O noesssssssssss not the WJquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon bij mij, Soury heeft nu twee kaartlezers, gaat helemaal goed komen. De boodschappen daarentegen zal ze wel vergeten. Er moet toch iets zijn wat fout gaat.....
Of....of.....ze rijdt WJ op de A1 van z'n motorfiets
Zou wel dramatisch zijn. Of WJ die z'n middelvinger opsteekt als hij ze voorbij scheurt waarbij Soury uit haar dak gaat en vol gas de achtervolging inzet en ze hier samen op de oprit rollebollend over straat gaanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou wel dramatisch zijn. Of WJ die z'n middelvinger opsteekt als hij ze voorbij scheurt waarbij Soury uit haar dak gaat en vol gas de achtervolging inzet en ze hier samen op de oprit rollebollend over straat gaan
Ja, en daarnaast roepend: "vies kutwijf, zure sloot!"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het voor me weer WJ zijn hoofd over de heg maar nu help roepend
Dat mag heul niet, jij woont op een net parkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en daarnaast roepend: "vies kutwijf, zure sloot!"
Dat denk ik wel idd, sommigen zijn alleen wat -hoe zal ik het zeggen- apart of zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag heul niet, jij woont op een net park
Mooi, ik pas er goed tussen dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik wel idd, sommigen zijn alleen wat -hoe zal ik het zeggen- apart of zo
IIg die GPSquote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:09 schreef HiDiHo het volgende:
HiDi heeft GPS
WIJKO Satésaus![]()
Heidi heeft ook chips...moet ik meenemen?
Kijk in de OP, er zitten twee salades bij voor die 12,50 euro pp, waaronder aardappelsalade, geleverd door de slagerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
IIg die GPS![]()
Die statésaus isook super iid maar ik denk dat er al sausen geregeld zijn. Ik zal morgen de boodschappen even op een rijtje zetten. Chips tja we hebben zoveel vlees volgens mij.
Misschien en bak aardappelsalade en kruidenboter (voor op de lijst) ????
zit er een beetje soul tussen??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar die playlist voor "na 9 uur" is zó baas
Er staat vanalles tussen, maar aangezien ik dat niet ken kan ik het ook niet indelenquote:
Kun je toch wel even beluisteren?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er staat vanalles tussen, maar aangezien ik dat niet ken kan ik het ook niet indelenIk hoop dat Teun of Remmie daar even naar gaat kijken
![]()
Ik heb geen idee welke nummers "gezellig" zijn, welke snel of langzaam...
Ik zit om héél eerlijk te zijn 6 cd's te luisteren die ik zojuist ergens heb zitten downloaden "gevonden", om te kijken of het BBQ materiaal isquote:
Ohh ok .. Ik had al zeker 1,5 topics gemistquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk in de OP, er zitten twee salades bij voor die 12,50 euro pp, waaronder aardappelsalade, geleverd door de slager
Twee of drie nummers, meer zou ik 'r niet geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb besloten dat Marvin "party" muziek is
Hij gaat op random toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee of drie nummers, meer zou ik 'r niet geven.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee of drie nummers, meer zou ik 'r niet geven.
Ja, dat gaat 'tquote:
Ik heb het alleen zo in die map getieft. Iemand anders is verantwoordelijk voor het uploaden, ik denk Remlof.quote:
Hij staat in "Party", da's dus na 2 andere mappen. Heb je 2 mappen de tijd om zó veel te zuipen dat Marvin je niets meer kan schelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 't
Maar ik moet er toch niet aan denken dat ik die muziek vijf keer op een avond hoor
Jij hebt duidelijk geen idee hoe Baas de playlists ondertussen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
maken jullie je niet zo druk om de muziek, ik vind alles best zolang het maar geen dialectbandje is uit 1 of ander gehucht
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee hoe Baas de playlists ondertussen zijn.
oke, ben niet zo een feestganger maar heb oh zo zin in dat BBQ weekendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziet er echt héél lekker uitJe krijgt spontaan zin in een feestje
Niet? Ik dacht dat ik er eentje tussen gezet had, maar weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat gewoon nog géén Rammstein in!?
Don't worry, I got thisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat ik er eentje tussen gezet had, maar weet het niet meer zeker.
Ik vind het ook echt deprimerende shitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
Stil in mij, dat warmt mij gewoon helemaal niet op.
Als het ergens moet, afterparty, voor de huilende dronken mensen die los gaan over hun dramatische leven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt deprimerende shitIk heb het er níet op gezet
En heb geen idee waar het tussen zou moeten staan
Welk nummer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat! Een enorme kraak, vinyl, kras, niet om aan te horen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het ergens moet, afterparty, voor de huilende dronken mensen die los gaan over hun dramatische leven?
Niet, die heb ik net nieuwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Don't Leave (hoe vaak heb je dat nummer wel niet gedraaid?)
Staat er al LANG tussenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Toverheks het volgende:
BBQ 25-26 juni #10 Zucht, een topic openen, wat een klucht![]()
Knal er maar heenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Delerium Featuring Sarah, is dat niet iets voor de afterparty?
Stond ie al, zat de verkeerde map af te spelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Knal er maar heenIk heb een hoop verschoven vóór het nieuwe mappensysteem in ging
Voor straf moet je nu in map 5 gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stond ie al, zat de verkeerde map af te spelen
Die is léégquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor straf moet je nu in map 5 gaan zitten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor straf moet je nu in map 5 gaan zitten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het ergens moet, afterparty, voor de huilende dronken mensen die los gaan over hun dramatische leven?
quote:
Had je die mee willen nemen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:48 schreef mootie het volgende:
Ik vergeet gewoon een band of een nummer, weet het zeker.
Ja want drama heeft zinquote:
Zuipschuitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want drama heeft zin
Glas is bij mij altijd half vol
quote:
Dan moet je een beetje doordrinken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want drama heeft zin
Ja ik zit er net mee in mijn handquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja? Gaan we zitten huilen met z'n allen?
Waarom niet? Als er verder toch niets te doen is!quote:
Je moet ook niet hysterisch janken, gewoon een beetje snikken, en waterproof mascara natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
Ik ga heul niet huilen, dan zit mijn mascara op mijn kin
Grienenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet ook niet hysterisch janken, gewoon een beetje snikken, en waterproof mascara natuurlijk
Ow. ik ben niet zo goed in beidequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet ook niet hysterisch janken, gewoon een beetje snikken, en waterproof mascara natuurlijk
Ja maar dan gaat je mascara nog naar de panda, als je in je ogen gaat poeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Grienen
Als een Bassie, toch? Miniminiminimini!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want drama heeft zin
Pandaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat je mascara nog naar de panda, als je in je ogen gaat poeren.
En janken doet iedereen maar in z'n eentje, no drama plox.quote:
Jonguh, ik was heul hard aan het helpenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, ik zit hier vrolijk te worden van mijn eígen playlist
Dat dusquote:
Het is over 14 dagen al bijna voorbijquote:
over 14 dagen tegen deze tijd ligt meer dan de helft al laveloos achter de tentquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over 14 dagen tegen deze tijd ligt meer dan de helft al laveloos achter de tent
ja hallo ik weet niet of jullie allemaal tegen drank kunnen hoorquote:
Dan is de politie al vier keer langs geweest en hebben ze de stereo vermoedelijk al in het busje liggen.quote:
Ik niet hoor, na 2 bier moet je echt even tegen me zeggen dat ik rustig aan moet doenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo ik weet niet of jullie allemaal tegen drank kunnen hoor
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik rond deze tijd de BBQ voor de tweede keer aan ga steken
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelfquote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet hoor, na 2 bier moet je echt even tegen me zeggen dat ik rustig aan moet doen
Het is maar goed dat ik een geintje maaktequote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelf
Dat kan ik best goedquote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelf
Ik ga heul niet over mijn kinderen pratenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
we spreken 1 ding af, 5 minuten mag iedereen over zijn kinderen hebben als die kinderen heeft en dan kappen, wil het weekend niet aan de kinderen denken, wil me helemaal vrij voelen, geen werkster/manusjevanalles/boodschappenmeisje/klusjeshoer/moeder.
natuurlijk wel wil wel weten hoe het met je jongens gaat maar mag niet meer dan 5 minuten durenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga heul niet over mijn kinderen praten
Dat gaat jullie niks aan
Aapje!!quote:
Ik zeg gewoon het gaat goed, das binnen de 5 minutenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk wel wil wel weten hoe het met je jongens gaat maar mag niet meer dan 5 minuten duren
Jij bent een aapjequote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon het gaat goed, das binnen de 5 minuten
Nee voor aapje, dat klinkt al lieverquote:
Ik kan alles, zelfs behangenquote:
Ja, hou opquote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent net zo een klusjeshoer als mij
Nah, ik neem zelf wel wat blikjes mee. Ik neem aan dat ik de enige ben die er op zit te wachten, haal ik het ook zelf.quote:
Tussendoor met een bbq?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Muis, misschien toch wel handig om een blok kaas, paar zakken chips, nootjes en wat droge worsten mee te nemen voor de tussendoor en onderweg trek?
Ik denk dat het eerste vlees rond een uur of zeven bruin genoeg is om te eten en mensen daarvoor al wel wat biertjes of wijn op hebben en af en toe een knabbeltje willen? Of later op de avond?quote:
Ja het is een ideequote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste vlees rond een uur of zeven bruin genoeg is om te eten en mensen daarvoor al wel wat biertjes of wijn op hebben en af en toe een knabbeltje willen? Of later op de avond?
Ja ik heb het muis gedm'tquote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Stond er nou cola op het boodschappenlijstje?
Nee, moet je echt even doorgeven aan Soury, merk, liters, etc. Jij kunt het trouwens zelf op het lijstje in de OP zetten.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Stond er nou cola op het boodschappenlijstje?
Zo niet dan tochquote:
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, moet je echt even doorgeven aan Soury, merk, liters, etc. Jij kunt het trouwens zelf op het lijstje in de OP zetten.
Edit: lijstje in de OP, daar kijkt Soury straks alleen naar, dat is wat er gekocht gaat worden.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).
daaag
Ga ik seks hebben met Bob?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).
Mag ik filmen dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Fuck yeah!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sowieso wordt alles gefilmd. je denkt toch niet dat ik me tegen laat houden door een paar wijven die dat niet willen.. dan komen ze maar niet, het is toch al te drukquote:
Ik blijf wel weg danquote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sowieso wordt alles gefilmd. je denkt toch niet dat ik me tegen laat houden door een paar wijven die dat niet willen.. dan komen ze maar niet, het is toch al te druk![]()
Ben jij wel eens aan je borsthaar getrokken? Dat doet pijn kan ik je meedelenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun is overduidelijk in het voordeel: geen haar om aan te trekken.
Soury, staat in de OP en ze heeft een PMquote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, wie de FUCK regelt de BA voor in de CO?!
Vergeet vooral je pyjama niet voor de koude nachtquote:
Ik heb mijn bitchin' dure slaapzacque.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet vooral je pyjama niet voor de koude nacht
Het leek mij misschien wel verstandig om er een olieradiator in te zetten, maar ze willen het niet. Nah, dan kruipen ze maar bij elkaar in de slaapzak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik geen pmquote:
Ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, wie de FUCK regelt de BA voor in de CO?!
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Soury het volgende:
Ipv chips is het niet handig om wat zoets toe te voegen. Paar bakken tiramisu en wat zakken met mini marsen/snikkers enz. Bedoel er is best veel aan hartige dingenDoe maar zoet danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nee, het staat al in de OP. Soury doet de boodschappen.quote:
Klopt, ik zou een fles bacardi meenemen, die betaal ikquote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, het staat al in de OP. Soury doet de boodschappen.
Natuurlijk mag je van alles meenemen, maar de kosten daarvan worden niet gedeeld
Ik ben geen zoetekauw maar soms welquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Soury het volgende:
Ipv chips is het niet handig om wat zoets toe te voegen. Paar bakken tiramisu en wat zakken met mini marsen/snikkers enz. Bedoel er is best veel aan hartige dingenIk wil chipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe dan maar die dingen extra, die zoete chocolademeuk, want die hoef ik weer niet.
Het wordt verwarrend, moet hij weer uit die OP gehaald worden dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, ik zou een fles bacardi meenemen, die betaal ik
Ja die neem ik meequote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het wordt verwarrend, moet hij weer uit die OP gehaald worden dan?
Als er maar één fles nodig isquote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het wordt verwarrend, moet hij weer uit die OP gehaald worden dan?
Doe ik geen probleem !!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil chips![]()
Doe dan maar die dingen extra, die zoete chocolademeuk, want die hoef ik weer niet.
Ik heb wel een bonny kaart van de gal&galquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
De meeste drinken bier en wijn, ik liever baco maar nogal prijzig vergeleken bier en wijn dus neem ik die zelf mee
Nee joh, jij doet toch ook de spareribs, geeft niksquote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een bonny kaart van de gal&gal
Het gaat niet om het geld, het is samen uit, samen thuis en het gaat vooral om handig- en duidelijkheid. Moots drinkt trouwens ook Bacardiquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
De meeste drinken bier en wijn, ik liever baco maar nogal prijzig vergeleken bier en wijn dus neem ik die zelf mee
Nou dan drinkt ze lekker met mij meequote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld, het is samen uit, samen thuis en het gaat vooral om handig- en duidelijkheid. Moots drinkt trouwens ook Bacardi
Zo is dat !!! Plus durven we nu te lurken van Kally haar flesquote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld, het is samen uit, samen thuis en het gaat vooral om handig- en duidelijkheid. Moots drinkt trouwens ook Bacardi
Goed, eigenwijze Schiedamse drolquote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dan drinkt ze lekker met mij mee
Ik neem die fles mee, punt uit
Was ik alquote:
We hebben nog een weekiequote:
Hij zat in je been?quote:
Wil ik het weten?quote:
Moet ik voor jou nog een andere routebeschrijving fabrieken Remlof of denk je dat je de weg wel kunt vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
Ik kom trouwens met de auto, wil er nog iemand meerijden uit de richting van Arnhem?
Dat zal wel lukken, desnoods rij ik via de A28quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet ik voor jou nog een andere routebeschrijving fabrieken Remlof of denk je dat je de weg wel kunt vinden?
Gewoon op die goede muziek af rijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, desnoods rij ik via de A28
Goed plan, heb namelijk geen radio meer in m'n auto, die is er samen met mijn halve dashboard uitgeript door een junkquote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon op die goede muziek af rijden.
Dat is niet eens zo ver om en mijn routeplanner geeft dat regelmatig ook aan als snelste route. A12-E30-A1-Hoevelaken-A28quote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, desnoods rij ik via de A28
Ik zag het ook, dus dat gaan we doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo ver om en mijn routeplanner geeft dat regelmatig ook aan als snelste route. A12-E30-A1-Hoevelaken-A28
Ik heb net een nieuwequote:Op maandag 13 juni 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan, heb namelijk geen radio meer in m'n auto, die is er samen met mijn halve dashboard uitgeript door een junk
Ookquote:
Ja vrijdag en meteen een radio er maar bijquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vrijdag en meteen een radio er maar bij
Nissan Sunny, lekker oudje maar hij rijdt zooooo lekkerquote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ze heeft jouw halve dashboard en radio nu
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Baas.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
oh die had mijn ouwe heer ook, heel lang geleden een geel/oranjequote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nissan Sunny, lekker oudje maar hij rijdt zooooo lekker
Ik gewoon wit hoor?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die had mijn oujwe heer ook, heel lang geleden een geel/oranje
Gefeli kally en hoop dat je heel veel plezier van je Sunny krijgtquote:
Ik stond net al met een lege accu, wat te snel was, dus nog even terug naar de garagequote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gefeli kally en hoop dat je heel veel plezier van je Sunny krijgt
Joahquote:
Ze is gewoon gezond nieuwsgierigquote:Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk die Haks overal áán willen zitten, ook
Door aan auto's te willen zitten?quote:
Aan mij mag ze zittenquote:
Die nepbloosjes van jouquote:
quote:
Ik ben heul nepquote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nep niks is aan mijn nep alles puur natuur en aan het aftakelen
Zie je, nepquote:
Geeft niks, lief ben je toch welquote:
Oh echt?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Ian, ik heb net ¤ 1.66 op je rekening teruggestort, je had teveel overgemaakt
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeft niet écht, hè?
Ik wou gewoon even patsen dat ik wéér zo snel was
Euh, ik hoor toch bij de mensen die gewoon alles goed gedaan hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn er nu drie die zowel te eten als onderdak hebben, de anderen hebben dan wel een slaapplaats maar moeten vooralsnog toekijken hoe die drie lekker zitten te eten
dan wens ik die 3 vast smakelijk eten, dan mogen ze vast kluiven met de handjes want ik heb de bordjes en het bestek in mijn tasquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn er nu drie die zowel te eten als onderdak hebben, de anderen hebben dan wel een slaapplaats maar moeten vooralsnog toekijken hoe die drie lekker zitten te eten
Je begrijpt dat die 3 mensen die Teun noemt de enige drie zijn die al wél voor die bordjes en het bestek hebben zitten betalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan wens ik die 3 vast smakelijk eten, dan mogen ze vast kluiven met de handjes want ik heb de bordjes en het bestek in mijn tas
nee hoor die schenk ik julliequote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die 3 mensen die Teun noemt de enige drie zijn die al wél voor die bordjes en het bestek hebben zitten betalen?
dan moeten ze eraf heb er niet eens een bonnetje vanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom staan ze dan wél op de rekening?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN TEUN DRUKT GEWOON 7 EURO ACHTEROVER ILLUMINATIE BILDERBERGJESTEUN! OPENT UW OGN DAT DIT KAN IN DE RLS
Dan toch liever een Bloody Maryquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ¤1,66 die ik terug heb gekregen is waarschijnlijk ook gewoon Blood Money!
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan wens ik die 3 vast smakelijk eten, dan mogen ze vast kluiven met de handjes want ik heb de bordjes en het bestek in mijn tas
Ik probeer vooralsnog de schijn op te houden dat het eerlijk gaatquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ¤1,66 die ik terug heb gekregen is waarschijnlijk ook gewoon Blood Money!
Als we erachter komen dat je ook onze portemonnees hebt zitten gappen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik probeer vooralsnog de schijn op te houden dat het eerlijk gaat
Als jullie straks weer thuis zijn dan komt het kutgevoel pas echt
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
:
[..]Maar Heks, drie borden heb ik toch vast nog wel ergens liggen
Dat mag, er zit bij mij toch niks inquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als we erachter komen dat je ook onze portemonnees hebt zitten gappen?
ach als jij rijk moet worden van ons, wij arme sloebers en jij voelt je daar gelukkig bijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik probeer vooralsnog de schijn op te houden dat het eerlijk gaat
Als jullie straks weer thuis zijn dan komt het kutgevoel pas echt
Die extra borden gaat hij ook verkopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moest extra borden hebben huilde je nu niet aankomen dat je zelf bordjes hebt hoor
Die heb ik niet eens, geen geld om er 1 te kopenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt niet uit, verkoopt hij die portemonnee.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die extra borden gaat hij ook verkopen.
Je mag blij zijn als je je ondergoed nog hebt als je daar weg gaat.
Roze en zwart, lekker lieftalligquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als Teun in mijn ondergoed wilt lopen mag dat ook, neem wel een leuk setje voor hem mee
Drie eters kan ik met eigen servies nog net handelenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moest extra borden hebben huilde je nu niet aankomen dat je zelf bordjes hebt hoor
Uiteraardquote:
Daar wordt ik vermoedelijk en in veel gevallen niet zoveel wijzer vanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als we erachter komen dat je ook onze portemonnees hebt zitten gappen?
Wat inhoud?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben geloof ik serieus hartstikke Fok!moe
wat krijgen we nou. waarom ben je FOK moe leg eens uitquote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat weet ik nog niet precies, misschien dat die BBQ maar een afscheidsfeestje moet worden ookquote:
Het is ook gewoon kut.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, misschien dat die BBQ maar een afscheidsfeestje moet worden ook
Het komt mij regelmatig zo ontzettend m'n strot uit
niemand verplicht je toch om te gaan posten hier op FOK, je kan ook beetje afstand nemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, misschien dat die BBQ maar een afscheidsfeestje moet worden ook
Het komt mij regelmatig zo ontzettend m'n strot uit
Teun! Je zit dubbel in dit topic!quote:
het meeste is ook gelul in de ruimte maar daar doen we allemaal aan mee, een leuke goede discussie vind ik ook leuker om te lezen en te volgen, maar ja die zijn er amperquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je twee maanden niet post is het weer even leuk, maar na een maand ben ik het weer helemaal zat, dat oeverloze gezwam en gezeik dat compleet tot niets leidt. En nee, daarmee doel ik niet op x of y, maar gewoon, in z'n algemeenheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |