Dan toch liever een Bloody Maryquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ¤1,66 die ik terug heb gekregen is waarschijnlijk ook gewoon Blood Money!
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan wens ik die 3 vast smakelijk eten, dan mogen ze vast kluiven met de handjes want ik heb de bordjes en het bestek in mijn tas
Ik probeer vooralsnog de schijn op te houden dat het eerlijk gaatquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Die ¤1,66 die ik terug heb gekregen is waarschijnlijk ook gewoon Blood Money!
Als we erachter komen dat je ook onze portemonnees hebt zitten gappen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik probeer vooralsnog de schijn op te houden dat het eerlijk gaat
Als jullie straks weer thuis zijn dan komt het kutgevoel pas echt
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
:
[..]Maar Heks, drie borden heb ik toch vast nog wel ergens liggen
Dat mag, er zit bij mij toch niks inquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als we erachter komen dat je ook onze portemonnees hebt zitten gappen?
ach als jij rijk moet worden van ons, wij arme sloebers en jij voelt je daar gelukkig bijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik probeer vooralsnog de schijn op te houden dat het eerlijk gaat
Als jullie straks weer thuis zijn dan komt het kutgevoel pas echt
Die extra borden gaat hij ook verkopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moest extra borden hebben huilde je nu niet aankomen dat je zelf bordjes hebt hoor
Die heb ik niet eens, geen geld om er 1 te kopenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt niet uit, verkoopt hij die portemonnee.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die extra borden gaat hij ook verkopen.
Je mag blij zijn als je je ondergoed nog hebt als je daar weg gaat.
Roze en zwart, lekker lieftalligquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als Teun in mijn ondergoed wilt lopen mag dat ook, neem wel een leuk setje voor hem mee
Drie eters kan ik met eigen servies nog net handelenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moest extra borden hebben huilde je nu niet aankomen dat je zelf bordjes hebt hoor
Uiteraardquote:
Daar wordt ik vermoedelijk en in veel gevallen niet zoveel wijzer vanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als we erachter komen dat je ook onze portemonnees hebt zitten gappen?
Wat inhoud?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben geloof ik serieus hartstikke Fok!moe
wat krijgen we nou. waarom ben je FOK moe leg eens uitquote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat weet ik nog niet precies, misschien dat die BBQ maar een afscheidsfeestje moet worden ookquote:
Het is ook gewoon kut.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, misschien dat die BBQ maar een afscheidsfeestje moet worden ook
Het komt mij regelmatig zo ontzettend m'n strot uit
niemand verplicht je toch om te gaan posten hier op FOK, je kan ook beetje afstand nemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, misschien dat die BBQ maar een afscheidsfeestje moet worden ook
Het komt mij regelmatig zo ontzettend m'n strot uit
Teun! Je zit dubbel in dit topic!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |