hahahahahquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
En wat voor kampersmeuk zingt Gordon al die dagen in de Arena?
quote:
Omdat goede nummers nu eenmaals schaars zijn in NL. Dit is precies wat ik daarnet bedoelde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef meneertje1972 het volgende: 6 maanden audities en DE kans om goede singles te lanceren en wat doen ze.... ze pakken twee oude nummertjes die er gecovered moeten worden. Waarom kunnen ze niet iets nieuws schrijven?
jah, wrijf het er nog maar een keer inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Balisto het volgende:
[XFA]Poll: Wie was de beste in de finale?
Guanaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Wat een verschrikkelijke vertolking en versie van Maniac!
VERSCHRIKKELIJK
MIjn vriend zei, dr trileitjes doen vast goed hun werk, wat anders is er niets te genietenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Wendy is zo aan het genieten, dolletjes!
Ha! Je geeft het toequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, wrijf het er nog maar een keer in
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
MIjn vriend zei, dr trileitjes doen vast goed hun werk, wat anders is er niets te genieten
yep, ik geef zeker toe dat Roggel beter was........quote:
Nigel en Jordy? Ik weet het niet hoor, ik zag Nigel een tijd geleden nog op Utrecht CS hand in hand lopen met vriendin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef widmfan7 het volgende:
@ Koen66 die Jermaine is ook niet weg te krijgen (5e bij de jongens in seizoen 2) Die was dan weer bevriend met Pyke. Nigel Brown en Jordy hebben dus iets? Fijn dat verklaart de oogschaduw bij monsieur Jordy.
we zijn het altijd eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Balisto het volgende:
Ze hebben wel een lelijk fragment gekozen van Earth Song.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:36 schreef widmfan7 het volgende:
@ Koen66 die Jermaine is ook niet weg te krijgen (5e bij de jongens in seizoen 2) Die was dan weer bevriend met Pyke. Nigel Brown en Jordy hebben dus iets? Fijn dat verklaart de oogschaduw bij monsieur Jordy.
Ik zie in Nigel ook gewoon een hetero jongenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Balisto het volgende:
[..]
Nigel en Jordy? Ik weet het niet hoor, ik zag Nigel een tijd geleden nog op Utrecht CS hand in hand lopen met vriendin.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind No Air tot nu toe nog geen knalluurrrrhit. Of ik moet hem gewoon vaker horen.
Toedeltjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef MaLo het volgende:
Ik ga er vandoor, fijne avond verder en ik lees morgen wel wie er gewonnen heeft en wat jullie ervan vinden
Nee, ik zei dat ze een relatie hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb daar heul niks over gezegd toch
Jep. My badquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb daar heul niks over gezegd toch
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik geef zeker toe dat Roggel beter was........![]()
maar dat maakt me nog niet tot een fan
Ik zag No Air eerst in Glee en had toen ook zoiets van 'meh', maar ik blijf het een tof lied vinden. Denk dat je 'm misschien een paar keer moet horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind No Air tot nu toe nog geen knalluurrrrhit. Of ik moet hem gewoon vaker horen.
Saai wordt niet beter als je het vaker hoort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
kom nie aan mijn familie, ja ben van de straat.quote:
quote:
Dit dus. Rochelle had geen goede dag nodig om te winnen......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Wat een verschrikkelijke vertolking en versie van Maniac!
VERSCHRIKKELIJK
Hou je maar vast... Ik ben de volgendequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Al die wereldsterren zoals Glennis en Ali B wonen in Almere.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Al die wereldsterren zoals Glennis en Ali B wonen in Almere.
"Ja eindelijk is het daar dan" Glennis en haar succes, onze coverdame.quote:
yep, maar die flutcover moet naar nr. 1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef DumDaDum het volgende:
Eigen nummer van Rochelle was overigens veel beter dan die flutcover btw
Jij droomde van een verhuizing die kant op toch?quote:
Ik kom uit Zoetermeer. Heen meestal idd via Amsterdam, terug via Utrechtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Rijd je wel tegen de file in (als je vanuit Amsterdam komt tenminste).
Straks krijgen we te horen dat haar manager van vroeger haar eetprobleem heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Met haar gekokketeer "ik kom uit de Jordaan"
Ik heb hetzelfde met het gezwel op Chantal Jansen haar lip. Komt gewoon een extra hoofd uit groeien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Balisto het volgende:
Ik kan niet normaal naar Glennis kijken zonder dat mijn ogen afglijden naar die pukkel van haar. Datzelfde heb ik bij Lucille Werner.
Ja maar jij bent geen stuck-up wereldartiest, gewoon Bennyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hou je maar vast... Ik ben de volgende
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met het gezwel op Chantal Jansen haar lip. Komt gewoon een extra hoofd uit groeien.
En Laura Dekker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Balisto het volgende:
Ik kan niet normaal naar Glennis kijken zonder dat mijn ogen afglijden naar die pukkel van haar. Datzelfde heb ik bij Lucille Werner.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Balisto het volgende:
Lees jij ooit wel eens het nieuws? Ben Saunders kende je ook al niet. Of is 't opeens stoer om mensen zogenaamd niet te kennen?quote:
Ik vind eerlijk gezegd niet dat ze 'air' heeft, ze weet dat ze goed is en daar is niks ergs aan, vind ik dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat iemand 15 jaar niks is, alleen covers doet en dan zo'n air heeft.
No air, no aihaaaiirrrr!! Zie je Rochelle haar nummer is best pakkend ;-)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis weer zeker?quote:
Ze zal wel iets van Whitney gaan doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Glennis weer zeker?
Met dat andere programma ook al; NEEEENEEEENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die.
Dat ze alleen covers doet heeft te maken met het feit dat ze zelf niet kan schrijven en ze moeilijk is waardoor niemand haar wat gunt, maar puur qua zang is ze echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh je kunt prima zeker van je zaak zijn zonder zo te doen, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:51 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd niet dat ze 'air' heeft, ze weet dat ze goed is en daar is niks ergs aan, vind ik dan.
Ze kan erg goed zingen ja! Xander gaat haar nu helpen hoorde ik? Xander scoort zelf ook al jaren niks meer sinds Volumia, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat ze alleen covers doet heeft te maken met het feit dat ze zelf niet kan schrijven en ze moeilijk is waardoor niemand haar wat gunt, maar puur qua zang is ze echt geweldig.
Helpen met wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan erg goed zingen ja! Xander gaat haar nu helpen hoorde ik? Xander scoort zelf ook al jaren niks meer sinds Volumia, dus ik ben benieuwd
Nummers schrijven.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat ze dan eindelijk originele nummers zingen?
Net zoals de winaars van Xfactor altijd doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat ze dan eindelijk originele nummers zingen?
Zoals je net hoorde is ze juist heel onzeker. Dit soort gedrag zie je wel vaker bij hele onzekere mensen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je kunt prima zeker van je zaak zijn zonder zo te doen, als je het mij vraagt.
Dat vind ik altijd zo jammer dat ze dan een cover als single krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Net zoals de winaars van Xfactor altijd doen![]()
ja jammer toch, individueel kunnen ze toch heel best zingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat heeft Adlicious vreselijke vertolkingen gedaan, wat een geschreeuw.
Dat is altijd het probleem. Talent genoeg, nu alleen nog goede originele nummers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo jammer dat ze dan een cover als single krijgen
De winnaar wel jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat ze het nog een keer moeten zingen
Nog een keer Maniac? Oh hell, no.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
Ze stopte trouwens een keertje tussendoor...
Ik zou het niet logisch vinden, maar het zou best kunnen ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Hughquote:
Dat dacht ik dus ook alquote:
Daat denkt Patricia paay nu vast anders over!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Die Hugh hefner vind ik maar een nare man.
Denk het ook ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daat denkt Patricia paay nu vast anders over!
Geen idee... zeg jij het maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef MrEarcheese het volgende:
.. Waarom dacht ik aan een 60 jaar oud vrouwtje toen ik 'Crystal' hoorde?
Nu is vdVorst nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Is het al de moeite om de tv aan te zetten
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nee, maar dat was de hele avond de moeite al niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee, maar dat was de hele avond de moeite al niet.
Als je Ben Saunders wil zien...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil deze in een kindermaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef MrEarcheese het volgende:
"Who the fuck is van Velzen."
Dat shirt!
hij lijkt me qua persoon zo in tegenstelling met z'n stoere uiterlijkquote:
C_Aquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat idee heb ik ook bij hem ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij lijkt me qua persoon zo in tegenstelling met z'n stoere uiterlijk
meer een verlegen knuffelbeer ofzo
Yup. En je hoort niks meer van drquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Balisto het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Pearl toen onzichtbaar uit beeld werd afgevoerd.
dacht dat Gerard dat was ?quote:
dat was idd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Balisto het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Pearl toen onzichtbaar uit beeld werd afgevoerd.
Ik vind die tattoos in zijn nek zo eng, dat lijkt me zo pijnlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij lijkt me qua persoon zo in tegenstelling met z'n stoere uiterlijk
meer een verlegen knuffelbeer ofzo
Deanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was idd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slech
dat deden ze 1 dag later met z'n broer echt stukken beter
Ik vind zijn spraakgebrek enger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die tattoos in zijn nek zo eng, dat lijkt me zo pijnlijk.
Het zou om 0:00 afgelopen zijn, dus als je om 10 over 12 inschakelt ben je waarschijnlijk nog ruim op tijd.quote:
Dat Britse, nee toch?quote:
ik had ook een collega die dat hadquote:
Praten Engels-Nederlanders zo? Het klinkt meer alsof ie een prop sla in zijn wangzakken heeft.quote:
Ja dat is overduidelijk!! Was toen ook met Nathalie, zijn voorkeur gaat uit naar schreeuwlelijken!!quote:
Hoe vind je die moeder?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Praten Engels-Nederlanders zo? Het klinkt meer alsof ie een prop sla in zijn wangzakken heeft.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had ook een collega die dat had
die is deaudt intussen (heeft niks met die oren te maken)
Mooi potloodje was het.quote:
Die is wel leuk! En ik haat Ben niet hoor, maar ik vind het zo'n natnek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vind je die moeder?Die is wel heel schattig.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
"Rochelle, want dat andere kan ik niet spellen"
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
"Rochelle, want dat andere kan ik niet spellen"
HAHAHAA JAAAAAquote:
quote:
Die stemmen als een malle, vandaar de percentages.quote:
mijn vrouw zit zowaar hier en ik zit te chatten zonder geklaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf nu even hier voor de uitslag.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw zit zowaar hier en ik zit te chatten zonder geklaag
Ik heb altijd het gevoel dat Martijn oprecht neutraal is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef widmfan7 het volgende:
Volgens mij is Martijn ook voor Adlicious. Zo'n gevoel heb ik.
ik ben er nog ffquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
mooi toch, je moet ook hier blijven voor de uitslag
wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef widmfan7 het volgende:
Volgens mij is Martijn ook voor Adlicious. Zo'n gevoel heb ik.
nah, hij heeft wel een bepaalde voorkeur voor vrouwen vaakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat Martijn oprecht neutraal is.
Nou ja, is niet echt raar tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, hij heeft wel een bepaalde voorkeur voor vrouwen vaak
O had juist het idee dat hij voor Rolf was!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, hij heeft wel een bepaalde voorkeur voor vrouwen vaak
Ja met Kelvin had hij vorig jaar ook al zo'n discutabele band he!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
O had juist het idee dat hij voor Rolf was!
Een muur.quote:
je kan ook altijd goed zien welke ie echt leuk vind tijdens audities alquote:
Ja idd!! Kon even niet op zijn naam komen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja met Kelvin had hij vorig jaar ook al zo'n discutabele band he!
Ik denk niet dat Adlicious nog zo'n achterstand kan wegwerken om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Best spannend! Wat nou als Adlicious wint
Postcodeloterij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
even genieten van mn gratis ben en jerry's ijs
Nou zeg dat maar niet al te hard.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Adlicious nog zo'n achterstand kan wegwerken om eerlijk te zijn.
Ik weet niet of ik wel geloof in die tussenstanden, en in de eerlijkheid van alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Adlicious nog zo'n achterstand kan wegwerken om eerlijk te zijn.
Neuh, Rochelle wint wel denk ik.quote:
gaat altijd hetzelfde:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Balisto het volgende:
[..]
IK DENK NIET DAT ADLICIOUS NOG ZO'N ACHTERSTAND KAN WEGWERKEN OM EERLIJK TE ZIJNquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IK DENK NIET DAT ADLICIOUS NOG ZO'N ACHTERSTAND KAN WEGWERKEN OM EERLIJK TE ZIJN
Dat is iets harder.
Ik ben nog in denialquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IK DENK NIET DAT ADLICIOUS NOG ZO'N ACHTERSTAND KAN WEGWERKEN OM EERLIJK TE ZIJN
Dat is iets harder.
Yo Mama. Zit je na te burpen van die lekkere piesaa?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is iets harder.
Eensch, maar 't is ook wel moeilijker om met zijn drieën zuiver te zingen dan in je eentje (maar Rochelle heeft wel een verdomd aardig stemmetje)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is iets harder.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
Kom net binnenvallen. Stacey is nu dus ook echt letterlijk een doos?
En, verder nog wat gemist? Wie wint er?
Rosjelluh gaat winnuh.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
Ja met citroenbiertje erbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yo Mama. Zit je na te burpen van die lekkere piesaa?
Dat is het ook, in je eentje kan je álle kanten op. Met 3 nooit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, maar 't is ook wel moeilijker om met zijn drieën zuiver te zingen dan in je eentje (maar Rochelle heeft wel een verdomd aardig stemmetje)
Shirley is de zwakke schakel. Andere zangeres pakken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch, maar 't is ook wel moeilijker om met zijn drieën zuiver te zingen dan in je eentje (maar Rochelle heeft wel een verdomd aardig stemmetje)
Adlicious: 1 goed nummer, 3 bagger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |