kom nie aan mijn familie, ja ben van de straat.quote:
quote:
Dit dus. Rochelle had geen goede dag nodig om te winnen......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Wat een verschrikkelijke vertolking en versie van Maniac!
VERSCHRIKKELIJK
Hou je maar vast... Ik ben de volgendequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Al die wereldsterren zoals Glennis en Ali B wonen in Almere.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Al die wereldsterren zoals Glennis en Ali B wonen in Almere.
"Ja eindelijk is het daar dan" Glennis en haar succes, onze coverdame.quote:
yep, maar die flutcover moet naar nr. 1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef DumDaDum het volgende:
Eigen nummer van Rochelle was overigens veel beter dan die flutcover btw
Jij droomde van een verhuizing die kant op toch?quote:
Ik kom uit Zoetermeer. Heen meestal idd via Amsterdam, terug via Utrechtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Rijd je wel tegen de file in (als je vanuit Amsterdam komt tenminste).
Straks krijgen we te horen dat haar manager van vroeger haar eetprobleem heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Met haar gekokketeer "ik kom uit de Jordaan"
Ik heb hetzelfde met het gezwel op Chantal Jansen haar lip. Komt gewoon een extra hoofd uit groeien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Balisto het volgende:
Ik kan niet normaal naar Glennis kijken zonder dat mijn ogen afglijden naar die pukkel van haar. Datzelfde heb ik bij Lucille Werner.
Ja maar jij bent geen stuck-up wereldartiest, gewoon Bennyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hou je maar vast... Ik ben de volgende
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met het gezwel op Chantal Jansen haar lip. Komt gewoon een extra hoofd uit groeien.
En Laura Dekker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Balisto het volgende:
Ik kan niet normaal naar Glennis kijken zonder dat mijn ogen afglijden naar die pukkel van haar. Datzelfde heb ik bij Lucille Werner.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef Balisto het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |