Nee, moet je echt even doorgeven aan Soury, merk, liters, etc. Jij kunt het trouwens zelf op het lijstje in de OP zetten.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Stond er nou cola op het boodschappenlijstje?
Zo niet dan tochquote:
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, moet je echt even doorgeven aan Soury, merk, liters, etc. Jij kunt het trouwens zelf op het lijstje in de OP zetten.
Edit: lijstje in de OP, daar kijkt Soury straks alleen naar, dat is wat er gekocht gaat worden.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).
daaag
Ga ik seks hebben met Bob?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik neem wel rode uien mee (en die condoomautomaat voor ian en bob).
Mag ik filmen dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Fuck yeah!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sowieso wordt alles gefilmd. je denkt toch niet dat ik me tegen laat houden door een paar wijven die dat niet willen.. dan komen ze maar niet, het is toch al te drukquote:
Ik blijf wel weg danquote:Op zondag 12 juni 2011 22:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sowieso wordt alles gefilmd. je denkt toch niet dat ik me tegen laat houden door een paar wijven die dat niet willen.. dan komen ze maar niet, het is toch al te druk![]()
Ben jij wel eens aan je borsthaar getrokken? Dat doet pijn kan ik je meedelenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun is overduidelijk in het voordeel: geen haar om aan te trekken.
Soury, staat in de OP en ze heeft een PMquote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, wie de FUCK regelt de BA voor in de CO?!
Vergeet vooral je pyjama niet voor de koude nachtquote:
Ik heb mijn bitchin' dure slaapzacque.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet vooral je pyjama niet voor de koude nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |