Ze is gewoon gezond nieuwsgierigquote:Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk die Haks overal áán willen zitten, ook
Door aan auto's te willen zitten?quote:
Aan mij mag ze zittenquote:
Die nepbloosjes van jouquote:
quote:
Ik ben heul nepquote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nep niks is aan mijn nep alles puur natuur en aan het aftakelen
Zie je, nepquote:
Geeft niks, lief ben je toch welquote:
Oh echt?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Ian, ik heb net ¤ 1.66 op je rekening teruggestort, je had teveel overgemaakt
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeft niet écht, hè?
Ik wou gewoon even patsen dat ik wéér zo snel was
Euh, ik hoor toch bij de mensen die gewoon alles goed gedaan hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn er nu drie die zowel te eten als onderdak hebben, de anderen hebben dan wel een slaapplaats maar moeten vooralsnog toekijken hoe die drie lekker zitten te eten
dan wens ik die 3 vast smakelijk eten, dan mogen ze vast kluiven met de handjes want ik heb de bordjes en het bestek in mijn tasquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn er nu drie die zowel te eten als onderdak hebben, de anderen hebben dan wel een slaapplaats maar moeten vooralsnog toekijken hoe die drie lekker zitten te eten
Je begrijpt dat die 3 mensen die Teun noemt de enige drie zijn die al wél voor die bordjes en het bestek hebben zitten betalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan wens ik die 3 vast smakelijk eten, dan mogen ze vast kluiven met de handjes want ik heb de bordjes en het bestek in mijn tas
nee hoor die schenk ik julliequote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die 3 mensen die Teun noemt de enige drie zijn die al wél voor die bordjes en het bestek hebben zitten betalen?
dan moeten ze eraf heb er niet eens een bonnetje vanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom staan ze dan wél op de rekening?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN TEUN DRUKT GEWOON 7 EURO ACHTEROVER ILLUMINATIE BILDERBERGJESTEUN! OPENT UW OGN DAT DIT KAN IN DE RLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |