbaar etc.
Whut, waarquote:
~Ik zie net dat je op bezoek bij Huppel magquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Iedereen is werken, op een feestje, onbereikbaar etc.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt je rechter hand gekneusd?
Daarom ben ik blij dat ik de meeste dingen net zo goed links als rechts kanquote:
En als je lenig bent ook met je mondquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik de meeste dingen net zo goed links als rechts kan
Ik ben niet bijster lenig. En zo idioot lang is m'n snikkel nou ook weer nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je lenig bent ook met je mond
Of gewoon een lange hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij babyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Dat jij ook een ransaap opmerking maaktequote:
In jouw geval zit je buik dan in de weg hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, zie die houding maar eens lang genoeg vol te houden
Touchéquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval zit je buik dan in de weg he
Het is veel makkelijker om iemand anders dat te laten doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, zie die houding maar eens lang genoeg vol te houden
Zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij ook een ransaap opmerking maakte
Dank je schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval zit je buik dan in de weg he
Moet je wel iemand hebben die dat voor je wíl doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om iemand anders dat te laten doen.
Graag gedaan lieverdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn snee jeukt en is lelijk
yup.. de spoiler was nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Psst...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben die dat voor je wíl doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op je snee
quote:
Spoiler gelezen?quote:
Pics or it did not happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Psst...Pssst!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan geen spoiler plaatsen maar ik bedoelde uiteraard ook op de vinger
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Pssst!!!!Komt wel goed, schatje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier:quote:
Zelfmoord plegen werkt niet op die manier hè?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
ouch.. maar zo zijn je vingerafdrukken nog wel te misbruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Dat grapje kan ik dus eve niet om lachenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen werkt niet op die manier hè?
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren wasquote:
Sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat grapje kan ik dus eve niet om lachen
Mjah, vastquote:
Zuiperdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren was
Ach bloeden daar ben je wel aan gewendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het viel wel mee. Bloeden als een malle dat wel, maar dat kwam omdat ik dag ervoor flink aan het bieren was
geilquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Toen was het net gebeurd
Jaloers kreng!quote:
Liefde vind je niet als je zoekt, je komt het tegen op het moment dat je het niet verwacht. Dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, vast
Ben onderhand zo ver dat ik het niet eens meer probeer ook, op een gegeven moment weet je waar die steen ligt en iets met een ezel enzo.
Scherpquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
en dan maak je er gelijk aan foto van voor op facebook ofzo
moet je dan wel of niet op je omgeving letten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Liefde vind je niet als je zoekt, je komt het tegen op het moment dat je het niet verwacht. Dat is mijn ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |