Wil ik het weten?quote:
Moet ik voor jou nog een andere routebeschrijving fabrieken Remlof of denk je dat je de weg wel kunt vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
Ik kom trouwens met de auto, wil er nog iemand meerijden uit de richting van Arnhem?
Dat zal wel lukken, desnoods rij ik via de A28quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet ik voor jou nog een andere routebeschrijving fabrieken Remlof of denk je dat je de weg wel kunt vinden?
Gewoon op die goede muziek af rijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, desnoods rij ik via de A28
Goed plan, heb namelijk geen radio meer in m'n auto, die is er samen met mijn halve dashboard uitgeript door een junkquote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon op die goede muziek af rijden.
Dat is niet eens zo ver om en mijn routeplanner geeft dat regelmatig ook aan als snelste route. A12-E30-A1-Hoevelaken-A28quote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, desnoods rij ik via de A28
Ik zag het ook, dus dat gaan we doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo ver om en mijn routeplanner geeft dat regelmatig ook aan als snelste route. A12-E30-A1-Hoevelaken-A28
Ik heb net een nieuwequote:Op maandag 13 juni 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan, heb namelijk geen radio meer in m'n auto, die is er samen met mijn halve dashboard uitgeript door een junk
Ookquote:
Ja vrijdag en meteen een radio er maar bijquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vrijdag en meteen een radio er maar bij
Nissan Sunny, lekker oudje maar hij rijdt zooooo lekkerquote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ze heeft jouw halve dashboard en radio nu
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Baas.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
oh die had mijn ouwe heer ook, heel lang geleden een geel/oranjequote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nissan Sunny, lekker oudje maar hij rijdt zooooo lekker
Ik gewoon wit hoor?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die had mijn oujwe heer ook, heel lang geleden een geel/oranje
Gefeli kally en hoop dat je heel veel plezier van je Sunny krijgtquote:
Ik stond net al met een lege accu, wat te snel was, dus nog even terug naar de garagequote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gefeli kally en hoop dat je heel veel plezier van je Sunny krijgt
Joahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |