Dat dusquote:
Het is over 14 dagen al bijna voorbijquote:
over 14 dagen tegen deze tijd ligt meer dan de helft al laveloos achter de tentquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over 14 dagen tegen deze tijd ligt meer dan de helft al laveloos achter de tent
ja hallo ik weet niet of jullie allemaal tegen drank kunnen hoorquote:
Dan is de politie al vier keer langs geweest en hebben ze de stereo vermoedelijk al in het busje liggen.quote:
Ik niet hoor, na 2 bier moet je echt even tegen me zeggen dat ik rustig aan moet doenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo ik weet niet of jullie allemaal tegen drank kunnen hoor
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik rond deze tijd de BBQ voor de tweede keer aan ga steken
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelfquote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik niet hoor, na 2 bier moet je echt even tegen me zeggen dat ik rustig aan moet doen
Het is maar goed dat ik een geintje maaktequote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelf
Dat kan ik best goedquote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik ben je moeder niet jullie letten maar allemaal op jullie zelf
Ik ga heul niet over mijn kinderen pratenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:21 schreef Toverheks het volgende:
we spreken 1 ding af, 5 minuten mag iedereen over zijn kinderen hebben als die kinderen heeft en dan kappen, wil het weekend niet aan de kinderen denken, wil me helemaal vrij voelen, geen werkster/manusjevanalles/boodschappenmeisje/klusjeshoer/moeder.
natuurlijk wel wil wel weten hoe het met je jongens gaat maar mag niet meer dan 5 minuten durenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga heul niet over mijn kinderen praten
Dat gaat jullie niks aan
Aapje!!quote:
Ik zeg gewoon het gaat goed, das binnen de 5 minutenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk wel wil wel weten hoe het met je jongens gaat maar mag niet meer dan 5 minuten duren
Jij bent een aapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |