Ze zal wel iets van Whitney gaan doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Glennis weer zeker?
Met dat andere programma ook al; NEEEENEEEENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die.
Dat ze alleen covers doet heeft te maken met het feit dat ze zelf niet kan schrijven en ze moeilijk is waardoor niemand haar wat gunt, maar puur qua zang is ze echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat iemand 15 jaar niks is, alleen covers doet en dan zo'n air heeft.
Oh je kunt prima zeker van je zaak zijn zonder zo te doen, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:51 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd niet dat ze 'air' heeft, ze weet dat ze goed is en daar is niks ergs aan, vind ik dan.
Ze kan erg goed zingen ja! Xander gaat haar nu helpen hoorde ik? Xander scoort zelf ook al jaren niks meer sinds Volumia, dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat ze alleen covers doet heeft te maken met het feit dat ze zelf niet kan schrijven en ze moeilijk is waardoor niemand haar wat gunt, maar puur qua zang is ze echt geweldig.
Helpen met wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan erg goed zingen ja! Xander gaat haar nu helpen hoorde ik? Xander scoort zelf ook al jaren niks meer sinds Volumia, dus ik ben benieuwd
Nummers schrijven.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat ze dan eindelijk originele nummers zingen?
Net zoals de winaars van Xfactor altijd doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat ze dan eindelijk originele nummers zingen?
Zoals je net hoorde is ze juist heel onzeker. Dit soort gedrag zie je wel vaker bij hele onzekere mensen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je kunt prima zeker van je zaak zijn zonder zo te doen, als je het mij vraagt.
Dat vind ik altijd zo jammer dat ze dan een cover als single krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Net zoals de winaars van Xfactor altijd doen![]()
ja jammer toch, individueel kunnen ze toch heel best zingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat heeft Adlicious vreselijke vertolkingen gedaan, wat een geschreeuw.
Dat is altijd het probleem. Talent genoeg, nu alleen nog goede originele nummers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo jammer dat ze dan een cover als single krijgen
De winnaar wel jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat ze het nog een keer moeten zingen
Nog een keer Maniac? Oh hell, no.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat ze het nog een keer moeten zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |