Dat dusquote:
Het is over 14 dagen al bijna voorbijquote:
over 14 dagen tegen deze tijd ligt meer dan de helft al laveloos achter de tentquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over 14 dagen tegen deze tijd ligt meer dan de helft al laveloos achter de tent
ja hallo ik weet niet of jullie allemaal tegen drank kunnen hoorquote:
Dan is de politie al vier keer langs geweest en hebben ze de stereo vermoedelijk al in het busje liggen.quote:
Ik niet hoor, na 2 bier moet je echt even tegen me zeggen dat ik rustig aan moet doenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo ik weet niet of jullie allemaal tegen drank kunnen hoor
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik rond deze tijd de BBQ voor de tweede keer aan ga steken
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelfquote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet hoor, na 2 bier moet je echt even tegen me zeggen dat ik rustig aan moet doen
Het is maar goed dat ik een geintje maaktequote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelf
Dat kan ik best goedquote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelf
Ik ga heul niet over mijn kinderen pratenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
we spreken 1 ding af, 5 minuten mag iedereen over zijn kinderen hebben als die kinderen heeft en dan kappen, wil het weekend niet aan de kinderen denken, wil me helemaal vrij voelen, geen werkster/manusjevanalles/boodschappenmeisje/klusjeshoer/moeder.
natuurlijk wel wil wel weten hoe het met je jongens gaat maar mag niet meer dan 5 minuten durenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga heul niet over mijn kinderen praten
Dat gaat jullie niks aan
Aapje!!quote:
Ik zeg gewoon het gaat goed, das binnen de 5 minutenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk wel wil wel weten hoe het met je jongens gaat maar mag niet meer dan 5 minuten duren
Jij bent een aapjequote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon het gaat goed, das binnen de 5 minuten
Nee voor aapje, dat klinkt al lieverquote:
Ik kan alles, zelfs behangenquote:
Ja, hou opquote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent net zo een klusjeshoer als mij
Nah, ik neem zelf wel wat blikjes mee. Ik neem aan dat ik de enige ben die er op zit te wachten, haal ik het ook zelf.quote:
Tussendoor met een bbq?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Muis, misschien toch wel handig om een blok kaas, paar zakken chips, nootjes en wat droge worsten mee te nemen voor de tussendoor en onderweg trek?
Ik denk dat het eerste vlees rond een uur of zeven bruin genoeg is om te eten en mensen daarvoor al wel wat biertjes of wijn op hebben en af en toe een knabbeltje willen? Of later op de avond?quote:
Ja het is een ideequote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste vlees rond een uur of zeven bruin genoeg is om te eten en mensen daarvoor al wel wat biertjes of wijn op hebben en af en toe een knabbeltje willen? Of later op de avond?
Ja ik heb het muis gedm'tquote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Stond er nou cola op het boodschappenlijstje?
Nee, moet je echt even doorgeven aan Soury, merk, liters, etc. Jij kunt het trouwens zelf op het lijstje in de OP zetten.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Stond er nou cola op het boodschappenlijstje?
Zo niet dan tochquote:
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, moet je echt even doorgeven aan Soury, merk, liters, etc. Jij kunt het trouwens zelf op het lijstje in de OP zetten.
Edit: lijstje in de OP, daar kijkt Soury straks alleen naar, dat is wat er gekocht gaat worden.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).
daaag
Ga ik seks hebben met Bob?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).
Mag ik filmen dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Fuck yeah!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sowieso wordt alles gefilmd. je denkt toch niet dat ik me tegen laat houden door een paar wijven die dat niet willen.. dan komen ze maar niet, het is toch al te drukquote:
Ik blijf wel weg danquote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sowieso wordt alles gefilmd. je denkt toch niet dat ik me tegen laat houden door een paar wijven die dat niet willen.. dan komen ze maar niet, het is toch al te druk![]()
Ben jij wel eens aan je borsthaar getrokken? Dat doet pijn kan ik je meedelenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun is overduidelijk in het voordeel: geen haar om aan te trekken.
Soury, staat in de OP en ze heeft een PMquote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, wie de FUCK regelt de BA voor in de CO?!
Vergeet vooral je pyjama niet voor de koude nachtquote:
Ik heb mijn bitchin' dure slaapzacque.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet vooral je pyjama niet voor de koude nacht
Het leek mij misschien wel verstandig om er een olieradiator in te zetten, maar ze willen het niet. Nah, dan kruipen ze maar bij elkaar in de slaapzak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik geen pmquote:
Ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, wie de FUCK regelt de BA voor in de CO?!
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Soury het volgende:
Ipv chips is het niet handig om wat zoets toe te voegen. Paar bakken tiramisu en wat zakken met mini marsen/snikkers enz. Bedoel er is best veel aan hartige dingenDoe maar zoet danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nee, het staat al in de OP. Soury doet de boodschappen.quote:
Klopt, ik zou een fles bacardi meenemen, die betaal ikquote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, het staat al in de OP. Soury doet de boodschappen.
Natuurlijk mag je van alles meenemen, maar de kosten daarvan worden niet gedeeld
Ik ben geen zoetekauw maar soms welquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Soury het volgende:
Ipv chips is het niet handig om wat zoets toe te voegen. Paar bakken tiramisu en wat zakken met mini marsen/snikkers enz. Bedoel er is best veel aan hartige dingenIk wil chipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe dan maar die dingen extra, die zoete chocolademeuk, want die hoef ik weer niet.
Het wordt verwarrend, moet hij weer uit die OP gehaald worden dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, ik zou een fles bacardi meenemen, die betaal ik
Ja die neem ik meequote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het wordt verwarrend, moet hij weer uit die OP gehaald worden dan?
Als er maar één fles nodig isquote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het wordt verwarrend, moet hij weer uit die OP gehaald worden dan?
Doe ik geen probleem !!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil chips![]()
Doe dan maar die dingen extra, die zoete chocolademeuk, want die hoef ik weer niet.
Ik heb wel een bonny kaart van de gal&galquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
De meeste drinken bier en wijn, ik liever baco maar nogal prijzig vergeleken bier en wijn dus neem ik die zelf mee
Nee joh, jij doet toch ook de spareribs, geeft niksquote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een bonny kaart van de gal&gal
Het gaat niet om het geld, het is samen uit, samen thuis en het gaat vooral om handig- en duidelijkheid. Moots drinkt trouwens ook Bacardiquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
De meeste drinken bier en wijn, ik liever baco maar nogal prijzig vergeleken bier en wijn dus neem ik die zelf mee
Nou dan drinkt ze lekker met mij meequote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld, het is samen uit, samen thuis en het gaat vooral om handig- en duidelijkheid. Moots drinkt trouwens ook Bacardi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |