O noesssssssssss not the WJquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon bij mij, Soury heeft nu twee kaartlezers, gaat helemaal goed komen. De boodschappen daarentegen zal ze wel vergeten. Er moet toch iets zijn wat fout gaat.....
Of....of.....ze rijdt WJ op de A1 van z'n motorfiets
Zou wel dramatisch zijn. Of WJ die z'n middelvinger opsteekt als hij ze voorbij scheurt waarbij Soury uit haar dak gaat en vol gas de achtervolging inzet en ze hier samen op de oprit rollebollend over straat gaanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou wel dramatisch zijn. Of WJ die z'n middelvinger opsteekt als hij ze voorbij scheurt waarbij Soury uit haar dak gaat en vol gas de achtervolging inzet en ze hier samen op de oprit rollebollend over straat gaan
Ja, en daarnaast roepend: "vies kutwijf, zure sloot!"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het voor me weer WJ zijn hoofd over de heg maar nu help roepend
Dat mag heul niet, jij woont op een net parkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en daarnaast roepend: "vies kutwijf, zure sloot!"
Dat denk ik wel idd, sommigen zijn alleen wat -hoe zal ik het zeggen- apart of zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag heul niet, jij woont op een net park
Mooi, ik pas er goed tussen dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik wel idd, sommigen zijn alleen wat -hoe zal ik het zeggen- apart of zo
IIg die GPSquote:Op zaterdag 11 juni 2011 05:09 schreef HiDiHo het volgende:
HiDi heeft GPS
WIJKO Satésaus![]()
Heidi heeft ook chips...moet ik meenemen?
Kijk in de OP, er zitten twee salades bij voor die 12,50 euro pp, waaronder aardappelsalade, geleverd door de slagerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
IIg die GPS![]()
Die statésaus isook super iid maar ik denk dat er al sausen geregeld zijn. Ik zal morgen de boodschappen even op een rijtje zetten. Chips tja we hebben zoveel vlees volgens mij.
Misschien en bak aardappelsalade en kruidenboter (voor op de lijst) ????
zit er een beetje soul tussen??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar die playlist voor "na 9 uur" is zó baas
Er staat vanalles tussen, maar aangezien ik dat niet ken kan ik het ook niet indelenquote:
Kun je toch wel even beluisteren?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er staat vanalles tussen, maar aangezien ik dat niet ken kan ik het ook niet indelenIk hoop dat Teun of Remmie daar even naar gaat kijken
![]()
Ik heb geen idee welke nummers "gezellig" zijn, welke snel of langzaam...
Ik zit om héél eerlijk te zijn 6 cd's te luisteren die ik zojuist ergens heb zitten downloaden "gevonden", om te kijken of het BBQ materiaal isquote:
Ohh ok .. Ik had al zeker 1,5 topics gemistquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk in de OP, er zitten twee salades bij voor die 12,50 euro pp, waaronder aardappelsalade, geleverd door de slager
Twee of drie nummers, meer zou ik 'r niet geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb besloten dat Marvin "party" muziek is
Hij gaat op random toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee of drie nummers, meer zou ik 'r niet geven.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee of drie nummers, meer zou ik 'r niet geven.
Ja, dat gaat 'tquote:
Ik heb het alleen zo in die map getieft. Iemand anders is verantwoordelijk voor het uploaden, ik denk Remlof.quote:
Hij staat in "Party", da's dus na 2 andere mappen. Heb je 2 mappen de tijd om zó veel te zuipen dat Marvin je niets meer kan schelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 't
Maar ik moet er toch niet aan denken dat ik die muziek vijf keer op een avond hoor
Jij hebt duidelijk geen idee hoe Baas de playlists ondertussen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
maken jullie je niet zo druk om de muziek, ik vind alles best zolang het maar geen dialectbandje is uit 1 of ander gehucht
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee hoe Baas de playlists ondertussen zijn.
oke, ben niet zo een feestganger maar heb oh zo zin in dat BBQ weekendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziet er echt héél lekker uitJe krijgt spontaan zin in een feestje
Niet? Ik dacht dat ik er eentje tussen gezet had, maar weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat gewoon nog géén Rammstein in!?
Don't worry, I got thisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat ik er eentje tussen gezet had, maar weet het niet meer zeker.
Ik vind het ook echt deprimerende shitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
Stil in mij, dat warmt mij gewoon helemaal niet op.
Als het ergens moet, afterparty, voor de huilende dronken mensen die los gaan over hun dramatische leven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt deprimerende shitIk heb het er níet op gezet
En heb geen idee waar het tussen zou moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |