Ja, dat gaat 'tquote:
Ik heb het alleen zo in die map getieft. Iemand anders is verantwoordelijk voor het uploaden, ik denk Remlof.quote:
Hij staat in "Party", da's dus na 2 andere mappen. Heb je 2 mappen de tijd om zó veel te zuipen dat Marvin je niets meer kan schelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 't
Maar ik moet er toch niet aan denken dat ik die muziek vijf keer op een avond hoor
Jij hebt duidelijk geen idee hoe Baas de playlists ondertussen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
maken jullie je niet zo druk om de muziek, ik vind alles best zolang het maar geen dialectbandje is uit 1 of ander gehucht
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee hoe Baas de playlists ondertussen zijn.
oke, ben niet zo een feestganger maar heb oh zo zin in dat BBQ weekendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziet er echt héél lekker uitJe krijgt spontaan zin in een feestje
Niet? Ik dacht dat ik er eentje tussen gezet had, maar weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat gewoon nog géén Rammstein in!?
Don't worry, I got thisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat ik er eentje tussen gezet had, maar weet het niet meer zeker.
Ik vind het ook echt deprimerende shitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
Stil in mij, dat warmt mij gewoon helemaal niet op.
Als het ergens moet, afterparty, voor de huilende dronken mensen die los gaan over hun dramatische leven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt deprimerende shitIk heb het er níet op gezet
En heb geen idee waar het tussen zou moeten staan
Welk nummer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat! Een enorme kraak, vinyl, kras, niet om aan te horen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het ergens moet, afterparty, voor de huilende dronken mensen die los gaan over hun dramatische leven?
Niet, die heb ik net nieuwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Don't Leave (hoe vaak heb je dat nummer wel niet gedraaid?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |