natuurlijk wel wil wel weten hoe het met je jongens gaat maar mag niet meer dan 5 minuten durenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga heul niet over mijn kinderen praten
Dat gaat jullie niks aan
Aapje!!quote:
Ik zeg gewoon het gaat goed, das binnen de 5 minutenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk wel wil wel weten hoe het met je jongens gaat maar mag niet meer dan 5 minuten duren
Jij bent een aapjequote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon het gaat goed, das binnen de 5 minuten
Nee voor aapje, dat klinkt al lieverquote:
Ik kan alles, zelfs behangenquote:
Ja, hou opquote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent net zo een klusjeshoer als mij
Nah, ik neem zelf wel wat blikjes mee. Ik neem aan dat ik de enige ben die er op zit te wachten, haal ik het ook zelf.quote:
Tussendoor met een bbq?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Muis, misschien toch wel handig om een blok kaas, paar zakken chips, nootjes en wat droge worsten mee te nemen voor de tussendoor en onderweg trek?
Ik denk dat het eerste vlees rond een uur of zeven bruin genoeg is om te eten en mensen daarvoor al wel wat biertjes of wijn op hebben en af en toe een knabbeltje willen? Of later op de avond?quote:
Ja het is een ideequote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste vlees rond een uur of zeven bruin genoeg is om te eten en mensen daarvoor al wel wat biertjes of wijn op hebben en af en toe een knabbeltje willen? Of later op de avond?
Ja ik heb het muis gedm'tquote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Stond er nou cola op het boodschappenlijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |